Mulla vois olla ylimääräisena e46 Faceliftiin käypänen tuommonen mööbeli!
Suomenkielinen navi viimevuoden ainakin euroopan kartoilla, voi olla isompikin alue
AVI musiikkivideoita oon sillä SD:ltä katellu, ja subi on omalla linjalähdöllä toiminnassa ja rattinapit pelaa täysin, on jopa BT puhelinta kokeilta ja toimii!
BMW logo startatessa ja tottakai oranssit napit
Jyväskylässä majailee auto ja itse olen Uuraisilla, mutta jykylässä saa tulla koeajamaan!
Nonniin tossa hommasin jonku aikaa sitte Dynavin Wince mallin ja ihan hyvä peli on varsinkin nytten kun pikkasen muokkailin ja hommasin wince patchit ja internet patchit niin sai tässäki mallissa netin toimimaan wifin kautta! Nettikin toimii ihan hyvin. Uutisten lukuun yms ihan hyvä peli! Vielä täytyy kartat hommata niin saan navigaattorin toimimaan!
Toimiiko alkuperäinen webasto tuon Dynavinin tai jonkun muun tuollaisen laitteen kanssa, kun sehän kytketään päälle siitä alkuperäisestä soittimesta. :think
AVIN USA offers the most advanced Android car multimedia systems. Tailored for BMW, Mercedes, and more with seamless factory replacement and superior performance.
Ei toimi orkkis webaston kanssa, ellei ole kaukosäädöllinen..
Please note: If you have a original pre-heater it will be out of function after installing the Dynavin system - because you control the pre-heater over the boardcomputer/multi-information display that will be removed! It might still be possible to activate it by a remote control!
Ei toimi orkkis webaston kanssa, ellei ole kaukosäädöllinen..
Please note: If you have a original pre-heater it will be out of function after installing the Dynavin system - because you control the pre-heater over the boardcomputer/multi-information display that will be removed! It might still be possible to activate it by a remote control!
Onkos noissa vehkeissä rca lähtöjä ?
Ei taida olla webaston ohjausta missään näissä kiina-malleissa?
Comment