Originally posted by böntti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 CCC vs. CIC
Collapse
X
-
Mystistä. Voisko se MASK olla joku pre-series laite?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Nääkehän sen. Inpasta avaat moduulin ja valitset "identification". Tai sitten functional jobsin kautta "ident", näet kaikkien purkkien valmistusajan samalla kertaa. UIF/AIF taas näyttää edellisen ohjelmointipäivän.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostNääkehän sen. Inpasta avaat moduulin ja valitset "identification". Tai sitten functional jobsin kautta "ident", näet kaikkien purkkien valmistusajan samalla kertaa. UIF/AIF taas näyttää edellisen ohjelmointipäivän.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Itselläni olisi sama CCC --> CIC muunnos aikomus toteuttaa omaan X5:seen (e70) lähiviikkoina. Apua tarvittaisi ainakin aukikoodaukseen, että saisi uudet raudat (näyttö, radioyksikkö ja ohjauspainike) pelaamaan autossa. Onko foorumilla ketä suositeltavia henkilöitä, ketkä pystyisivät auttamaan kyseisessä asiassa? Itse olen E-Karjalasta, mutta pieni välimatkakaan ei ole ongelma, jos homma onnistuu.Nyt: BMW X5 3.0sd -08 (e70)
Ex: BMW 530xiA -08 (e61)
Comment
-
-
Mistä näistä tietää onko CIC vai CCC idrive... Kiinostaa tuo USB piuhan kytkeminen, kun tottunut kuuntelemaan USB tikun kautta biisejä. Ebayssa näkyy olevan CIC;hen kytkettäviä usb piuhoja.
Sitten tuossa kyynärnojakotelossa on joku hemmetin TCU liitin, juttujen perusteella siihen saa jonkun puhelimen kytkettyä, mutta mitä varten? Autossa kumminkin Bluetooth joka jopa toimii puheluiden vastaanottamiseen ja soittamiseen.
Hanskalokerosta löytyy ipod piuha, mutta kun en omista mitään ipodia ja toisekseen onnistuuko sen ohjaaminen (biisien vaihto) edes rattipainikkeilla.
!!TAHTOO MUSIIKKIA MUUALTAKIN KUIN RADIOSTA!!Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
ccc sulla on, helppo vaihtoehto on ostaa esim ipod nano ja laittaa se kiinni, niin itse tein aikanaan kun oli e61 johon edellinen omistaja oli laittanut ipod interfacentoinen vaihtoehto on etsiä mulf 2 high ja alkuperäiset johdot ja tehdä sillä usb, taikka ulkomailta usb muunnin härdelli mutta niistä ei ole henkilökohtaisesti mitään hajua...
ps itse vaihtanut cic:n melkein kaikkiin ja ollut enemmän kuin tyytyväinenAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Ipod mini löytyy eukolta. Sitä kokeilin siihen pistokkeeseen enkä saanut mökää kuulumaan. Onko tämä Nano sitten erilainen, että toimii idriven ja rattinappien kanssa yksiin?Mitsubishi Outlander PHEV
Comment
-
-
Originally posted by Telehell View PostIpod mini löytyy eukolta. Sitä kokeilin siihen pistokkeeseen enkä saanut mökää kuulumaan. Onko tämä Nano sitten erilainen, että toimii idriven ja rattinappien kanssa yksiin?Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Se ipod-interface on tosiaan cd-vaihtajaa emuloiva purkki ja toimii vaihtajan valikon kautta. Minun mielestä ei ole järkeä alkaa mulf:a laittamaan jos ipod löytyy.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Joko mulla on kytketty tuo ipod piuha pois käytöstä tai sitten tuo ipod mini ei ymmärrä toimia auton kanssa yksiin.Mitsubishi Outlander PHEV
Comment
-
Comment