Laitetaan tänne huomautuksena muillekin että tällä hetkellä -97 ja uudempiin rekisteröintiin tarvittava vaatimuksenmukaisuustodistus 490-650€ ja sitä vanhempiin 350-400€ luokassa... Alkaa olla aika ryöstö hinta. Siihen päälle rekisteröintikatsastus 150-200€.
Alkaa mennä jo monessa tapauksessa noitten takia kannattavuuden rajoille, kun valomuutoskin pitää tehdä.
Laitetaan tänne huomautuksena muillekin että tällä hetkellä -97 ja uudempiin rekisteröintiin tarvittava vaatimuksenmukaisuustodistus 490-650€ ja sitä vanhempiin 350-400€ luokassa... Alkaa olla aika ryöstö hinta. Siihen päälle rekisteröintikatsastus 150-200€.
Alkaa mennä jo monessa tapauksessa noitten takia kannattavuuden rajoille, kun valomuutoskin pitää tehdä.
Sanon ties kuinka monetta kertaa, että 2000 vuotisiil tai sitä vanhempiin ei tarvita paperia ollenkaan. En ole ikinä maksanut yli 400 todistuksesta, ja taitaa K1 noita edelleenkin kaupata johonkin 250 euron hintaan.
Se on melkein hyvä, että hinnat nousee. Onpahan Trafille laittaa esimerkkiä, että kyseessä on puhdas laillistettu ryöstö. Mihin niitä lappuja tarvitaan jos ne kuitenkin kaikkiin autoihin saa?
Sanon ties kuinka monetta kertaa, että 2000 vuotisiil tai sitä vanhempiin ei tarvita paperia ollenkaan. En ole ikinä maksanut yli 400 todistuksesta, ja taitaa K1 noita edelleenkin kaupata johonkin 250 euron hintaan.
Se on melkein hyvä, että hinnat nousee. Onpahan Trafille laittaa esimerkkiä, että kyseessä on puhdas laillistettu ryöstö. Mihin niitä lappuja tarvitaan jos ne kuitenkin kaikkiin autoihin saa?
Täytyypä kysyä K ykköseltä mihin hintaan saa noihin minun autoihin. On kyllä todellakin ryöstö...
Tüv nordiin päin ei pidä edes sylkeä, siellä on kautta matkan ollut vastassa vaan pelkkää ei ei miestä ja vastaan hankaajaa.
Saksasta vuosikaudet todistuksia tullut ongelmitta kun taas nordin vastaus on ollut parhaimmillaan nauraen että "ette kuule japanintuontiin mitään lappua tule saamaan ja kilvet jää myös saamatta". Nyt sitten varmaan puolipakon edessä ovat alkaneet jotain myymään, niin siihenkin hinta laitettu sellaiseksi että kunhan vaan jonkun muroihin pääsee vielä edes sitä kautta pissimään.
Sain vaatimuksenmukaisuustodistuksen Kasiin jo 2010 vai mikä vuosi se oli. Hinta oli jotain 400+€.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Sieltä joo... niitten sivuilla aika harhaanjohtavasti "alkaen" 295€.....
OK, Saksan tuonneissa on kyllä toiminu erinomaisesti kyseinen pulju todistusten osalta, enkä halvempaa Suomesta ole löytäny. Mitenhän Dekra on hinnotellu palvelunsa...
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Tüv nordiin päin ei pidä edes sylkeä, siellä on kautta matkan ollut vastassa vaan pelkkää ei ei miestä ja vastaan hankaajaa.
Saksasta vuosikaudet todistuksia tullut ongelmitta kun taas nordin vastaus on ollut parhaimmillaan nauraen että "ette kuule japanintuontiin mitään lappua tule saamaan ja kilvet jää myös saamatta". Nyt sitten varmaan puolipakon edessä ovat alkaneet jotain myymään, niin siihenkin hinta laitettu sellaiseksi että kunhan vaan jonkun muroihin pääsee vielä edes sitä kautta pissimään.
Comment