Originally posted by okko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
-
Originally posted by Dualfun View PostSamaa kamaa, tässä tapauksessa Lemförder on käyttänyt alihankkijana TRW:tä pallonivelen kohdalla koska ei ilmeisesti itse valmista tuota komponenttia tukivarressa.
Ovat samaa konsernia ilmeisesti nykyään.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Omia kokemuksia eri merkkien alustan osista e34sen alla: Mapcoa en suosittele edes pahimmalle vihamiehelle. Raidetangot päät meinin kerran ostamaan ja kestivät reilu kuukauden, jonka jälkeen kuivat ja väljät.
Schmiedmannilta kahdesta vaihtoehdosta halvemmat reaktiotangot meyle tms. (~50e kpl)
kestivät vähänpäälle vuoden ~15tkm jonkajälkeen pusla väljä eikä mennyt katsastuksesta läpi, ratti heilui vimmatusti jarruttaessa.. Takuu oli 15tkm/vuosi joka just meni umpeen eikä saanut uusia tilalle.
Myös uusisin schmiedmann etu jarrulevyt+palat joista ei mikään paras maku jäänyt, vinkuu jarruttaessa.
Ruville, johon olen ylensä luottanut ei kestänyt senkään ulompi raidetanko kun puolisen vuotta johon olen todella yllättynyt.. Pallonivel oli kuiva mikä oli tod.näk syy väljyyden aiheuttajaksi. Yksittäiset ruvillen pallonivelet (ilmantankoa) ovat kestäneet ainakin toistaiseksi +20tkm tiedä sitten oliko valmistus virhe tms.
Suosittelen kaikille ketä vaihtaa uusia alustan osia, irrottamaan pallonivelestä suojakumin, ja laittaa vähän rasvaa sisälle, niin kestää paljon pitempään. Tuntuu olevan monessa merkissä todella säästeliäästi laitettu tehtaalta..
Hyviä kokemuksia taas kyb iskareista, ajettu ~60tkm ja edelleen toimii.
Trw,febi bilstein, ate, swag, mezgerautoteile merkkiset osat myös olleet hyviä omasta kokemuksesta.e32 730i
e34 m5
e34 525i
Comment
-
-
Originally posted by petterihi View PostOstin autonvaraosat24.fi (Autodoc GmbH) pyöränlaakerit E39:iin. Tilasin eteen FAG ja taakse SKF. Tosin SKF:n paketeissa oli Koyo:n merkinnöillä olevat laakerit. Homma ok vai reklamoiden?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Nettikaupasta ostin e39 alustaan lemföörderiä, ja paketista paljastui "optimal" , kuinkahan tässä käy.
Alkuperäisestä poiketen pallonivelen akselissa on päässä pieni kuusiokanta, mikä sinänsä ei ole huono. Joskus saanut huonojen kartioitten takia leikata akselin päähän rälläkällä uran, että saa pidettyä ruuvimeisselillä vastaan nylockia kiriessäAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Linkki Bemareiden eri mallien räjäytyskuviin???
Tuon linkin kun saisi joltain sähköpostitse takaisin niin olisinpa tyytyväinen.Minulla se oli mutta koneen (läppärin)vaihdon yhteydessä kadotin sen.
Kyseessä on siis sivusto jossa on jokaisen BMW:n räjäytyskuvat varaosien suhteen,menee vielä niin että aluksi moottorin sitten muistaakseni alustan kuvat jne,jne.
Voisiko joku jolla on se sivusto on,antaa sen linkin sinne-Siitä oli paljon hyötyä,ok???
Vaikka suoraan tähän se linkki tai sitten omaan s-postiini:[email protected]
Comment
-
-
Bemarilta löytyy myös virallinen WebETK: http://www.bmw.fi/fi/aiheet/palvelut...aluettelo.htmlE36 320i cabrio -96
E46 330i sedan -00
F31 318d -14
Ex: 2x E36, 2x E39, 1x E61
Comment
-
-
Jurid, Textar nyt ainakin. Ate ja Brembo.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostJos tässä sopii myös kysellä kokemuksia niin minkä valmistajan osia voisi jarrujen osalta laittaa. Levyt ja palat nyt pääsääntöisesti vaikka liukutapit kai samalla kannattaa huoltaa.
Viime talvena laitoin just aten rojut joka nurkkaan... palat, levyt, liukutapit, lukkolevyt, anturit ja käsijarruhilppeet.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostAtea suosittelen, bmw alkuperäisosien valmistaja ja erittäin kilpailukykyinen hintansa puolesta ainakin profiteilellä.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostAtea suosittelen, bmw alkuperäisosien valmistaja ja erittäin kilpailukykyinen hintansa puolesta ainakin profiteilellä.
Viime talvena laitoin just aten rojut joka nurkkaan... palat, levyt, liukutapit, lukkolevyt, anturit ja käsijarruhilppeet.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
Comment