Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E39Fin
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2013
    • 1761
    • HKI/Orimattila

Originally posted by jr66 View Post
    Tämä. Jos ostaa 5-sarjalaisen 4-veto diesel automaatin niin hakee ongelmia itselleen, alfatkin taitaa olla varmempia...
    Itse kehtaisin omalla kokemuksella väittää, että alfat tuppaa olemaan varmempia kuin mitkään 2000-luvun bemarit (poislukien M52-koneiset). Apurungot ja korit vain kestää bemaria huonommin aikaa, tekniikat on aika peruskauraa, eli ongelmattomia. Kandee joskus kokeilla, voi yllättyä positiivisesti

Oikeastaan summa summarum: kaikki nää on romuja, kandee ajaa sellasella mistä tykkää kun maksamaan ja korjaamaan pääsee aina.
    Jaguar XF Sportbrake R-sport.
    E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• BMW525Xda
      BTCF Member
      • Feb 2014
      • 8681
      • Xxxxxx

Originally posted by E39Fin View Post
      Itse kehtaisin omalla kokemuksella väittää, että alfat tuppaa olemaan varmempia kuin mitkään 2000-luvun bemarit (poislukien M52-koneiset). Apurungot ja korit vain kestää bemaria huonommin aikaa, tekniikat on aika peruskauraa, eli ongelmattomia. Kandee joskus kokeilla, voi yllättyä positiivisesti

Oikeastaan summa summarum: kaikki nää on romuja, kandee ajaa sellasella mistä tykkää kun maksamaan ja korjaamaan pääsee aina.
      Alfallakin tuli uudesta mentyä ~50tkm ongelmatonta ajoa.

Mutta en kyllä uskalla väittää mitään autoa hirveästi toistaan kestävämmäksi.

Sinällään hyvä onni että äsken laskin että 62 autoa on ollut ja kolme kertaa on jäänyt tienposkeen, menovesi loppui ja toisen spinnasin kanttikiveen, bemmistä petti vesipumppu. Varsinaista korjailuakaan noihin kaikkiin autoihin on tehty todella vähän, en muista yhtäkään moottoriremonttia tai isompaa, koiranluita ja raidestangon päitä lähinnä ja niitäkin aika vähän.

Comment

• T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

Tonni täynnä, tehkää uusi.
        .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

Working...
        X