Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M_Power
    Moderator
    • Jul 2003
    • 2758
    • Espoo, HML

    E61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.

    Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
    BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
    BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

    Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
    Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
    Team vier Zylinder!

    Comment

    • janne30
      BTCF Member
      • Apr 2011
      • 2198
      • Vantaa

      Originally posted by M_Power View Post
      E61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.

      Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
      Paaliin asti ja kaveriksi E36 Evo M3 sedan
      G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
      E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic


      1 x F20
      3 x E30
      2 x E36
      5 x E46
      3 x E9X

      Comment

      • E39Fin
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2013
        • 1761
        • HKI/Orimattila

        Originally posted by M_Power View Post
        E61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.

        Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
        Aja vuosi vielä. Hyvän E61 arvo ei varmaan juurikaan muutu ja väliraha hyvään F11 faceliftiin pienenee mukavasti. Voipa olla päivitys kuitenkin suhteellisen pieni käytännön tasolla. :think
        Jaguar XF Sportbrake R-sport.
        E39 523iA Oxfordgreen

        Comment

        • Ceeray
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 1399
          • Kuopio

          Kyllä E61 ja F11 ero on tuntuva, F11 paljon massiivisemman oloinen, mutta myöskin luotettava ja mukava ajettava, E61 oli rauhaton.
          Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

          Comment

          • M_Power
            Moderator
            • Jul 2003
            • 2758
            • Espoo, HML

            On E61 ja F11 aika iso ero. Useampi tuhat km on tullut ajettua myös tuolla uudemmalla. Saa nähdä vaikuttaako G-sarjan vapautuminen leasing-markkinoilta noiden F11 hintoihin kuinka paljon.

            Tuota E61 rauhattomuutta en allekirjoita ainakaan aktiiviohjauksella. Sama varuste toki muuttaa esim. E90/E91 käytöstä huomattavasti.
            BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
            BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

            Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
            Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
            Team vier Zylinder!

            Comment

            • pyroz
              BTCF Member
              • Nov 2002
              • 6709
              • PK-seutu

              Originally posted by M_Power View Post
              E61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.

              Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
              F1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...
              S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

              Comment

              • M_Power
                Moderator
                • Jul 2003
                • 2758
                • Espoo, HML

                Originally posted by pyroz View Post
                F1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...
                Tässä se syy, miksi F11 ei ole vielä pihassa.
                BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                Team vier Zylinder!

                Comment

                • Koolj_bmw4life
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2002
                  • 711
                  • Salo,SUOMI

                  Originally posted by M_Power View Post
                  E61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.

                  Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
                  Täällä kanssa tilanne sellainen että pitäisi 535d 181tkm menty vaihtaa bensavehkeeseen. Autossa nytten dynamic drive,aktiiviohjaus, aktiivipenkit,hud... ja kun tuntuu että 15-20te pitäisi väliin laittaa jos haluaisi f10/f30 bensalla ja runsailla varusteilla. Ajoa itselle nyt tullut 400km huhtikuusta kun kesärenkaat laitoin alle, menisi varmaan joku harrastekkin...

                  Comment

                  • OVi
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2016
                    • 514
                    • Oulu

                    Noilla kilometreillä möisin auton pois ja ajaisin taksilla, tai vuokra-autolla.

                    E60 oli hyvä auto, mutta munkin mielestä rauhaton hitaammissa vauhdeissa. Yli satasen vauhdeissa meni sitten vakaasti. F10 on alustan puolesta mukavampi ja suuntavakaampi niin taajamassa, kuin maantielläkin. Kaksi asiaa siinä on tosin nyppinyt, iso koko parkkipaikoilla ja isot rengasäänet. Ykköskoppaisessa C5 Sitikassa on pienemmät rengasäänet...
                    Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.

                    Comment

                    • Koolj_bmw4life
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2002
                      • 711
                      • Salo,SUOMI

                      10tkm tuli ajoa viime vuonna, ja nyt jäädään varmaan 7-8tkm. Itse en saa tuosta kyllä millään rauhatonta autoa ajaa. Itselläni tosin kokematta millaista on ajaa F10 Adaptive Drivellä.

