Tuo em. poweri ei käy kotiPC:lle, vaan se on noille EPIA-emoille: noissa powereissa on 12V-linjat aivan olemattomat, kun EPIAn emo ei käytä 12V ollenkaan ja noissa kokoonpanoissa (kuten munkin PC:ssä) on käytössä kannettavan kovalevy ja DVD-asema, jotka kanssa ei käytä tota 12V:tä.
Tämä poweri käypi sitten noille kotikamoille .. http://cartft.com/catalog/il/407 .. aikas kallis kyllä poweriks
.
Toinen vaihtoehto on laittaa autoon invertteri, joka kyhää 12V -> 230VAC:tä, mutta invertterin kanssa tulee luultavasti häiriöprobleemia: ininää ja viserrystä kaiuttimiin. Ja kun miettii noitten inverttereiden hyötysuhteita, niin loppupelissä autosta otettu potku on varmaan luokkaa 300 - 400 wattia. Ja tämähän taas tarkoittaa about 25 - 30 Amppeeria 12 volttista sähköä. Kauankohan tuota PC:tä pystyy pitämään päällä, kun moottori ei käy ??. Ja sitten vielä päälle yksi pieni probleema: ilman mitään erikoisjärjestelyitä noissa systeemeissä PC boottaa aina kun auto startataan, kun jännite autossa niiaa startin aikana aikas matalalle ..
Tämä poweri käypi sitten noille kotikamoille .. http://cartft.com/catalog/il/407 .. aikas kallis kyllä poweriks

Toinen vaihtoehto on laittaa autoon invertteri, joka kyhää 12V -> 230VAC:tä, mutta invertterin kanssa tulee luultavasti häiriöprobleemia: ininää ja viserrystä kaiuttimiin. Ja kun miettii noitten inverttereiden hyötysuhteita, niin loppupelissä autosta otettu potku on varmaan luokkaa 300 - 400 wattia. Ja tämähän taas tarkoittaa about 25 - 30 Amppeeria 12 volttista sähköä. Kauankohan tuota PC:tä pystyy pitämään päällä, kun moottori ei käy ??. Ja sitten vielä päälle yksi pieni probleema: ilman mitään erikoisjärjestelyitä noissa systeemeissä PC boottaa aina kun auto startataan, kun jännite autossa niiaa startin aikana aikas matalalle ..
Comment