Tätä threadia kun lukee niin ei kiinnosta myydä, eikä sen enempää ostaakaan yhtään mitään.
Toisaalta lohduliista huomata, ettei syy ole autoissa vaan pääasiassa ostajissa jotka eivät halua ostaa ja myyjissä jotka eivät halua myydä.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Edelleen pitää muistaa se että ei se tarvii kuin sen yhden joka on kiinnostunut. Mutta joo, kun oli kutonen omassa myynnissä, niin tuli kyllä sellaisia soittoja ja vaihtotarjouksia etten tiennyt miten olisin ollut
Muutama hevosharrastaja soitti kanssa, ja käteisellä olisivat maksaneet...toki 5000 - 7000€ alle pyynnin...
Edelleen pitää muistaa se että ei se tarvii kuin sen yhden joka on kiinnostunut. Mutta joo, kun oli kutonen omassa myynnissä, niin tuli kyllä sellaisia soittoja ja vaihtotarjouksia etten tiennyt miten olisin ollut
Muutama hevosharrastaja soitti kanssa, ja käteisellä olisivat maksaneet...toki 5000 - 7000€ alle pyynnin...
Minä en ikänä ole ymmärtänyt, miksi nämä "käteisostajat" kuvittelevat käteisensä niin p%#keleen paljon parempana kaupantekovälineenä, että sitä pitäisi arvostaa 20-30% enemmän kuin vaikkapa tilisiirtoa Usein huvittaisi sanoa että en ota vastaan käteistä, koska pankkiin se kuitenkin pitää kuskata.
Minä en ikänä ole ymmärtänyt, miksi nämä "käteisostajat" kuvittelevat käteisensä niin p%#keleen paljon parempana kaupantekovälineenä, että sitä pitäisi arvostaa 20-30% enemmän kuin vaikkapa tilisiirtoa Usein huvittaisi sanoa että en ota vastaan käteistä, koska pankkiin se kuitenkin pitää kuskata.
En tiedä tarkoittavatko kyseiset ostajat sitten nimenomaan setelirahaa, mutta itse pidän yleisesti ottaen "käteisostajana" sellaista mikä ei ole työntämässä mitään romua vaihdossa.
Toki joillekin kansanryhmille voi olla tiettyä etua myös siitä että kauppaa saa tehdä setelirahalla. Niitä rahoja ei sossu näe mennen eikä tullen...
Toisaalta lohduliista huomata, ettei syy ole autoissa vaan pääasiassa ostajissa jotka eivät halua ostaa ja myyjissä jotka eivät halua myydä.
Kyllä mä Myyn, Vaihdan ja Ostankin vaikka joka päivä. Se että 10v vanhaa autoa tullaan UV lampulla / Maalipinnan paksuusmittarilla kyttäämään helmoista ja takaluukusta niin siinä on jotain niin outoa. Tai jotain luovaa hulluutta mitä en itse tajua kun uudessakin se saattaa olla jo maalattu :think
Se että 10v vanhaa autoa tullaan UV lampulla / Maalipinnan paksuusmittarilla kyttäämään helmoista ja takaluukusta niin siinä on jotain niin outoa. Tai jotain luovaa hulluutta mitä en itse tajua kun uudessakin se saattaa olla jo maalattu :think
Tämä kommentti sattuikin sopivasti, kun vast'ikään ostin maalipinnan kiilloitusharrastustani varten ammattikäyttöön tarkoitetun pinnoitepaksuusmittarin suoraan sanottuna pilkkahintaan eräältä herrasmieheltä, joka kertoi hankkineensa laitteen itselleen kolme vuotta sitten hakiessaan itselleen käyteyn auton Saksasta. Laitetta oli kuulemma käytetty suunnilleen kerrankun kertomansa mukaan herra "halusi varmistua ettei häntä kuseteta autokaupoilla kun oli varustautunut kunnon vehkeillä". Siinä siis hankittiin lisävarmuutta ja mielenrauhaa päätöksentekoon, jota vain tuollainen laite voi käyttäjälleen tarjota.
Tavara vaihtoi omistajaa erään marketin parkkipaikalla, jonne myyjä saapui arvioni mukaan noin 10 vuotta vanhalla ranskattarella. Melkein teki mieleni kysyä oliko tämä se hakumatkan pääkohde, mutta tyydyin ostajan asemassa vain testaamaan laitteen toimintakuntoisuuden mittaamalla kyseisen auton oikean kyljen. Laitteen ilmoittamien lukemien perusteella kommentoin myyjälle että lukemat näyttävät tasaiselta. Myyjä vaikutti tyytyväiseltä. Samoin minä.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Itse pistin hopeisen(f30 335i) paholaiseni liikkeen myyntitiliin,kun soittivat ja tarjosivat nopeita kauppoja heidän puolesta.
Ei vain tunnu menevän silti,vaikka tykkääjiähän on.
Ei siinä,että mitään vikaa olisi,mutta tyttö sai juuri kortin,niin saattaa olla vähän turhan raju peli.
Kyllä tässä nyt viimeistään on huomattu tuo edellämainittu yli 10k€ auton yksityisenä myymisen haaste. Ei liiku eikä yhteydenottoja tule vaikka autoliikkeet myy samanlaisia 17-19k€ hintaan jonneille viikon myyntiajalla. Rahoitus ja vaihdokit (ensimmäistä painottaen) taitaa olla se taikasana tässä. Taidanpa viedä lähiliikkeeseen tuonkin, saavat hoitaa myynnin ja ottaa välistä sen minkä ottavat.
EDIT: Kokeilinpa tuota hinta-arviota:
Auton merkki: BMW
Malli: 530
Vuosimalli: 2008
Mittarilukema: 260000 km
Hinta-arvio: 16568 €
Keskimyyntiaika Nettiautossa: 41 päivää
Onneksi olkoon!
Itsellä ollut kohta 2kk,eikä mitään. Onneksi se sopimus loppuu kohta,mukava omistaa kiva auto ja seisottaa liikkeessä.(onneksi on paku,ettei tartte dösällä kulkea duuniin)
No tietääpähän seuraavankerran,ettei tee mitään moisia soppareita.
Itsekkin vähän 61stä ostaessa pyörittelin ostanko liikkestä vai yksityiseltä... Vastaava liikkeessä kumminkin sen ~4000€ kalliimpi kun mitä yksityiseltä sai tingattua niin en laske virhevastuulle niin suurta hintaa. Varsinkin muotikulttuuria viedä se paskana oleva romu "häkkikauppiaalle" ja muiden murheeksi.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment