Originally posted by Driver22
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostIlmoituksen lisäasetukset --> ilmoitustyyppi--> myytyNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostHienohan se on kuin mikä, mutta vm 2011 autot on jo 7 vuotta vanhoja ja ainakin itselle iso miinus olisi nelivedon puute kutosdieselissä.
Hukkasin juuri oman F10 530d xDrive M Sportin vm. 2015. Kilsoja n. 167 tkm. Myyntihinta oli 36 ke ja vaihturi tuli siihenkin, joka on sekin vielä myymättä. Liikkeistä paras tarjous oli 30 ke, siellä painotettiin juuri kovaa arvonlaskua G-koppaisten tieltä, pelkäsivät että arvokkaampi F-koppainen saattaa jäädä käsiin.
Nettiauton myydyistä löytyy yksi 146 tkm 2011 F11 535d M Sport takaveto liikkeen myymänä. Siinä pyynti on ollut 33990 e. Yksityisen pyynti pitäisi aina olla liikkeiden hintatason alapuolella liikkeiden virhevastuun vuoksi. Toinen lähestymistapa voisi olla katsoa mitä maksaa itse tuotuna vastaava tällä hetkellä.
Ja itselle oli juuri takaveto must -juttu, nelikkoja olisikin ollut tarjolla paremmin. Onpahan vetarien ja etuperän ongelmat poissa.
Tarvinnee vaan ajella sitten ja kärsiä valtavasta hinnanpudotuksesta.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostKannattaa kokeilla
Toki voisin nelikkoa harkita jos sellainen sattuisi sopivasti kohdalle, mutta minään pakollisena en sitä näe näin 40tkm per vuosi ajavana. Kuluttaa enemmän ja kaikki jakolaatikkoviat ei korjaannu perättäisillä öljynvaihdoilla.
Lähes kaikki kaverit joilla on nelikko onkin sitten jotkin budjettirenkaat alla, joillakin jopa kitkat. Sitten ollaan tientukkona tai ojanpohjalla.Last edited by Driver22; 26-07-2018, 15:26.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by pikkuvermo View PostNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostEi voi kyllä ymmärtää tuota nykyistä nelivetobuumia... jokapaikassa hoetaan että nelikko pitää olla. Ihan kuin takapotkulla ei talvella pärjäisi, vai pitääkö se nelikko olla sitä varten että saa sitten ajaa niillä parin sadan kiinarenkailla "säästön" vuoksi :think
Nimim. Takavetoisella talvet (ja kesät) jo vuodesta 2006 isojakin kärryjä vetäen.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostTarvinnee vaan ajella sitten ja kärsiä valtavasta hinnanpudotuksesta.
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostEi voi kyllä ymmärtää tuota nykyistä nelivetobuumia... jokapaikassa hoetaan että nelikko pitää olla. Ihan kuin takapotkulla ei talvella pärjäisi, vai pitääkö se nelikko olla sitä varten että saa sitten ajaa niillä parin sadan kiinarenkailla "säästön" vuoksi :think
Nimim. Takavetoisella talvet (ja kesät) jo vuodesta 2006 isojakin kärryjä vetäen.
Ajaminen ilmeisesti kuuluu olla joka tilanteessa helppoa ja auto pitää mennä sinne minne renkaat osoittavat ilman mitään luistoja. Luistonesto korjatkoon kaikki mahdolliset vaaran tilanteet.
Itse kun talvella hyppäsin hitsilukko e36sesta e92 puikkoihin niin meinas tulla kolari kun ihan takaraivossa oli tuo luiston korjaaminen. Siinä kun luistossa vastaohjaat ja luistonesto hyppää rinkiin mukaan niin meinaa olla vaarallisia tilanteitaE36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMistä nuo ilmoituksen lisäasetukset ylipäätään löytyvät?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by 330Driver View PostYhdyn tähän ihan täysin.
Ajaminen ilmeisesti kuuluu olla joka tilanteessa helppoa ja auto pitää mennä sinne minne renkaat osoittavat ilman mitään luistoja. Luistonesto korjatkoon kaikki mahdolliset vaaran tilanteet.
Itse kun talvella hyppäsin hitsilukko e36sesta e92 puikkoihin niin meinas tulla kolari kun ihan takaraivossa oli tuo luiston korjaaminen. Siinä kun luistossa vastaohjaat ja luistonesto hyppää rinkiin mukaan niin meinaa olla vaarallisia tilanteita
Lähinnä kyse on mukavuudesta. Mitä enemmän tulee ajeltua huonoja teitä ja talvella ylipäätään niin sitä enemmän osaa arvostaa liikkeelle lähtiessä vetopitoa. Itse vaihdoin talven aikana nelikosta lukottomaan takavetoon niin kyllä lähinnä nauratti miten ns. laaturenkailla tuntui liikkeellelähdöt kaikkea muuta kuin selvältä jutulta.