                      Comment

                      • Thmas
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2008
                        • 531
                        • HEL

                        Originally posted by pyroz View Post
                        F1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...
                        Uuden korimallin yleistyminen tuo vanhan hintaa alas. Ja kovaa.

                        Samasta syystä myin oman kalliimman pään F10:n pois juuri. Katselin helmikuussa, että oma yksilö olisi voinut olla jopa 42 ke peli ja kaupat tuli muutama viikko sitten 36 ke summalla.
                        Audi e-tron 55

                        Exiä:
                        1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.

                        Comment

                        • bemmeri
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 4181

                          Kysyn tässä jos tavoittaa suuremman näkyvyyden kuin mallikohtaisessa ketjussa.


                          Onko nuo F20 olevat kolmepyttyiset turbot mistään kotoisin? Tai sitten vanhemmassa se vastaava nelipyttyinen?
                          Lähinnä sitä että onko samaa jakopäävikaa, valvetronicia, yms. "vakavampaa" ongelmaa kuin joissain muissa vanhemmissa pienikoneisissa?
                          Tuoko facelift oleellisia suurempia muutoksia, kuin ulkonäkö?


                          Fiesta myyty perjantaina pois ja pitäisi eukolle kiiruusti joku auto löytää. Vähän yllätyksenä tuli tuo F20 mukaan kuvioihin, kun noita rupesi sillä silmällä katselemaan. Mielellään faceliftinä. Bensa tietenkin ja mieluusti automaatti.
                          EVERYTHING | WORKS

                          Comment

                          • aimoo
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2007
                            • 102
                            • Rauma

                            Originally posted by Thmas View Post
                            Uuden korimallin yleistyminen tuo vanhan hintaa alas. Ja kovaa.

                            Samasta syystä myin oman kalliimman pään F10:n pois juuri. Katselin helmikuussa, että oma yksilö olisi voinut olla jopa 42 ke peli ja kaupat tuli muutama viikko sitten 36 ke summalla.



                            E61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.

                            La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
                            Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
                            530da m-sport touring 2015

                            Comment

                            • aimoo
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2007
                              • 102
                              • Rauma

                              Originally posted by aimoo View Post
                              E61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.

                              La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
                              Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?

                              Hitto. 500e ilmastoitu vuoden leimalla oleva katiska alla ja piti keväällä vasta aktivoitua, en kyllä kestä tota niin kauaa
                              Kilsoja tulee huimat 7-8tkm vuodessa. 2 aikuista, ja 2 33kg koiraa taloudessa. budjetti max 35ke kutakuinkin. Hieman erikoisempi sunnuntai auto meiningillä. Ei ehkä musta/valkone/hopee. Tosin jos on mustasta specsattu upee kokonaisuus, maistuisi.
                              m-sport,nahat, automaatti, 6-kone oltava. F11 530da lci eniten kiinnostaisis.

                              F31 vois mennä, mutta melkeen sais olla individual värillä, ruotsissa ois tanzanite blue 328, mutta manuaali / ei nahkoja, tampereella 320d melbourne red, manuaali ei nahkoja.
                              M sarja voisi kiinnostaa ehkä, M135 on kivan hintanen jo euroopassa, toisaalta 10ke verot päälle, aika hapokasta. M3 E93, ei kyllä tunnu kiinnostavalta.

                              6-sarja, F12 voi olla inan liian kallis vielä, mutta kiinnostava, ja helpompi löytää mieluisa värikokonaisuus, ja eniten sunnuntaiauto fiilistä.

                              Ontää vaikeeta.
                              530da m-sport touring 2015

                              Comment

                              • arben
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2011
                                • 1120
                                • suomi

                                Originally posted by aimoo View Post
                                E61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.

                                La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
                                Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
                                Eikös tohon rahaan tarjontaa ole?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