En missään nimessä provoa vaan hämmästelen kovasti miksi AMG:ssä ei ole vakiona lukkoa eikä saa estoja kokonaan pois !! olin itsekin kiinnostunut yhdessä vaiheessa AMG mersuista ja kiikarissa oli juuri C32 farkku, mutta haluan että tuon tehoista autoa saa viedä kahva edellä miten haluaa ja selvisi että ainakaan kyseisessä autossa ei ollut lukkoperää... ja kun selvisi että ajonvakaus on ja pysyy niin hylkäsin ajatuksen mersuista siihen !!
Olen nähnyt Top Gearissa kun E55 vai 63 AMG sekä E60 M5 ajavat radalla kilpaa ja komiasti menee luisussa molemmat joten ilmeisesti joissain malleissa saa estot pois... vai onko vaan nypätty sopiva sulake irti...?? :think
Kyllä mulla ainakin mertseedes repeää kaikista henkseleistä ku espinappia painaa. Ja kumikin kyllä varmasti palaa molemmilla
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Eli joistain malleista siis saa estot kaikki pois??
Lukkoperä vakiona tossa ässässä vai lisävarusteena?
Tosiaan ennen kuvittelin että varmana on kaikissa AMG malleissa vakiona lukkoperä ja estojenpoistoknuppi...
Itseasiassa en ole kerinnyt oikein vielä perehtyä, kun on sen verran tuore hankinta ja työkiireet painanu päälle. Kauhee tonnikeijuhan toi on, ja oikeestaan talvikeleistä vasta kokemusta. Innolla odotan kyllä kunnon kesäkelejä ja kunnon kesärenkaita. Tällä hetkellä alla letkut kitkat, niin letkua on menokin
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Itseasiassa en ole kerinnyt oikein vielä perehtyä, kun on sen verran tuore hankinta ja työkiireet painanu päälle. Kauhee tonnikeijuhan toi on, ja oikeestaan talvikeleistä vasta kokemusta. Innolla odotan kyllä kunnon kesäkelejä ja kunnon kesärenkaita. Tällä hetkellä alla letkut kitkat, niin letkua on menokin
Nyt on alustavasti tullut silmäiltyä autoliikkeistä F30 320/328 bensaverioita nelikolla.Ja täytyy todeta,että kyllä on Suomen tarjonta hyvin pitkälle vain Busines-varustein ruksattuja.Ei huvita edes leikillään ruveta välirahasta kyselemään,kun nykyisen hyvin varustellun E60:n tilalle viitsi karvahattumallia ostaa.
Pitääköhän kohta ruveta vanhoja alkaa kaupittelemaan ja harkintaan sitten tuontiautoa...
Itse ottaisin mielelläni F30 328:n ja jopa manuaali alkaisi kelpaamaan, mutta ei 4-vetoisena. BMW:n Suomi-kampanjat, xDrive-, automaatti- jne ovat vaikuttaneet niin, että lähinnä noita pakettivarusteisia menee silloin kun kampanja on päällä. Lopputulos pienellä markkina-alueella on sitten tämä.. Sport Line on kyllä kohtuudella ruksittu, se on itse asiassa ihan järkevä. Sen jälkeen ei liiemmin ole mitään, mutta täytyy ymmärtää - kaikkiin varusteisiin tulee vielä autovero päälle. Kiva maksaa.
Eli joistain malleista siis saa estot kaikki pois??
Lukkoperä vakiona tossa ässässä vai lisävarusteena?
Tosiaan ennen kuvittelin että varmana on kaikissa AMG malleissa vakiona lukkoperä ja estojenpoistoknuppi...
Eipä taida tuostakaan AMG:stä lähteä napista kokonaan pois, mutta kyllä se "off" mode antaa niin paljon pelivaraa että sutii varmasti riittävästi. Jo perus 200hp kompressorinkin saa luisuun, mutta vaatii tietysti melko reilua annostelua kaasulla.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Muutaman vuoden jälkeen taas kirjaudun tänne ja kysyn...
