Onkos kellään tietoa onko noissa dynavin naveissa bmw:n alkuperäistä webaston ohjausta (aux heating) niinkuin alkuperäisessä 16:9 navissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dynavin kiinanavi
Collapse
X
-
Terveisiä pers...ei kun Essenistä. Siellä oli esillä joku Dynavin malli jota hyvin pikaisesti hiplailin.
- järjetömän hidas, kun painoi nappia, piti usein odottaa tovi ennen kuin tapahtui mitään,
- suht laadukas näyttö, todennäköisesti ihan riittävä autokäyttöön
- napakat kytkimet ja muutenkin laadukkaan oloinen rakenne
En tiedä mikä versio tms oli kyseessä, mutta tuon hitauden takiaen kyllä autooni laittaisi. Oliko tuossa jotain vikaa?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostTerveisiä pers...ei kun Essenistä. Siellä oli esillä joku Dynavin malli jota hyvin pikaisesti hiplailin.
- järjetömän hidas, kun painoi nappia, piti usein odottaa tovi ennen kuin tapahtui mitään,
- suht laadukas näyttö, todennäköisesti ihan riittävä autokäyttöön
- napakat kytkimet ja muutenkin laadukkaan oloinen rakenne
En tiedä mikä versio tms oli kyseessä, mutta tuon hitauden takiaen kyllä autooni laittaisi. Oliko tuossa jotain vikaa?
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJos puhe näistä android pohjaisista niin ainakin alkupään androidit on aika tahmaisia, niin tableteilla kuin muissakin.
Siis uudemmissa, kun painaa esim navi, laite siirtyy heti navipuolelle jne?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Oliko täällä e39:siin asentaneita? Sellainen ongelma kun tuli vastaan, eli sain kaiken muun aikamoisen puhinan jälkeen onnistuneesti sisään autoon, mutta mulla ei tullut mukaan mitään piuhaa millä MID:issä kiinni ollut piuha oltaisiin saanut kiinni dynaviniin.
Nyt siis ongelmana on se että dynavin ei tue rattinappeja/ajotietokoneen tietoja tai peruutustutkaa.
Voi olla että olen vaan väsyynenä vedellyt piuhat kiinni mutta en tosiaan nyt keksinyt mitään mihin ton piuhan olis pitänyt osua yhteen..?
(veikkaan että oon vaan ollut sen poikki kun en huomannut kellään muulla tätä ongelmaa)530da e39 touring, Vw corrado
Comment
-
-
Originally posted by cor View PostJep mietin jo ekan tällaisen asennuksen aikana että mikä sen mustan mokkulan virka on ja kyllä siellä löytyi ihan piuhakin mikä siihen kuului. ei vaan muistanut että mihin se kuului.
Vielä kun keksis miksi volumet on niin pirun hiljaiset.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostSettingseihin ja sieltä säätämään vahvistinasetuksia.
Oliko tästä luettavissa sellainen ironinen sävy vai onko tuolla ihan oikeasti jokin valikko mitä en ole huomannut?
Aamullakin kun tulin töihin niin vähän kovempi vesisade niin volumet oli tapissa ja radio oli sellaisella ihan ookoo volumetasolla.. huoh...530da e39 touring, Vw corrado
Comment
-
-
Originally posted by cor View PostOliko tästä luettavissa sellainen ironinen sävy vai onko tuolla ihan oikeasti jokin valikko mitä en ole huomannut?
Aamullakin kun tulin töihin niin vähän kovempi vesisade niin volumet oli tapissa ja radio oli sellaisella ihan ookoo volumetasolla.. huoh...
Sieltä pitää säätää tuo AMP asetus oikein. Kokeilemalla selviää.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostEli jos luet sitä manuskaa, niin siellä on vinkki miten päästä pintaa syvemmälle tekemään niin asetusmuutoksia. Muistaakseni Options auki ja sitten piti painaa näytön oikeaa ylänurkkaa tms.
Sieltä pitää säätää tuo AMP asetus oikein. Kokeilemalla selviää.
näppärästi se amp luki. vaihdoin "none" ja sammutin virrat ja johan muuttui äänentaso.
Mutta tähän mennessä saa kyllä ihan hyvät pointsit laitteena. Asentaminen oli suoraan sanottuna ihan hanurista e39 siin, e46 asennus oli huomattavasti helpompi vaikka kyseisessä autossa piti navipiuha vetää takakonttiin. ohjekirjan hyödyllisyys on tasoa vessapaperi ja jonkin verran pitkät ovat esim levyltä lataaminen, mutta tässä d99+ versiossa usb/sd puolen valikkojen ulkoasu on päivitetty ja muutenkin bt puhelin yms ovat kätevät.
Kun Jumbo sanoit tuosta hinnasta, itse pitkään pähkäilin tuon saman kanssa ja mietin erivaihtoja (esim pioneerin ja alpinen vehkeitä) ja näistä "kiinanaveista" dynavin on suurin valmistaja ja mm. schmiedmann näitä myy (takuu asiat siis ainakin vähän helpompi hoitaa jos osoittautuu miinaksi). Itse plussaa oli myös se että mankka näyttää huomattavasti enemmän siltä että on tehty tähän autoon kun perus 2din mankka.530da e39 touring, Vw corrado
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostJos on alkuperänen 16:9 navi kasettisoittimella, onko iso homma vaihtaa tommone d99?
Spotify/iphonesta kuuntelu + handsfree kiinnostaa.
Mieluummin päivittäisin itse orggisjärjestelmää.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment