Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin myymisen sietämätön vaikeus V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BFI18
    BTCF Member
    • Aug 2012
    • 1456
    • Turku

    Originally posted by Juuzmo View Post
    Itse tuskailin E93 330 myynnin kanssa aikalailla koko kesän, ei juuri ketään käynyt edes katsomassa. Loppukesästä tarjosin kamuxille ja ostivat sen sitten tonnin alle oman pyynnin Yllättäin, liikkeestä auto lähti parissa viikossa vaikka hintaa oli 4000€ enemmän mitä itse olin pyytänyt.
    Aika lailla sama kaava kun mulla. Tossa E92:ssa riitti kyselijöitä useampikin, mutta se ostaja ilman vaihtoautoa jäi puuttumaan.
    G26 i4 M50 Black Sapphire

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5384
      • S:t Karins

      Originally posted by joku2 View Post
      Pistä hinnaksi tasan 20 niin minä tuun hakemaan
      Käys kattoo ny...
      Ilmoitus päivitetty.
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • bemmidee
        BTCF Member
        • Jan 2015
        • 55
        • stadi

        Originally posted by bemanderi View Post
        Siis onhan toi enemmän kuin oikean hintainen. Ihme että on edelleen myymättä.

        Yhtä samanväristä 335i:tä pitkään myyneenä väittäisin että tuossa on ongelma tuo väri. Jostain syystä ei ole ostajien mielestä sieltä seksikkäämmästä päästä.

        (jos olisi jollain fiksummalla värillä olisin jo käynyt varmuuden vuoksi ostamassa pois)
        Useita näitä hinta kohdillaan kommentteja:think Siis chättiautossa kaiketi.
        Auto varmaan hieno en sitä epäile mutta pikaisella vilkasulla
        Mobilessa alkaen 12ke ja verot kenties 5ke luokkaa niin kyllä siinä vielä haku palkkaa jää kohtuullisen paljon. Voisin kuvitella lähemmäs 30ke hintaiset jäävän myyjilleen.

        Comment

        • Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7485
          • Kotona

          Originally posted by BFI18 View Post
          Myin vajaa 2v sitten E92 335i:n Kamuxille ja sain käteistarjouksen, joka oli 2000 eur alle silloisen nettiauton pyyntihintani yksityisenä. Tarjous oli suorastaan loistava. Myin sen sinne seuraavana päivänä.
          Originally posted by Juuzmo View Post
          Itse tuskailin E93 330 myynnin kanssa aikalailla koko kesän, ei juuri ketään käynyt edes katsomassa. Loppukesästä tarjosin kamuxille ja ostivat sen sitten tonnin alle oman pyynnin
          Nämä vähän ihmetyttää, että näinkin kalleissa autoissa erotus Kamuxin maksamalla summalla verrattuna pyyntiin oli näinkin pieni. Miksei Kamuxin ostaja soittanut itse ja tarjonnut tuota summaa? :think Ovatko niin laiskoja, että odottavat konttorilla, että myyjä tarjoaa
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
          Myydään: HP 14" kannettava tietokone **170e**
          -

          Comment

          • Koo_
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2013
            • 320
            • Suomi

            Originally posted by bemmidee View Post
            Useita näitä hinta kohdillaan kommentteja:think Siis chättiautossa kaiketi.
            Auto varmaan hieno en sitä epäile mutta pikaisella vilkasulla
            Mobilessa alkaen 12ke ja verot kenties 5ke luokkaa niin kyllä siinä vielä haku palkkaa jää kohtuullisen paljon. Voisin kuvitella lähemmäs 30ke hintaiset jäävän myyjilleen.
            Mitä ite äkkiseltään katoin niin 12k tosiaan alkaa saada e93 335i cäbejä, mutta kyllä noi edes jotakuinkin vastaavat alko olemaan tuolla 13-14k... Siihen kun lisätään verot, haku & -rekisteröintikulut plus vaiva niin eihän tosta mitenkään ylihinnoteltua saa väännettyä, ainakaan nyt kun hinta tippu entisestään.:think

            Comment

            • BFI18
              BTCF Member
              • Aug 2012
              • 1456
              • Turku

