Originally posted by McBeast
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dynavin kiinanavi
Collapse
X
-
Originally posted by buksin-1 View PostMiten talvella esim. -20C asteessa?
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostJuu, kyllä yleensä, mutta mitä tällä on tekemistä alkuperäisen kysymyksen kanssa?
Edit: mulla ei auto ehdi duunimatkalla kyllä lämpenemään nimeksikään.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View Postjos sulla ei auto duunimatkalla ehdi lämpeämään, niin miten sinä -20c lämpötilassa jaksat ruuvata mankkaa
Saatikka vielä, että -20 asteen pakkaset vaikuttaisivat lähtemättömästi mankan toimintaan (lue rikkovat sen). Näistä kiinan vehkeistä kun ei voi olla varma, että toimivat/kestävät hyvin pohjolan pakkaset.
Comment
-
-
Mua kiinnostas tietää mites tämä värkki pelais tommosessa E38:ssa jossa on DSP ja alkuperänen navi. Ebayssä yhden myyjän mukaan ei soitin toimi jos on DSP tai tuo alkuperäinen navi.
Pienessä päässäni pähkäilin että kyllähän tuon soittimen pitäisi toimia jos sinne väliin nakkelee sovittimet. Jos jollain nyt on jotain kokemusta tuon E38/E39-mallin asentamisesta niin olisi kiva saada jotain tietoa ja kokemuksia tuosta asentelusta.It's hard to be first class when you're white trash. Roach class all the way!
------------------------------
Kulkimena E34 525
Ex: E38 740i
Comment
-
-
Liityn Kuqin kanssa kuoroon: McBeast, Kaikkone, muut Dynavin D99 (plus) -omistajat, onko lisää kokemuksia jaettavaksi laitteesta?
Musta tuli just ekan Bemarini (E46) omistaja ja nyt pitäisi hankkia navigaattori. Dynavin kiinteästi asennettavana, nätisti autoon istuvana laitteena kiinnostaisi, mutta laitteen pitäisi olla myös softan puolesta kelpo ja looginen käytyettävä. Kannattaako vaihtaa saksalainen perusradio kiinalaiseen nintendoon?
Navigointiominaisuudet ovat siis mulle tärkeitä, miten reitityksen ja karttojen laatu Suomessa? Toimiiko muuten luotettavasti? Miten verrattuna Garminiin tai muihin irtonaveihin? (Naviohjelmana Sygic Drive 10 vai joku muu?)
Toinen tärkeä ominaisuus on musan kuuntelu iPhonesta. Kuvien perusteella iPod-käyttöliittymä näyttää ihan pelleltä toimimattomine cover flow –imitaatioineen, mutta sitähän ei onneksi ole pakko käyttää, jos ohjastaa musakkia iPhonesta käsin.
Entä radion toimivuus/käytettävyys? Hands free / puhelinominaisuudet? Onko laite yleisesti luotettava vai buginen? Muita hyviä ja huonoja juttuja laitteesta?
(Jos jollain on tällainen Helsingissä tai välittömässä läheisyydessä ja haluaisi tarjota testinäpelöinnin, PM:ää voi laittaa!)
Comment
-
-
Originally posted by Togarashi View PostLiityn Kuqin kanssa kuoroon: McBeast, Kaikkone, muut Dynavin D99 (plus) -omistajat, onko lisää kokemuksia jaettavaksi laitteesta?
Musta tuli just ekan Bemarini (E46) omistaja ja nyt pitäisi hankkia navigaattori. Dynavin kiinteästi asennettavana, nätisti autoon istuvana laitteena kiinnostaisi, mutta laitteen pitäisi olla myös softan puolesta kelpo ja looginen käytyettävä. Kannattaako vaihtaa saksalainen perusradio kiinalaiseen nintendoon?
Navigointiominaisuudet ovat siis mulle tärkeitä, miten reitityksen ja karttojen laatu Suomessa? Toimiiko muuten luotettavasti? Miten verrattuna Garminiin tai muihin irtonaveihin? (Naviohjelmana Sygic Drive 10 vai joku muu?)
