memebuy23buy

Pienet autoaiheiset kysymykset III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruostepalo
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Itsekin kokeilin kepillä jäätä kun kysyin Kamuxilta vaihtotarjousta kun olin vaihtamassa exää nykyiseen... hyvittivät vanhasta niin hyvin että tein mielelläni kaupat !!
    Saa kyllä nähdä, että mitä sieltä tulee. Henkeen ja vereen skeptikkona, sekä Laakkosen 12t€ tarjouksesta henkisesti arpeutuneena, ei ole odotukset kovin korkealla. Eipä tässä ainakaan mitään menetä, jos jotain.

Pilkkahinnan sijaan kuitenkin vaikka lyön auton seisontaan ja suojaan. Vaihtoehtoisesti vaan sitten jatkan työtä hetken koulun ohella, jonka kautta voin sitten jopa ajaakin tätä vehjettä. Ei pitäisi suutinrempan jälkeen nyt ilmetä mitään sen kummempaa vähään aikaan, eli huolettomia kilometreja siinä määrin, mitä keulakoristeen mukainen logo vaan suo.
    Last edited by Ruostepalo; 08-07-2016, 23:22.

Leave a comment:

• [Snowboarder]
    replied
    Originally posted by Kanerv4 View Post
    Paskanmarjat, kyllähän minä olisin jo tuon hukannut jos ei tässä olisi ehdoton tarve saada pelkkää rahaa. Vaihdokki kun yli kympin autoon tänäpäivänä on väistämätön paha 95% tapauksista ja näiden kanssa on elettävä, jos ville ottaisi vaihdokin niin olisi auto jo lähtenyt minun tarjoamaan vaihdokkiini ennenkuin tuota edes laitoin myyntiin. Nyt on vaan juhannus mennyt ja avoauton tarpeessa olevat ihmiset ovat ostaneet sellaisen jo suurimmalti osalti. Tässä lähinnä tulee kiire ja sillä ei tuota e93 koria myydä shokkinetoilla tai hinnan polkemisella kuin jobbareille. Kuten sanoin jo facessakin villelle että oottaa oottaa se menee kyllä ja suoralla kaupallakin kunhan vain pysyy housuissaan. Itse nostaisin hintaa ja odottelisin...
    Mikset ite osta ja myy sit kalliimmalla/ota vaihdokkia?

Leave a comment:

• nappe74
    replied
    Originally posted by kimmon View Post
    Kysy Kamuxin ostotarjous? Muutama frendi on omansa niille myynyt ja hinta on ollut ihan linjassa mitä kuvittelivat autonsa arvoksi...
    Originally posted by Ruostepalo View Post
    Laitoin eilen kyselyä menemään Kamuxille. Saa nähdä, että millaista vastausta sieltä tulee. :think
    Itsekin kokeilin kepillä jäätä kun kysyin Kamuxilta vaihtotarjousta kun olin vaihtamassa exää nykyiseen... hyvittivät vanhasta niin hyvin että tein mielelläni kaupat !!

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied
    Originally posted by Kanerv4 View Post
    Paskanmarjat, kyllähän minä olisin jo tuon hukannut jos ei tässä olisi ehdoton tarve saada pelkkää rahaa. Vaihdokki kun yli kympin autoon tänäpäivänä on väistämätön paha 95% tapauksista ja näiden kanssa on elettävä, jos ville ottaisi vaihdokin niin olisi auto jo lähtenyt minun tarjoamaan vaihdokkiini ennenkuin tuota edes laitoin myyntiin. Nyt on vaan juhannus mennyt ja avoauton tarpeessa olevat ihmiset ovat ostaneet sellaisen jo suurimmalti osalti. Tässä lähinnä tulee kiire ja sillä ei tuota e93 koria myydä shokkinetoilla tai hinnan polkemisella kuin jobbareille. Kuten sanoin jo facessakin villelle että oottaa oottaa se menee kyllä ja suoralla kaupallakin kunhan vain pysyy housuissaan. Itse nostaisin hintaa ja odottelisin...
    Eikai sitä auta muuta, kuin pysyä niissä kuuluisissa housuissa. Pakko alkaa paksukalloisuudesta huolimatta uskomaan viisaampia. En kyllä kirveelläkään enää tuosta nykyisestä pyynnistä suostu alemmas hintaa ajamaan, nykyinenkin hinta on vastentahtoinen ja pakon alla asetettu käytännössä.