              Originally posted by Zeta View Post
              Nämä vähän ihmetyttää, että näinkin kalleissa autoissa erotus Kamuxin maksamalla summalla verrattuna pyyntiin oli näinkin pieni. Miksei Kamuxin ostaja soittanut itse ja tarjonnut tuota summaa? :think Ovatko niin laiskoja, että odottavat konttorilla, että myyjä tarjoaa
              Yllätys oli itsellekin. Voi olla laiskuutta tai sitten eivät ihan niin paljoa ehdi tai halua nettiautoa selailla mitä sitä ostaisi lisää kun halli/piha täynnä autoja muutenkin.
              Tarjouspyynnöstä ostotarjous tuli Kamuxin ostajalta muutaman tunnin sisällä s-postiin. Toki näyttö ja 5 min koeajo Kamuxilla ennen kaupan kättelyä. Helppoa. Ps. Myyjä sanoi, että hyvän historian/kunnon/km:t omaavat 335i:t ’hyvää myyntikamaa’.
              G26 i4 M50 Black Sapphire

              Comment

              • arben
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2011
                • 1116
                • suomi

                Originally posted by BFI18 View Post
                Yllätys oli itsellekin. Voi olla laiskuutta tai sitten eivät ihan niin paljoa ehdi tai halua nettiautoa selailla mitä sitä ostaisi lisää kun halli/piha täynnä autoja muutenkin.
                Tarjouspyynnöstä ostotarjous tuli Kamuxin ostajalta muutaman tunnin sisällä s-postiin. Toki näyttö ja 5 min koeajo Kamuxilla ennen kaupan kättelyä. Helppoa. Ps. Myyjä sanoi, että hyvän historian/kunnon/km:t omaavat 335i:t ’hyvää myyntikamaa’.
                Kyllä saka/kamux mielestäni useemman auton perusteella maksaa hyvän hinnan,itse kun myin f22 niin pistin piruuttani visa autoon/rintajouppiin mitä he maksaisivat..ihan odotettavissa ettei tarjous ole kovin kummoinen.
                ~3000€ vähemmän kuin saka/kamux,odotin jopa isompaa eroa joten ei edes jäänyt huono maku tarjouksista

                Comment

                • nappe74
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 2844
                  • South Carelia

                  Itse myin Kamuxille ex 335:n.

                  Myyntipäällikkö soitti ja tarjosi summaa joka oli myös jotain tonnin pari alle pyyntini... löin kaupat kiinni ja rahat vrk sisällä tilillä, auton ajoin itse lähimpään liikkeeseen !! Kannattaa tosiaan kysäistä Kamuxilta tarjousta, SaKa-liikkeestä pyysin myös tarjouksen mutta jäi useamman tuhannen alle Kamuxin...
                  G30 530e xDrive A M-Sport -20

                  ex-Bimmerit:
                  F10 525dA xDrive M-Sport -13
                  E21 316 -80
                  E91 330xdA M-Sport -06
                  E53 X5 3.0iA Sport -04
                  E91 335xiA M-Sport -08
                  E60 530iA M-Sport -06
                  E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                  E91 320d -06
                  E39 530iAT M-Sport -01
                  E36 328iA -96
                  E39 528iA -96
                  E36 325i -92

                  Comment

                  • touring39
                    BTCF Member
                    • May 2005
                    • 3901
                    • Kaarina

                    Sama homma. Alle 100k ajettu F10 530xda m-sport lähti kamuxille soiton perusteella. Pari tonttua jouduin tinkimään pyyntihinnasta. Mihin muualle voisi yli 40keuron auton nykyään hukata...
                    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                    Ex:
                    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                    Comment

                    • Zeta
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 7485
                      • Kotona

                      Originally posted by joku2 View Post
                      Pistä hinnaksi tasan 20 niin minä tuun hakemaan
                      Joko kaupat on tehty vai jäikö kiinni 500e?
                      -
                      Käyttöautona: F20
                      Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
                      Myydään: HP 14" kannettava tietokone **170e**
                      -

                      Comment

                      • BFI18
                        BTCF Member
                        • Aug 2012
                        • 1456
                        • Turku