Toinen tärkeä ominaisuus on musan kuuntelu iPhonesta. Kuvien perusteella iPod-käyttöliittymä näyttää ihan pelleltä toimimattomine cover flow –imitaatioineen, mutta sitähän ei onneksi ole pakko käyttää, jos ohjastaa musakkia iPhonesta käsin.
Entä radion toimivuus/käytettävyys? Hands free / puhelinominaisuudet? Onko laite yleisesti luotettava vai buginen? Muita hyviä ja huonoja juttuja laitteesta?
(Jos jollain on tällainen Helsingissä tai välittömässä läheisyydessä ja haluaisi tarjota testinäpelöinnin, PM:ää voi laittaa!)
Bluetooth handsfree toimii. Osoitekirjat yms synkkautuu laitteelle. Navigointi toimii, suomessa, ulkomailla. Radio, toimii, kuuluvuudet heikommat, kuin orkkisradiolla. Mahdollisesti korjattavissa jollain lisävahvarilla. En oo jaksanu räpeltää itte moista.
iPod käyttöliittymää kokeilin. Toimihan sekin, mutta vähemmän on enään musiikkia mp3:na, joten bluetoothin kautta spotify on ykkönen.
Asennus melko simppeli. Joudut hommaamaan mahdollisesti uuden keskikonsolin alaosan, mikäli sulla on tommonen uudemmanmallinen keskikonsoli. Itse ostin uuden ihan jo ulkonäkösyistä. (vanhassa kulumaa)
Nyt, kun aamuisin kelit ollu lähempänä nollaa, kun aamulla on lähteny liikenteeseen, en ole huomannut mitään omituista. Starttaa ihan normaalisti ja pelaa yhtä nopsasti. Tuu Hämeenlinnaan käymään niin pääset näpelöimään.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostTuu Hämeenlinnaan käymään niin pääset näpelöimään.
Mites toi muuten toimii pimeällä? Vissiin näytön saa yömoodiinkin, vaikkei laite itse osaakaan säätää näytön kirkkautta ympäristön mukaan / auton mittariston säädön mukaan. Toimiiko pimeälläkin, vai loimottaako iso näyttö kirkkaana silmään vieden pimeänäön?
Comment
-
-
Moikka,
minulla on käytössä WinCe D99 Dynavin E46:ssa. Muuten olen todella tyytyväinen laitteeseen, mutta navi-puolen kanssa on vähän ongelmaa. Onko kukaan täällä törmännyt sellaiseen ongelmaan, että kun koittaa mennä naviin (esim. Navi-näppäintä painamalla), niin laitteeseen tulee sinisellä pohjalla oleva ruutu, jossa lukee "Welcome to navigation system"? Tästä ruudusta ei sitten pääsekään eteenpäin mitenkään, eli ainoa vaihtoehto on painaa mode-näppäintä ja palata takaisin...
Voisiko tuossa olla ongelmana se, että jostain syystä navi ei pysty lukemaan muistikortilta karttasoftaa?
Comment
-
-
Originally posted by Pahkeala View PostMoikka,
minulla on käytössä WinCe D99 Dynavin E46:ssa. Muuten olen todella tyytyväinen laitteeseen, mutta navi-puolen kanssa on vähän ongelmaa. Onko kukaan täällä törmännyt sellaiseen ongelmaan, että kun koittaa mennä naviin (esim. Navi-näppäintä painamalla), niin laitteeseen tulee sinisellä pohjalla oleva ruutu, jossa lukee "Welcome to navigation system"? Tästä ruudusta ei sitten pääsekään eteenpäin mitenkään, eli ainoa vaihtoehto on painaa mode-näppäintä ja palata takaisin...
Voisiko tuossa olla ongelmana se, että jostain syystä navi ei pysty lukemaan muistikortilta karttasoftaa?
Comment
-
Comment