Pystyykö nuo pallonivelet rasvaamaa hyvin purkamalla ensin suojakumi pois (saako rasvan menemään pallon taakse)? Lähinnä mietin että olisiko siitä hyötyä jos ne uutuuttaan rasvaisi Kluber Isoflex rasvalla kun tuota tuli "halvalla" ebaysta tilattua.
Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Paha kyllä sanoa, että saako sitä rasvaa pallon taakse. Mä laitoin melkeen sen kumin täyteen rasvaa, joten eiköhän sieltä edes joku osa mene myös takapuolelle.
Ja kohtuudella tietenkin, ettei pullahda kumi auki. Se siitä rasvasta
E65 745d Individual -07
Ex:
E39 530dA Touring M-Sport -02
E39 528i Sedan -00
Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
Yhteydenotot YV.
Comment
-
Mulla joskus johonkin autoon laitettiin korjaamolla sellaisella neulalla/ ruutalla läpi pallonivelen kumista rasvaa niveleen.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Laita rasvanippa jos pallon taakse haluat rasvaa.Originally posted by Kouris View PostPystyykö nuo pallonivelet rasvaamaa hyvin purkamalla ensin suojakumi pois (saako rasvan menemään pallon taakse)? Lähinnä mietin että olisiko siitä hyötyä jos ne uutuuttaan rasvaisi Kluber Isoflex rasvalla kun tuota tuli "halvalla" ebaysta tilattua.
👍 1Comment
-
Saksalaista erää ne on, oli kaverilla jääny hyllyyn pölyttymään kun bmw oli myyty jo vuosia sitten.Originally posted by Wespa View Post
Oliko vielä niitä kunnollisia eli Made in Germany vai tuoreempaa kauko-idän tuotantoa?
Tuo ainainen remppaaminen ei kiinnosta enää eli pitää varmaan orkkista laittaa niin ei tartte kokoajan bemaria rassata
E39 523i Turbo
Comment
-
Kerro tuloksia, onko ne sen kestävempiä. On niillä yleisesti sen verran korkea hinta, ettei oo raskinut vielä lähteä kokeilemaan.
Comment
-
Mä laitoin jokus spray vaseliinia, en osaa sanoa auttoiko.Originally posted by Kouris View PostPystyykö nuo pallonivelet rasvaamaa hyvin purkamalla ensin suojakumi pois (saako rasvan menemään pallon taakse)? Lähinnä mietin että olisiko siitä hyötyä jos ne uutuuttaan rasvaisi Kluber Isoflex rasvalla kun tuota tuli "halvalla" ebaysta tilattua.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Irtaallaanhan ne suojakumit on yleensä nätti irrottaa ja kurkata, onko siellä rasvaa ensinkään. Valitettavan usein näkynä robotin tuuppaama täppä rasvaa, joka ei ole lähelläkään varsinaista kontaktipintaa. Rasvaa sisään, kumi takaisin ja pyörittelee sen nivelen ääriasennot läpi kumia painellen. 100% varmuudella tuosta ei ole keston kannalta ainakaan haittaa.Originally posted by Kouris View PostPystyykö nuo pallonivelet rasvaamaa hyvin purkamalla ensin suojakumi pois (saako rasvan menemään pallon taakse)? Lähinnä mietin että olisiko siitä hyötyä jos ne uutuuttaan rasvaisi Kluber Isoflex rasvalla kun tuota tuli "halvalla" ebaysta tilattua.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Se on sellaista tekohengitystä. Tuossa vaiheessa suojakumi on jo viallinen kun siinä on sitten reikä. Ainoa ok vaihtoehto on laittaa nippa josta sitten rasvaa.Originally posted by Haju69 View PostMulla joskus johonkin autoon laitettiin korjaamolla sellaisella neulalla/ ruutalla läpi pallonivelen kumista rasvaa niveleen.
Ennen kikkailua taisi tulla osien hinnan takia, nyt taas sen takia että osien laatu vaan on niin huonoa.
Joka tapauksessa marmorin tiskiltä ostettu on yleensä se varmimmin toimiva. Jos ei muuten niin ainakin lompakkoa tyhjentämään
Comment
Comment