Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ainakin omat E36 vastaavat NK-merkkiset oli mielestäni mustaksi hapetettu, ei mitään hinkkausta: hapetus kun toimii ruoste-estona ja on siis eräänlainen pinnoite. Paikoilleen vaan uusin tiivistein ja kovaa ajoa
Leave a comment:
-
Ostin E32 takajarruille uudet männät, NK jotain merkkiä. Noissa on musta mattamaali päällä, se pitää varmaan hinkata pois?
Leave a comment:
-
Kerro sinä?Originally posted by V W View PostMiksi uudet BMW:t ovat niin rumia?
Ainakin omissa silmissä useimpien mallissarjojen ilme mennyt huikeasti eteenpäin äffäläisten myötä. Ainoa ruma ankanpoikanen oli F20, mutta sekin fiksaantui todella kivasti faceliftillä.
Leave a comment:
-
No tuo 530i oli jo aikamoinen löytö jos kilometrit pitävät paikkaansa ja kunto sen mukainen. Oliko yli 10ke vai alle, kuin myit?Originally posted by _nixu_ View PostLiikkuu joo, just möin oman 113tkm ajetun 2002 530i m-sportin. Ei ehtinyt mihinkään myyntiin kun tutun kautta meni heti kaupaksi. Puskaradio toimii
Suomesta tuskin montaa löytyy mutta esimerkiksi Ruotsista kannattaa tähyillä, välillä tulee helmiä vastaan. Toki budjetti on tosiaan 9-10ke kaikkineen jos tuollaisen haluaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Klarion View PostIlmeisesti ne liikkuu tuolla 9-10ke hinnalla sitten? Ei näitä hyviä kyllä oikein tahdo enää löytyä - tai minä en ainakaan löydä.
Liikkuu joo, just möin oman 113tkm ajetun 2002 530i m-sportin. Ei ehtinyt mihinkään myyntiin kun tutun kautta meni heti kaupaksi. Puskaradio toimii
Suomesta tuskin montaa löytyy mutta esimerkiksi Ruotsista kannattaa tähyillä, välillä tulee helmiä vastaan. Toki budjetti on tosiaan 9-10ke kaikkineen jos tuollaisen haluaa.
Leave a comment:
-
Ilmeisesti ne liikkuu tuolla 9-10ke hinnalla sitten? Ei näitä hyviä kyllä oikein tahdo enää löytyä - tai minä en ainakaan löydä.Originally posted by _nixu_ View PostHyvät ja vähän ajetut E39 maksaa vielä kympin nurkilla, oikein priimat jopa vähän yli.
Liki 200tkm ajettu ei omasta mielestäni saa yli 10 enää maksaa, jos autossa ei ole jotain todella poikkeuksellista.
Leave a comment:
-
E60:t taitaa olla tuossa hintaluokassa aika karvalakkeja ja niitä ihan ensimmäisiä malleja. Muutenkin E60 ei oikein sytytä samalla tavalla omistushaluja, kuin hyväkuntoinen loppupään E39.Originally posted by bmw323it View PostItse ajattelisin E39:stä 6-7 t€. Alkupään E60:stä alkaa jo saada kympin paikkeille.
Leave a comment:
-
Hyvät ja vähän ajetut E39 maksaa vielä kympin nurkilla, oikein priimat jopa vähän yli.
Liki 200tkm ajettu ei omasta mielestäni saa yli 10 enää maksaa, jos autossa ei ole jotain todella poikkeuksellista.
Leave a comment:
-
Itse ajattelisin E39:stä 6-7 t€. Alkupään E60:stä alkaa jo saada kympin paikkeille.Originally posted by Klarion View PostMinkä arvoisena pidätte näitä ihan viimeisiä tämän vuosituhannen E39 m-sportteja? Tuossa olisi yksi n. 200tkm ajettu 02-vuotinen 530i M-Sport manuaali myynnissä 190tkm ajolukemalla ja hp 10500 eur. Tietysti tuossa mukana on kahdet vanteet ja kyseessä aikalailla priimakuntoinen yksilö hyvillä varusteilla sekä ns. "ylihuollettuna", kun harrastajalla ollut. Onhan se aika vanha auto, kun miettii, mutta mikä tarjoaisi tuohon samaan hintaluokkaan jotain vastaavaa, niin eipä tule mieleen. E46:n hinnatkin tahtovat olla samassa ja jopa enemmänkin.
Leave a comment:
-
Minkä arvoisena pidätte näitä ihan viimeisiä tämän vuosituhannen E39 m-sportteja? Tuossa olisi yksi n. 200tkm ajettu 02-vuotinen 530i M-Sport manuaali myynnissä 190tkm ajolukemalla ja hp 10500 eur. Tietysti tuossa mukana on kahdet vanteet ja kyseessä aikalailla priimakuntoinen yksilö hyvillä varusteilla sekä ns. "ylihuollettuna", kun harrastajalla ollut. Onhan se aika vanha auto, kun miettii, mutta mikä tarjoaisi tuohon samaan hintaluokkaan jotain vastaavaa, niin eipä tule mieleen. E46:n hinnatkin tahtovat olla samassa ja jopa enemmänkin.
Leave a comment:
Leave a comment: