Originally posted by Jakuza
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMaadoituspiste? Esim apuvirtaa annettaessa/otettaessa.
Niinhän sitä kuvittelisi, mutta kun tuo mutteri on jokaisessa autossani vedetty maalikerroksen päälle eikä sitä voi käyttää maana edes jännitteen mittaamiseen (mutterilla ei siis ole suoraa kontaktia runkoon, toisin kun esimerkiksi iskarin kiinnitysmuttereilla vieressä, jotka toimivat hyvin maana).Last edited by Jakuza; 02-11-2014, 22:44.
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostNiinhän sitä kuvittelisi, mutta kun tuo mutteri on jokaisessa autossani vedetty maalikerroksen päälle eikä sitä voi käyttää maana edes jännitteen mittaamiseen (mutterilla ei siis ole suoraa kontaktia runkoon, toisin kun esimerkiksi iskarin kiinnitysmuttereilla vieressä, jotka toimivat hyvin maana).LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostNiinhän sitä kuvittelisi, mutta kun tuo mutteri on jokaisessa autossani vedetty maalikerroksen päälle eikä sitä voi käyttää maana edes jännitteen mittaamiseen (mutterilla ei siis ole suoraa kontaktia runkoon, toisin kun esimerkiksi iskarin kiinnitysmuttereilla vieressä, jotka toimivat hyvin maana).
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKyllä minun värkkäämissä bemmeissä se on saanu kontaktia. Voihan sen käyttää irti ja putsata maali kierteistä pois, jos ahistaa.
Olisiko myös täysin ok, että esim konetilan plus-napa jätettäisiin tehtaalla kytkemättä, koska se on todella helppo jokaisen tehdä itse? Noh, maadoituspisteen kanssa ongelma on toki helppo kiertää, mutta alunperin kysymykseni koskikin sitä, että miksi siellä pellin alla sitten on tehtaan jäljiltä toimimaton maadoituspiste?
Comment
-
-
Kyllä tuo mutteri on maadoituspiste ja ainakin omistamissani autoissa toiminut niinkuin pitää. Lue vaikka ohjekirjasta sen tarkoitus. Kieltämättä ihmetystä herättää jos sulla ei yhdessäkään autossa tuosta maata ole saanut ja itsellä toiminut yli kymmenessä
Vaikka tuo on vedetty maalin päälle, niin luulisi kiristäessä kierteistä maalit rapisevan..
Ja äkkiähän tuon takuuseen vie korjattavaksi siinä 100k autossa jos ei toimi
Comment
-
-
Mistä saisi varmasti aitoja Philipsin, Osramin tai muun "hyvän merkin" D1S xenon polttimoita? Mieluiten 5500-6000k, nuo perus 4300k on turhan kellertävät. Motonetissä näyttäisi olevan 6000k Philipsit 115e/kpl, eikö muka halvemmalla saa mistään Ebay tietenkin, olikohan siellä 50e pari mutta aivan varmasti feikkejä
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostOotko varma ettei tuota e39 konehuonetta oo joskus maalattu uusiksi?
Edit: Yksi mahdollisuus olisi tietysti että koska "maa"mutteri kierretään maalattuihin kierteisiin niin jääkö maali sitten helposti kantamaan sen verran että osassa autoista se on joko tehtaalla, tai jonkun "tekijämiehen" toimesta jäänyt kiristämättä pohjaan saakka...Last edited by Jakuza; 03-11-2014, 20:51.
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostMistä saisi varmasti aitoja Philipsin, Osramin tai muun "hyvän merkin" D1S xenon polttimoita? Mieluiten 5500-6000k, nuo perus 4300k on turhan kellertävät. Motonetissä näyttäisi olevan 6000k Philipsit 115e/kpl, eikö muka halvemmalla saa mistään Ebay tietenkin, olikohan siellä 50e pari mutta aivan varmasti feikkejä
Comment
-
-
Joo, itekkin törmäsin kyseiseen sivuun kun jossain muualla kehuttiin. Saisi vaan olla enemmän kelvinejä, nuo 4300k kun ovat vielä aika selvästi kellertävään päin, mutta eipä taida semmosia löytyä mihkään järkihintaan niin voipi olla että noihin pitää päätyä :think
E: Feikkejä taitavat olla Meronetistäkin saatavat Perkele kun voi ees suomalaisiin sivuihin luottaa enään.
Erikoistekniikka.fi myy myös 55e/kpl, mutta tämä pätkä tuotekuvauksessa hieman herättää epäilyksiä: "XenStart polttimopakkauksessa ei ole Philips aitouden tarkistussinettiä, koska polttimot tulleet varastoon ennen kun tarkistussinetti lanseerattiin Philipsin toimesta" :thinkLast edited by Koo_; 04-11-2014, 01:18.
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostMistä saisi varmasti aitoja Philipsin, Osramin tai muun "hyvän merkin" D1S xenon polttimoita? Mieluiten 5500-6000k, nuo perus 4300k on turhan kellertävät. Motonetissä näyttäisi olevan 6000k Philipsit 115e/kpl, eikö muka halvemmalla saa mistään Ebay tietenkin, olikohan siellä 50e pari mutta aivan varmasti feikkejä
Aivan mahtavaa palvelua ja 100% aitoja. suosittelen D1S Osram Xenarc Xenon-polttimo 35w 5000K
Comment
-
-
Jube tai joku muu mersumies, varaosanumeroo W202 220cdi termostaatille joka on siinä pienemmän kennon päässä?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJube tai joku muu mersumies, varaosanumeroo W202 220cdi termostaatille joka on siinä pienemmän kennon päässä?Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
Comment