                        Originally posted by touring39 View Post
                        Sama homma. Alle 100k ajettu F10 530xda m-sport lähti kamuxille soiton perusteella. Pari tonttua jouduin tinkimään pyyntihinnasta. Mihin muualle voisi yli 40keuron auton nykyään hukata...
                        Totta.
                        Paitsi sitten taas... kysyin edellisestä -14 M135ix:stä alkukesästä ostotarjousta Kamuxilta. Sanoivat, etteivät osta, koska lähes 40ke auto ja liian pieni ostajakunta, ehdottivat myyntitiliä tms. muttei tämä minua kiinnostanut. No tämä meni vaihdossa nykyiseen sopivasti.
                        G26 i4 M50 Black Sapphire

                        Comment

                        • Juuzmo
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2007
                          • 339

                          Originally posted by Zeta View Post
                          Nämä vähän ihmetyttää, että näinkin kalleissa autoissa erotus Kamuxin maksamalla summalla verrattuna pyyntiin oli näinkin pieni. Miksei Kamuxin ostaja soittanut itse ja tarjonnut tuota summaa? :think Ovatko niin laiskoja, että odottavat konttorilla, että myyjä tarjoaa
                          Kamux ei soitellut mutta muutama muu jobbari kyllä, koitti tarjota jotain poskettoman pientä summaa ja toinen oli vielä "ravimiehiä" ja firma oli pikaisen googlauksen jälkeen vähintäänkin epämääräinen. Kamuxille tein netin kautta sen lomakkeen, sain tarjouksen sähköpostiin ja sitten vein sen lähimpään liikkeeseen, myyjä ei sen kummempia kysellyt ja kävi 5min koeajolla ja kirjotteli paperit ja teki tilisiirron, kävi niin nopeasti että renkaatkin jouduin viemään jälkikäteen kun en ollut varautunut Kieltämättä ei ole ikinä ollut noin kivutonta yli kahdenkympin auton myynti, ei yhtään jäänyt harmittamaan se puuttuva tonni mitä pyynnistä jäi, muutenkin olisin senverran antanut tinkivaraa.

                          Comment

                          • joku2
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2012
                            • 54
                            • Helsinki

                            Originally posted by Zeta View Post
                            Joko kaupat on tehty vai jäikö kiinni 500e?
                            Ei se ainakaan tuosta 500e jää kiinni

                            Laittelin Tommixille yv.

                            Comment

                            • miccou
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2005
                              • 488
                              • Iisalmi

                              Originally posted by nappe74 View Post
                              Itse myin Kamuxille ex 335:n.

                              Myyntipäällikkö soitti ja tarjosi summaa joka oli myös jotain tonnin pari alle pyyntini... löin kaupat kiinni ja rahat vrk sisällä tilillä, auton ajoin itse lähimpään liikkeeseen !! Kannattaa tosiaan kysäistä Kamuxilta tarjousta, SaKa-liikkeestä pyysin myös tarjouksen mutta jäi useamman tuhannen alle Kamuxin...
                              Tämä kyllä taitaa olla niin tapauskohtaista. Itse sain paremman tarjouksen taas sakalta X1:stä ja sinne se sitten lähti.

                              Kamuxilta soittivat ja kysyivät minkä alle en kehtaa myydä. Sanoin summan ja jamppa tuumas että ei kehtaa edes heidän tarjoustaan kertoa. Ja summa jonka sanoin oli pari tonnia alle mitä saka lopulta maksoi.

                              Ja siis minulle ensin soitettiin Kamuxilta ja sen jälkeen sain ostotarjouksen sakalta.
                              VW Passat 1.8t -04


                              X1 20Da X-Drive -13
                              E39 530Da Touring -01
                              E39 525iA Touring -01
                              E46 325iA Sedan -01
                              E46 320D Touring -00
                              Audi A3 1.9TDI -01
                              VW Multivan 2.5 TDI -05

                              Comment

                              • SkyMan
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2008
                                • 518
                                • Sirius

                                Autolle.comista surkeat kokemukset. Ei onnistu F07:n myynti heidänkään kautta ja ainoa mitä sieltä päästä myyjä osaa ehdottaa, on polkea hintaa. Ei oikeen vakuuta. No, ajetaan talven yli ja palataan taas keväällä asiaan.
                                Coffee isn´t my cup of tea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