mulla e39 m-sport valmistettu 08/2001 käyttöönotto 05.2002 ja MK4 dvd navi löytyy takakontista olisko vaihdettu navi uudempaan jossain välissä. auto mahdollisesti ollut uutena liikkeen näyttelyautona...
Voihan se olla vaihdetukin, hommahan ei ole järin suuri, ehkä 5min
Voisittekos valaista, mikä naviversio minulla mahtaa olla? Auto (E46 coupe) lähteny tehtaan linjalta 9/2002, on kuitenkin vuosimallia 2003. DVD-naviboksi ja kuuden levyn cd-vaihtaja takakontissa ja kojelaudassa pieni nuolinavi kasettisoittimineen. Tähän olisi kiva saada jonkinlaista päivitystä, koska navi tunnistaa Suomessa vain Tampereen ja Helsingin seudun, taitaa olla vuoden 2004 kartasto DVD-boksissa...
Voisittekos valaista, mikä naviversio minulla mahtaa olla? Auto (E46 coupe) lähteny tehtaan linjalta 9/2002, on kuitenkin vuosimallia 2003. DVD-naviboksi ja kuuden levyn cd-vaihtaja takakontissa ja kojelaudassa pieni nuolinavi kasettisoittimineen. Tähän olisi kiva saada jonkinlaista päivitystä, koska navi tunnistaa Suomessa vain Tampereen ja Helsingin seudun, taitaa olla vuoden 2004 kartasto DVD-boksissa...
Siis sinun navilukija on MKIV, ja näyttönä "vain" tuo nuolinavi.
Tähän käsittääkseni pätee samat tarinat ja softat mitä on jauhettu täällä.
Pitäisikö tuon toimia myös -08 autossa professional navin kanssa.
Systeemissä nuo CD- ja DVD-soittimet.
Sähköpostilla kyselin ja väittivät että toimii?
Onko jollakin käytännön kokemuksia näistä paivityslevyistä.
Itsellä käytössä nyt vuoden 2009 originaali karttalevy.
No eikös tuo noiden sivujenkin mukaan pitäisi toimia sinulla?
Ja muistaakseni ihan tässä topicissa on paritkin maininnat, että ovat tilanneet tuon ja on toiminut
Tilasin täältä: http://www.bmwnavi.eu/ Navigaattorin päivitys levyn jolla saa tiekamerat hälyyttämään, päivä/yö näytön ja 3D näkymän.
ja uusimman 2012 high europe kartta levyn.
Ongelma on sellainen että kun olin päivittänyt navigaattorin ja tehnyt kaikki niin kuin ohjeissa sanotaan, laitoin karttalevyn sisään lukee näytössä vaan Note: Wait a moment.... eikä se siitä muutu mihinkään! eli karttaa ei tule näkyviin ollenkaan! mikähän tässä mättää!!
Autossani on DVD lukija ja 16:9 näyttö eli MK4
Kokeilin vanhaa 2009 levyä ja se toimii kyllä.....
Tilasin täältä: http://www.bmwnavi.eu/ Navigaattorin päivitys levyn jolla saa tiekamerat hälyyttämään, päivä/yö näytön ja 3D näkymän.
ja uusimman 2012 high europe kartta levyn.
Ongelma on sellainen että kun olin päivittänyt navigaattorin ja tehnyt kaikki niin kuin ohjeissa sanotaan, laitoin karttalevyn sisään lukee näytössä vaan Note: Wait a moment.... eikä se siitä muutu mihinkään! eli karttaa ei tule näkyviin ollenkaan! mikähän tässä mättää!!
Autossani on DVD lukija ja 16:9 näyttö eli MK4
Kokeilin vanhaa 2009 levyä ja se toimii kyllä.....
Jätäppä levy muhimaan vaikka kauppareissun ajaksi niin eiköhän se sillä lähde.
Comment