Leave a comment:

• Kanerv4
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    Perstuntumalta sanoisin että vastaava vehje Saksassa n.15k, ja siihen verot noilla kilsoilla 4500€. Jos oikeasti haluat sen käteisellä olla myymässä niin pahoin pelkään ettei siitä kukaan yli 20k€:tä tässä vaiheessa kesää tule rahaa antamaan. Joillakin vaihtokaupoilla (millä epäonnistumisen mahdollisuuskin on suurehko) kenties voi kuvitella saavansa yli sen, mutta olen ihmeissäni jos käteistä rahaa joku antaa tuota enemmän. Eikä muuten varmasti kovin paljoa enempää anna niistä muistakaan missä on navit ja automaatti-ilmastoinnitkin.

Kuten joku jo totesikin, niin ei kannata mitään "BTCF-alennuksia" siellä pitää, laita nettiautoon se hinta millä olet valmis myymään.

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied
    Originally posted by kimmon View Post
    Kysy Kamuxin ostotarjous? Muutama frendi on omansa niille myynyt ja hinta on ollut ihan linjassa mitä kuvittelivat autonsa arvoksi...
    Laitoin eilen kyselyä menemään Kamuxille. Saa nähdä, että millaista vastausta sieltä tulee. :think

Leave a comment:

• kimmon
    replied
    Njuu, noh, pitänee sitten katsoa taas tuo hinta uusiksi.

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied
    Originally posted by j-a View Post
    Perstuntumalta sanoisin että vastaava vehje Saksassa n.15k, ja siihen verot noilla kilsoilla 4500€. Jos oikeasti haluat sen käteisellä olla myymässä niin pahoin pelkään ettei siitä kukaan yli 20k€:tä tässä vaiheessa kesää tule rahaa antamaan. Joillakin vaihtokaupoilla (millä epäonnistumisen mahdollisuuskin on suurehko) kenties voi kuvitella saavansa yli sen, mutta olen ihmeissäni jos käteistä rahaa joku antaa tuota enemmän. Eikä muuten varmasti kovin paljoa enempää anna niistä muistakaan missä on navit ja automaatti-ilmastoinnitkin.

Kuten joku jo totesikin, niin ei kannata mitään "BTCF-alennuksia" siellä pitää, laita nettiautoon se hinta millä olet valmis myymään.
    Njuu, noh, pitänee sitten katsoa taas tuo hinta uusiksi.

Leave a comment:

• j-a
    replied
    Eli näillä tiedoilla vaikuttaisi siltä, että en ole pääsemässä eroon autosta ennen seuraavaa kevättä, jos silloinkaan? Pitänee pistää sitten lykkäystä koululle, ja pakottaa itsensä jatkamaan työelämässä vielä hetki.

Jännä, miten yhdessä kohtaa mielihyvää aiheuttanut auto on muuttunut rautakuulaksi, joka on nilkassa kiinni kettingillä.

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied
    Originally posted by hcaape View Post
    löytyykö jostain myynti ilmoitusta

Tuoss tuo BTCF:n ilmoitus, jossa linkki nettiautoon sitten.

Leave a comment:

• hcaape
    replied
    Noh, pudotin 1000€ hintaa lisää. Nyt hintaa 21990€, eli luulisi kelpaavan jollekin onnekkaalle, joka tuollaista sattuu etsimään. Halpaa on jo. Nyt laskettu 3000€ hintaa jo alkuperäisestä. Tästä en kyllä viitsi enää tiputtaa enempää.
    löytyykö jostain myynti ilmoitusta

Leave a comment:

• [Snowboarder]
    replied
    Noh, pudotin 1000€ hintaa lisää. Nyt hintaa 21990€, eli luulisi kelpaavan jollekin onnekkaalle, joka tuollaista sattuu etsimään. Halpaa on jo. Nyt laskettu 3000€ hintaa jo alkuperäisestä. Tästä en kyllä viitsi enää tiputtaa enempää.
    Eikö nyt kuitenkin kannata siellä nettiautossakin pitää hintana tuota "btcf" hintaa eli 21500? Se että onko tuon hintaluokan autolla enää ykkössatasilla väliä, mutta mutta noillekkin varmaan ostajia jotka ei edes koko btcf:stä ole kuullut ja pontentiaalinen ostaja menee sen muutaman satasen takia ohi. Mutta eiköhän sille ostaja löydy

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied
    Eli näillä tiedoilla vaikuttaisi siltä, että en ole pääsemässä eroon autosta ennen seuraavaa kevättä, jos silloinkaan? Pitänee pistää sitten lykkäystä koululle, ja pakottaa itsensä jatkamaan työelämässä vielä hetki.

Jännä, miten yhdessä kohtaa mielihyvää aiheuttanut auto on muuttunut rautakuulaksi, joka on nilkassa kiinni kettingillä.

Leave a comment:

• juBz
    replied

Kannattaa vielä kysyä muistakin paikoista mitä maksavat. Tuo 12k nyt on ollut ihan vitsi

Leave a comment:

• Ruostepalo
    replied

Leave a comment:

Working...
X