Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pienet autoaiheiset kysymykset IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juuzmo
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2007
    • 339

    Originally posted by zeniitti View Post
    Laitetaan ennen/jälkeen -kuvat kunhan ehtii sutata.
    Joko suttailit? Ei ole kuitenkaan kallista tököttiä niin voisi laittaa tilaukseen ihan kokeeksi :think

    Comment

    • zeniitti
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2011
      • 575
      • 127.0.0.1

      Originally posted by Juuzmo View Post
      Joko suttailit? Ei ole kuitenkaan kallista tököttiä niin voisi laittaa tilaukseen ihan kokeeksi :think
      Kyllä on ollut motivaatio vielä jossain hukassa

      Comment

      • bemmeri
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 4181

        Saako jollain verukkeella sen pienemmän rekisterikilven, jos ennestään on ollut normaalit?
        Vaikka puskuri vaihdettu ja rekisterikilven paikka siinä pienempi, tms muuta shaissea keksii.


        Nimim. Teetänkö sitten tarran.
        EVERYTHING | WORKS

        Comment

        • BeamR
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 13363
          • Espoon takametsät

          Originally posted by bemmeri View Post
          Saako jollain verukkeella sen pienemmän rekisterikilven, jos ennestään on ollut normaalit?
          Vaikka puskuri vaihdettu ja rekisterikilven paikka siinä pienempi, tms muuta shaissea keksii.


          Nimim. Teetänkö sitten tarran.
          Sen saa vain, jos katsastusmies toteaa, ettei muunlaista kylttiä mahdu, ja merkkaa sen järjestelmiin.

          Tai sitten jos on hyvät suhteet, tässä lähimaastossa pyörii E91 pikkukilvillä, enkä ole keksinyt mitään valonkestävää syytä niille kilville.
          F46 Gran Tourer -20
          Boxster 2.5 -97

          Comment

          • ommiK
            Bimmer Rookie
            • May 2012
            • 147
            • Helsinki

            Originally posted by BeamR View Post
            Sen saa vain, jos katsastusmies toteaa, ettei muunlaista kylttiä mahdu, ja merkkaa sen järjestelmiin.

            Tai sitten jos on hyvät suhteet, tässä lähimaastossa pyörii E91 pikkukilvillä, enkä ole keksinyt mitään valonkestävää syytä niille kilville.
            Jep, tässä lähistöllä ML Mersu missä on pienet kilvet ja siihen keulaan tai perään menisi päällekkäin kaksi normaalia.
            Last edited by ommiK; 20-02-2018, 18:52.
            ex-E93

            -- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11125
              • Oulu

              Aikasemmin nuo pienet kilvet kai sai ihan kysymällä. Mut jossain vaiheessa joku tuli kateelliseksi väärinkäytöstä ja saanti hankaloitui.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • bemmeri
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4181

                Kävin tänään konttorilla kysymässä. Inssi oli ihan suopea "leikkikilpiä" kohtaan ja sopii harrastepeleihin ehkä paremmin kuin isot laatat, mutta valitteli että säännöt tosiaan sellaiset että sitten voi antaa luvan/puoltaa jos ei nuo nykyiset mahdu, eikä ne 5 merkillä olevat.
                Pitäkööt tunkkinsa, ei jaksa ruveta moisen takia vaivaamaan päätään tai nähdä muuten vaivaa.
                EVERYTHING | WORKS

                Comment

                • Arppa
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2006
                  • 1049
                  • Lumbriver

                  Ei kovin aktiivista keskustelua tuolla 1-sarjan osastolla niin kysytään täällä.

                  Kellään kokemuksia uudesta 3-sylinterisestä bensa moottorista, 118i ois kiikarissa. 118d:n pääsin kokeilemaan ja se oli ihan ok arkiajoon.
                  Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
                  Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
                  Kauppakassina: Hyundai i30 -21
                  -Raahe Connection-
                  -Team Kärppä- limited edition

                  Comment

                  • jr66
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 16463
                    • Asikkala

                    Originally posted by Arppa View Post
                    Ei kovin aktiivista keskustelua tuolla 1-sarjan osastolla niin kysytään täällä.

                    Kellään kokemuksia uudesta 3-sylinterisestä bensa moottorista, 118i ois kiikarissa. 118d:n pääsin kokeilemaan ja se oli ihan ok arkiajoon.
                    Onko 118i kolmepyttyisellä padalla ?