Mitähän tekisin ku tuossa omaa volvoa nettiautossa kauppaan ja vaihdossa tarjottiin e38 740:aa ? autohan miellyttäisi silmää ja mittarissakin vain "240tkm" <--- mene ja tiedä
Hieman taustatietoa
2010 tuotu suomeen
2011-2015 yksityisellä omistajalla
2015-tähän päivään 4 eri omistajaa !!???!
joka toinen vuosikatsastus hylätty
ei huoltokirjaa
Kiinnostaisi kovasti auto mutta ajeneuvon historiatietojen haku sai miettimään uudestaan.. varsinkin tuo 2015-2016 Mielipiteitä otetaan vastaan ja niitä kaivataan
Eipä itsellä tulisi noilla antamillasi specseillä olevaa seiskaa otettua vastaan.. Mielestäni huoltokirja tai sitten kaikki dokumentoitu muuten tarkasti.:think
Mutta mitäpä minä mistään tiedän.. Itsellä ollut vuosia Alfa Romeo kuume, tekisi mieli hakea jostain 2,4 jtdm. jossain vaiheessa varmaan täytyy antaa periksi ja lähteä italiaanoa ostelemaan, hillukoot vaikka rikkinäisenä kadun varressa, ainakin näyttäisi kauniilta.
tunteet ne on tässäkin pelissä joskus unelmoin tosta seiskasta ja vuosien vieriessä tuli kokeiltua kahta audia v8 (A ja S sarjaa) koneella ja niistä jäi positiivinen mielikuva <---rakastuin niin miksei bmw 8 olisi yhtä miellyttävä, mutta tuo HISTORIA!!
Itse ottaisin mielelläni F30 328:n ja jopa manuaali alkaisi kelpaamaan, mutta ei 4-vetoisena. BMW:n Suomi-kampanjat, xDrive-, automaatti- jne ovat vaikuttaneet niin, että lähinnä noita pakettivarusteisia menee silloin kun kampanja on päällä. Lopputulos pienellä markkina-alueella on sitten tämä.. Sport Line on kyllä kohtuudella ruksittu, se on itse asiassa ihan järkevä. Sen jälkeen ei liiemmin ole mitään, mutta täytyy ymmärtää - kaikkiin varusteisiin tulee vielä autovero päälle. Kiva maksaa.
Näinhän se noissa varusteissa ikävä kyllä Suomiautoissa menee.Tuo 328 bensa-nelikkona on se "ykkös vaihtoehto" tällä hetkellä.320:n sitten seuraava.Nelikolle on tarvetta niillä "reiteillä",mitä talvisin tulee nykyisin satunnaisesti ajettua.Kun kärryäkin tarvisi noihin pahoihin paikkoihin saada kiskottua.Joten kaksivetoisuus ei ole nyt vaihtoehto.Eli perheen nykyiset nelikot vaihtuu yhteen tuoreempaan nelikkoon.
Tänään kierros Pattijoen autoliikkeissä: Skodan liikkeessä erittäin hieno palvelu, mutta auto ei juuri kummemmaksi muuttuisi 7000e. välirahalla. Kaumux taas... eipä kummempaa palvelua odottanutkaan. Summasummarum: minun kohdalla pitäisi rahaa käyttää väliin 10-15ke. että auto todellakin muuttuisi merkittävästi parempaan suuntaan.
No autolleni on nyt varattu ISO huolto ja jos nyt ähkäisisi sisään sen tuikun ohjelman ja EGR pois.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Emmännälle laadukkaampaa 5-10t e maksavaa autoa johon mahtuu hyvin lastenarattaat ja eläinten ruokasäkkejä, ja jolla itteäkin huvittaisi joskus ajaa.
Saisi olla nelimukinen ja ajonvakautus. Ajoa tulee ainakin reilu kymppi vuodessa. Td vääntäisi kivemmin kuin vaparibensat.
Mites E46 facelift farmari? Onko noissa aina dsc(ns esp)?
Oliko näissä jotain erityisen epäluotettavia koneita? Bensa mieluummin?
Paljonkohan enemmän tomaatti kuluttaa, 0,5 vai 2l?
Onko väärä topicci kysellä tämmösiä?
Mitähän sitä keksis E-mersun tilalle jos alkais hävittämään sen ku ei vaan istu käteen, eniten häiritsee tuo monitoimi pyyhinvilkkuviiksi.. Ei vaan tule sinuiksi tämän kanssa.
Kriteerit:
Farkku, 2vk ikäsen pojan kärryt sun muut hilavitkuttimet mahduttava kyytiin
Diesel
Manuaali, EHKÄ Automaatti
Alle 200tkm ajettu
Hintaluokka ~15.000€ nurkilla
Vakkari, sähkölasit sun muut "perus" varusteet
Kiinnostaa: BMW
Ehkä: Audi, VW, Volvo.. Mitä näitä nyt on..
Mites tommosen rahoituksella olevan auton helpoiten hävittäis?
Autoliikehän ei vaihda päittäin johonkin saman hintaluokan autoon, vaativat varmaan 5000 väliä aina..
Mites tommosen yksityiselle vaihtais?
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Comment