Juu juu avosta tottakai...se coupe on niin ruma ettei semmoista voisi edes harkita.
Olen aika päinvastaista mieltä asiasta .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kyllä sitä tällä hintatasolla katselee jo esim. E9X 335i:tä missä on tehoakin helposti ulosmitattavissa enemmän.
On aika eri autoja tuo E46 M3 ja 335, kannattaa ajaa molempia. (Kunnossa olevia) Itse vaihdoin aikanaan E46 M3 -> 335i ja minulle se ei kyllä ollut se juttu, en saanut samaa fiilistä mitä M-sarjan tuotteista.
E9X 335i hintahaitari tällä hetkellä korimallista riippumatta vajaa 18900€ -> 57900€. Tietenkin kilometrit ja kunto sanelee, mutta mitä vittua? Halvin on coupe ja kallein coupe on 47900€ pyynnillä Korimalli jo niin vanha myös LCI:nä että en arvostaisi yli 30tuhatta €.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Vanhahko vähänajettu diiseli hakusessa. Saisi maksatettua sen työnantajalla kilometrikorvausten muodossa. Yksi olisi kiikarissa, mutta ei raskisi kelata siihen 30tkm. vuodessa, eli liian hyvä peli käyttöön. On taas vaikeaa...
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Näkemyksiä ja kokemuksia W210 korimallin e55 AMG mersusta?
Tiedossa on, että ruosteen kanssa saa olla tarkkana ja varaosissa on melko suolaisen hintaisia osia, mm: jarrut ja pakoputki/pakosarjat.
Ja sekin on hyvin tiedossa, että esim, E39 bmw M5 on nopeampi ja ketterämpi yms kivaa, mutta ei tässä olekkaan tarkoitus mitään ratojen kierrosaikoja rikkoa.
Tässä yrittänyt huonoin tuloksin pähkäillä, että mihin vaihtaisi nykyisen kehonliikuttimen, kun näissä "uusissa" autoissa tuntuu olevan häikkää enemmän ja vähemmän (sähköpuoli ja nämä oudot "haamu viat") ja tämän seurauksena kävi mielessä, että mitäpä jos vaihtaisikin auton vähän vanhempaan ja yksinkertaisempaan.
Tuon ikäinen mersu lähinnä sen vuoksi, että vierastan kaikkea airmatic:illa varustettua.
Nähnyt liian monta tapausta livenä ja lukenut vielä useammasta tapauksesta, kun talvi tulee ja sen mukana ongelmat, tuon ilma-alustan kanssa.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Tarkoitus oli etsiskellä "normaali" käyttöauto linjalla e9X 325-330i... Mutta sattuneesta syystä Mobilen haut on käsitellyt viimepäivinä e6x 545i mallia, tuossa yksi mielenkiintoinen.
E9X 335i hintahaitari tällä hetkellä korimallista riippumatta vajaa 18900€ -> 57900€. Tietenkin kilometrit ja kunto sanelee, mutta mitä vittua? Halvin on coupe ja kallein coupe on 47900€ pyynnillä Korimalli jo niin vanha myös LCI:nä että en arvostaisi yli 30tuhatta €.
Itse ihmetellyt samaa E9x 335:sen osalta.Autot jo korimalliltaan vanhentuneita,ikä luokkaa 9-7 vuotta ja yli 25k€ pyyntejä mitä v...tua.No hullu ei ole se kuka pyytää vaan kuka...
Kumminkin tuo 335 ei eroa 330,325 (Pre LCI ja LCI moottorilla varustettusta 325:sta) kuin sen kahden turbon (vaihtoehtoisesti yhden Twinscroll) verran. DKG nyt tullut -09 alkaen saataville 335:seen...
Itse olisin valmis maksamaan 335:sta coupe/cabrioista korkeintaan luokkaa 18k€/22k€
Näkemyksiä ja kokemuksia W210 korimallin e55 AMG mersusta?
Tiedossa on, että ruosteen kanssa saa olla tarkkana ja varaosissa on melko suolaisen hintaisia osia, mm: jarrut ja pakoputki/pakosarjat.
Ei oo kokemusta, mutta luulis sen ihan kiva laite olevan kompurakoneella. En oo tarkemmin tutkinu E55 jarruja, mut esim C36:ssa on ihan samat levyt kuin monessa muussakin mersun kutosessa kun katsoo varaosanumerolla. Pakoputkiahan saa maailmalta jos jonkin näköstä ja on Suomessakin pajoja jotka vääntää niitä putkia, jos ei oo pakko olla orkkisputki. Ruostehan noissa riesana samoin kuin muissakin samanikäsissä saksalaisissa. Japanista saa ruosteettomia ja noita E55 väyrysiä on siellä tasaseen tahtiin huutokaupoissa.
Comment