                    Comment

                    • Arppa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2006
                      • 1049
                      • Lumbriver

                      Originally posted by jr66 View Post
                      Onko 118i kolmepyttyisellä padalla ?
                      Ainakin bmw.fi sivun mukaan on 😀

                      Sylinteriluku / venttiileitä per sylinteri
                      3/4
                      Iskutilavuus cm3
                      1499
                      Iskun pituus / sylinterin halkaisija mm
                      94,6/82,0
                      Teho kW (hv) kierrosluvulla 1/min
                      100 (136)/4400
                      Suurin vääntö (Nm) kierrosluvulla 1/min
                      220/1250-4300
                      Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
                      Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
                      Kauppakassina: Hyundai i30 -21
                      -Raahe Connection-
                      -Team Kärppä- limited edition

                      Comment

                      • petrolhead
                        Moderator
                        • Feb 2004
                        • 13793
                        • Hyvinkää

                        Originally posted by jr66 View Post
                        Onko 118i kolmepyttyisellä padalla ?
                        Ajelen itse 3 cyl. ahdetulla kinnerillä. Ja ei kyllä huomaa käynnistä että on kolmepyttyinen. Ahdin on sikapieni joten sekin on pelissä koko ajan, ei tarvii suostutella. Nykyiset palotilaruiskutteiset korkeapuristeiset turpokoneet on ihan eri maailmasta kuin vaikka turbovehkeet 15 vuotta sitten.
                        2015 VW Crafter
                        1984 BMW 316
                        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                        Comment

                        • peto2
                          BTCF Member
                          • Jan 2007
                          • 8262
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by petrolhead View Post
                          Ajelen itse 3 cyl. ahdetulla kinnerillä. Ja ei kyllä huomaa käynnistä että on kolmepyttyinen. Ahdin on sikapieni joten sekin on pelissä koko ajan, ei tarvii suostutella. Nykyiset palotilaruiskutteiset korkeapuristeiset turpokoneet on ihan eri maailmasta kuin vaikka turbovehkeet 15 vuotta sitten.
                          Enemmän ongelmia?
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • Heguli 31
                            BTCF Member
                            • Oct 2004
                            • 10046
                            • KVLA

                            Originally posted by peto2 View Post
                            Enemmän ongelmia?
                            Tuo pitää pitkälti paikkansa. Mutta koskee harvemmin sitä auton ensimmäistä omistajaa. Eli jos kinneri vaihtuu maltillisesti ajettuna uuteen esim.3-4v välein.

                            Comment

                            • j-a
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2005
                              • 1522
                              • PohojosPohojammaa

                              Originally posted by Heguli 31 View Post
                              Tuo pitää pitkälti paikkansa. Mutta koskee harvemmin sitä auton ensimmäistä omistajaa. Eli jos kinneri vaihtuu maltillisesti ajettuna uuteen esim.3-4v välein.
                              Mahtaakohan semmoisen vauvannyrkin kokoisen ahtimen uusiminen olla kovin kallista? Mietin vain että onko se konkreettisesti ongelma jos vaikka vaatiikin vaihtoa sadan tonnin välein. En ole koskaan tuollaisella ajanut, mutta tässä kakkosautoa kaavaillessa olen vähän lueskellut 1.0 Ecoboosteista ja 1.2 TSI:stä, ja lukenut joitain kommentteja tyyliin "moottori suunniteltu siihen että toimisi taajamassa kivasti ilmankin ahtoja, mutta maantielle ahdoilla sitten liikkuisi asiallisesti, käytännössä kuitenkin niillä ajetaan etupäässä ahdoilla joten kuluukin sen mukaisesti"...
                              Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                              Ylimääräisenä tarjolla:

                              E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                              F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                              Comment

                              • Arppa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2006
                                • 1049
                                • Lumbriver

                                Originally posted by petrolhead View Post
                                Ajelen itse 3 cyl. ahdetulla kinnerillä. Ja ei kyllä huomaa käynnistä että on kolmepyttyinen. Ahdin on sikapieni joten sekin on pelissä koko ajan, ei tarvii suostutella. Nykyiset palotilaruiskutteiset korkeapuristeiset turpokoneet on ihan eri maailmasta kuin vaikka turbovehkeet 15 vuotta sitten.
                                Noin kuukausi sitten koeajoin Vw T-Rocin 1.0tsi:n joka on 3-sylinterinen. Sekin selvisi vasta koeajon jälkeen niin ei sitä oikein voinut moittiakkaan ajossa. Eihän niitä voi tuohon sigun seiskaan verrata mutta jos samoilla kk-kustannuksilla uutta haluaa niin eipä isompiin rahkeet riitä.
                                Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
                                Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
                                Kauppakassina: Hyundai i30 -21
                                -Raahe Connection-
                                -Team Kärppä- limited edition

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