Hmm, jos ei oo kiire, tartteeko koko autoa ostaa ollenkaan.
Ihmiset monasti periaatteidensa vankeja ja aiheuttavat itse itselleen päänsärkyä
Juu vähän turhan haasteelliselta tuntuu projekti jos pitää olla 15-20v vanha vehje tietyllä värillä ja varustuksella ja mieluiten uudenveroisessa kunnossa. Ymmärrän kyllä sinällään, itsekin nykyään mieluummin ostaa valmiiksi mieluisan kuin alkaa jälkivarustelemaan, tahtonut ajan ja maksuhalukkuuden puutteen vuoksi jäädä hankittuja paranteluosia ja varusteita itsellä asentelematta jo nuorempanakin kun aikaa ja harrastusintoa oli enemmän. Mutta menee tosiaan haasteelliseksi vanhojen vehkeiden kanssa tuo hankinta noin.
Ei se vetokoukku nyt se kaikkein ratkaisevin tekijä ole. Mutta toistaiseksi ei vain ole oikein "sitä oikeaa" tullut vastaan ainakaan nettiautossa mikä olisi saanut sukat pyörimään jaloissa.
Koukullisiakin on tullut vastaan. Sitten ne on olleet automaatteja. Ja näin päin pois.
Mutta mulla ei asiasta nyt kuitenkaan ole päätautia, toivottavasti sellaista ei kenelle muullekaan tule.
Se että kirjoitin tänne oli lähinnä ihmetys että minkäänlaista variaatiota ei kuukauteen tarjottu vaikka varusteluun ilmoituksessa annoinkin pelivaraa.
Mutta nyt luova tauko koko asian suhteen ja huomenna partyille ja sieltä vielä Suomea lomailun kannalta tutkimaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikä vika automaatissa? Ite ottaisin käyttöautoksi ihan samalla tavalla automaatin, kuin manuaalin, ehkä nykyään vielä mieluummin automaatin. Harraste, yms. lelut sitten erikseen.
Mikä vika automaatissa? Ite ottaisin käyttöautoksi ihan samalla tavalla automaatin, kuin manuaalin, ehkä nykyään vielä mieluummin automaatin. Harraste, yms. lelut sitten erikseen.
.
Mulla on ollut 3 eri E39 ja kaikki automaatteja. Haluan nyt manuaalin. Ei siinä muuta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ekassa ois heti alkuun maalailtavaa joka ei nyt hotsita. Ja tuossa toisessakin sinun entisessä vaikuttas olevan jotain lakka vaurioita mistä nyt ei kuvissa oikein ota selvää. Tuo jälkimmäinen kyllä välillä mielessä käynyt mutta silti vielä koittanut odotella josko vetokoukullinen koppa sattuisi tulemaan (vaikka ei Imolarot olisikaan). Yksi ihan siisti on mutta valitettavasti hopean värinen joka ei nyt oikein tule kysymykseen.
Jos etsit e39 eikä saa olla yhtään maalailtavaa, suuntaa katseet saksaan tai japaniin. 5 vuotta sitten suomesta vielä löytyi suht hyvä koppaisia e39 mutta ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että ei enää jos ei joku todella hyvä harrastajan haalima yksilö löydy, mutta sellaisen hinta onkin sitten +8000€ mikä ei mielestäni ole enää järkevä raha "perus" e39:stä..
Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.
Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.
Kummallista..
Ajossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.
Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.
Kummallista..
Hyviä tuollaisia todella vaikea löytää. Hintojen yläpäässäkin olevat suurimmaksi osin aikamoisia miinoja.
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Kuukausi sitten oli valinnanvaraa vaikka millä mitalla. Nyt kun kaikki on myyty, ja taskussa kyhnyä niin mitään mielenkiintoista ei tahdo olla kaupan. Ja hakusessa niinkin hankala kuin bensa+ manuaali e46. Varustekriteereitä tasan kolme, joista varmaan pitää tinkiä.. :think H/k, M-Sport sekä xenon. Tai sitten bensa e39 msporttina xenonein.
Suomi ja ruotsi aikalailla hakualueena. Mutta ruotsin autojenkin hinnat pitäneet hintansa niin hyvin että hakemalla taitaa tulla jopa kalliimmaksi.
Kummallista..
Samaa tuskailin reilu vuosi sitten. Loppupään e46 330i m-sport sedanina kohtuullisesti varusteltuna. Coupe olisi ehkä mennyt myös.
No sitten kun oli edellisestä päästy eroon niin tottakai ne seurattuna olleet yksilöt oli menneet juuri. Blockettia oli tullut jo aikasemmin seurattua mutta sama homma sielläkin että eipä niitä järkeviä vaihtoehtoja enää ollut. Tämän jälkeen tuntui että myyntiin tuli joko pelkkiä pommeja ja järkevän olosissa oli hinnat suomea kalliimmat.
Ostin sitten alkupään e90 msportin kun niissä oli valinnanvaraa eikä tarvinnut tehdä yhtään kompromissia vaatimusten kanssa. 2kk taisin tuskailla ennenkuin luovutin e46 suhteen, muutama potentiaalinen 325i olisi ollut tai sitten 330i touringina mutta noista ei voinut tinkiä. Automaattejahan olisi ollut vaikka miten paljon kanssa.
Kauppojen jälkeen tais mennä pari kk ennenkuin olisi mahdollisesti löytynyt haettu yksilö ja heti perään tuli toinenkin myyntiin. Jäi sen verran kaivelemaan että jossain välissä pitäisi koittaa vielä uudestaan hankkia tuollainen. Japani topikissa näkynyt muutamia manuaalejakin ja ei näytä paljoa hintaa noille 100tkm ajetuille jäävän..
Ei ole helppoa löytää hyvää E46 nykypäivänä.
Olen itsekin etsinyt 330ci coupea, eikä tarttisi edes olla facelift.
Ruosteeton, Msport ja alkuperäinen. Mieluiten vähemmän kun 150tkm ajettu.
Mobilea ja Blockettia tullu seurailtua kesän mittaan, hyvät on mennyt päivässä.
Pääasiassa tosi monessa on ruostetta tai tuninkia. Kumpaakaan en haluaisi.
Kohta varmaan käyttiksen suhteen alettava katselemaan noita E9X Msportteja, valikoimaa paljon enempi eikä ruoste ole sinänsä vielä ongelma.
Kannatte sopivan kasan rahaa pöytään, niin täältä löytyy 112tkm ajettu todella siistii facelift 330i M-sport Se vaan voi monesta tuntua dealbreakeriltä, kun samaan rahaan tai halvemmalla saa pre-facelift E90 325i:tä... Ruostetta ei ole edes apurungossa ja Japanistahan tämäkin on tullut.
osaisko joku ruotsinkielentaitoinen sanoa montako omistajaa tolla bemulla on ollut, ja onko tos jotain hämärän tuntuista? kovaa polttelis mieli lähteä ruottiin kattoon, mut toi omistajienpaljous(voiko olla 8) ja vähät kilometrit ihmetyttää. http://was.carfax.eu/icr/?vinreg=FBU...content=dealer
Comment