Toki suuren osan vuodesta ei huomaa mitään eroa normaalisti ajaessa, mutta kyllä se paljon ajavalle on iso mukavuusseikka. Kaikki ei halua luisutella 35tkm vuodessa. Nelivedolla (etenkin xdrive) voi talvella päättää milloin haluaa leikkiä ja kaasulla voi ohjata autoa normaalissa ajossakin. Luistonestokin pelaa paremmin yhteen voimalinjan kanssa ja antaa pelitillaa.
Mitä kulutuspuoleen tulee niin eipä tuo juurikaan taida takavetoa enempää kuluttaa, talvella väitän että selviän tuolla xdrivella vähemmällä. Mun ajossa viimeisen 340tkm aikana kerran vaihdettu jakolaatikkoon öljyt eikä ole vieläkään antautunut.
Leluksi taas ilman muuta sitten lukkoperällinen takaveto. E39 kanssa harmitti eniten juurikin se naurettavan heikko etenemiskyky kun nelikon puikoista siihen hyppäs. Ei sillä että olisin kertaakaan jäänyt jumiin kaksvedolla mutta lähinnä ärsytti kun tuntui että jää autosta kiinni liukas liikehdintä (tai sen puute)Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostVaikea homma myydä yli 30k autoa yksityisenä. Myyntitili olisi tietysti yksi vaihtoehto. Aivan upea auto on, mutta vähän tarpeeton nykyään mulle. Reilu vuosi sitten Juhis tämän mulle toi ja kaikkineen tuohon on mennyt hyvin yli 40k rahaa. En tiedä millä hinnalla tämä sitten menisi, kun ei välttämättä ostajat arvosta virheetöntä kuntoakaan.
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9008654
Auto 19k, verot 6,5k, talvigummid 1k, hakukulut ja rekisteröinti yht. 1k. Ollaan aika kaukana yli 35k hintatasosta valitettavasti...
Tarkoitus vaan osoittaa se, mihin potentiaalinen ostajaehdokas vertaa. Väri on eri. Kilsojakin muutama enemmän. Mutta se on sellaista diipadaapaa valitettavasti. Referenssi tulee tuolta.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostEn tiedä millä hinnalla tämä sitten menisi, kun ei välttämättä ostajat arvosta virheetöntä kuntoakaan.
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9008654
Mediaanihinta Nettiautossa myytävänä oleville 2011-2012 vuosimallisille on tällä hetkellä 32900 euroa (vaihteluväli 25900-44900), ja joukossa on alle 200 tkm ajettuja yksilöitä joita autoliike myy 8000-10 000 euroa halvemmalla (alle 200 tkm ajettujen mediaanihinta 35800). Voivat olla kunnoltaan hyviä tai huonoja, enemmän tai vähemmän varusteltuja, mutta oletettavasti suurin osa mallista kiinnostuneita tuijottaa hintaa ja ajomäärää. Retorisesti kysyen, mikä on se lisäarvo, jota yksityinen myyjä voi tarjota autoliikkeeseen ja heidän virhevastuineen verrattuna perustellessaan korkeampaa hintapyyntiä - tai ylipäätään kun liikutaan 30 tuhannen euron hintaluokassa? Ostajan näkökulmasta on inhimillistä pohtia vaikkapa ajoneuvon odottamatonta ja kallista vikaantumista, joissa autoliike voidaan velvoittaa osallistumaan korjauskustannuksiin.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Posthttps://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=264574602
Auto 19k, verot 6,5k, talvigummid 1k, hakukulut ja rekisteröinti yht. 1k. Ollaan aika kaukana yli 35k hintatasosta valitettavasti...
Tarkoitus vaan osoittaa se, mihin potentiaalinen ostajaehdokas vertaa. Väri on eri. Kilsojakin muutama enemmän. Mutta se on sellaista diipadaapaa valitettavasti. Referenssi tulee tuolta.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mitäs arvon raati sanoo, onko tässä nyt hinta ihan metsässä vai mikä mättää? Viikon ollut kaupan ja tasan yksi yhteydenotto ja renkaidenpotkija. Auto todella siisti ja toimiva, hinnan arviointi on melkoisen hankalaa. Entäs sitten ilmoitus, onko jotain petrattavaa?
F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
Comment