Saiskos tähän foorumilla vaikuttavien autokaupan ammattllaisten näkemyksen siitä, että miten tuollaisen tuoreemman vaikkapa 2008-> audin, bmw:n tai mersun myyminen manuaalivaihteisena sujuu verrattuna automaattivaihteiseen? Miten näkyy jälleenmyyntiarvoissa? :think
Puhutaan siis ihan perusmalleista, ei sporttiversioista.
Varsinkin perusmalleista puhuttaessa vaihteistoa tärkeämpi asia ovat ne mittarissa olevat kilometrit. Karvalakitkin menevät kaupaksi kunhan mittarissa on alle 100 000km Samanlainen hyvin varusteltu mutta 180 000km niin ei liiku mihinkään
Varsinkin perusmalleista puhuttaessa vaihteistoa tärkeämpi asia ovat ne mittarissa olevat kilometrit. Karvalakitkin menevät kaupaksi kunhan mittarissa on alle 100 000km Samanlainen hyvin varusteltu mutta 180 000km niin ei liiku mihinkään
Suomalaiset tykkäävät ostaa autoja, jossa pääsevät itse huoltamaan/vaihtamaan isommat remontit. Valmiiksi rempatut uutta elämää kokevat 180tkm ajetut on tylsiä. Liikaa uutta osaa niissä
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Itse hain juuri (5% kalliimman mutta 5% vähemmän ajetun) 530d m-sportin x-drivella liikkeestä. Samalla sain vanhan jätettyä sinne. Helppoa ja liikkeellä jokin vastuu jos jotain tulee.
Mikähän hintaero näillä 525:lla ja 530:llä mahtaa yleensäkin olla?
Myin talvella 530d 270tkm ajettuna 18.500e suoralla kaupalla. Ostajia ei ollut ruuhkaksi asti.
Saiskos tähän foorumilla vaikuttavien autokaupan ammattllaisten näkemyksen siitä, että miten tuollaisen tuoreemman vaikkapa 2008-> audin, bmw:n tai mersun myyminen manuaalivaihteisena sujuu verrattuna automaattivaihteiseen? Miten näkyy jälleenmyyntiarvoissa? :think
Puhutaan siis ihan perusmalleista, ei sporttiversioista.
Varsinkin isomman kokoluokan autot (A6, 5-srj ja eemelit) ovat manuaalina melko väärää rahaa. Toki näilläkin ostajakuntansa on, mutta kyllä se kepin vatkaus täytyy näkyä siinä kohtaan hinnassa ja nimenomaan laskevana, ei nousevana.
Auto ollut vasta alle viikon myynnissä, mutta mitä mieltä olette? Luulis tollanen kombinaatio liikkuvan? Autokuume on kova ja Saksaan tarvis taas päästä :think
Auto ollut vasta alle viikon myynnissä, mutta mitä mieltä olette? Luulis tollanen kombinaatio liikkuvan? Autokuume on kova ja Saksaan tarvis taas päästä :think https://m.nettiauto.com/bmw/530/10041993
Hieno vehje, mutta eiköhän ne ole kilsat kun pelottaa.
Myin talvella 530d 270tkm ajettuna 18.500e suoralla kaupalla. Ostajia ei ollut ruuhkaksi asti.
F-sarjaa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tämä topicci taitaa olla osuvin. Jos joku on seurannut 2005-2007 320d hinnankehitystä, niin mihin rahaan oma mahtaisi liikkua. Hyvin huollettu, isoimpana ”vikana” pitäisin etupuskurin kiveniskemää pintaa. Oma ajatus myyntihinnasta olisi n. 8000€, liikkuuko noi millä hinnoilla oikeasti.
Meillä samanlainen (2097) 290tkm ajettuna ja uupuu navi ja comfort accessi nuista. Tosi siisti kaikinpuolin. Ei monacoblue mutta harvinaisemmalla värillä kuitenkin.
Jos myyntiin menis jo nyt niin viiden ja kuuden välillä sillä pyynti olis.
Tämä topicci taitaa olla osuvin. Jos joku on seurannut 2005-2007 320d hinnankehitystä, niin mihin rahaan oma mahtaisi liikkua. Hyvin huollettu, isoimpana ”vikana” pitäisin etupuskurin kiveniskemää pintaa. Oma ajatus myyntihinnasta olisi n. 8000€, liikkuuko noi millä hinnoilla oikeasti.
Lähinnä itse vertasin nettiautossa oleviin, onko noissa myynnissä olevissa niin paljon ilmaa. Tämä halvin joka yleisen kunnon ja varusteiden mukaan on lähellä. Kilsoja 20tkm vähemmän, mutta varusteissa häviää.
Lähinnä itse vertasin nettiautossa oleviin, onko noissa myynnissä olevissa niin paljon ilmaa. Tämä halvin joka yleisen kunnon ja varusteiden mukaan on lähellä. Kilsoja 20tkm vähemmän, mutta varusteissa häviää. https://m.nettiauto.com/bmw/320/1001...unt=5&vifNav=Y
Ei ne liiku noilla hinnoilla. Mitä vanhemmaksi bmw tulee niin sitä vaikeampi sitä on hyvällä hinnalla myydä mikäli se ei ole aito m-sport. Vanhemmiten vain aidot m-sportit ja m sarjalaiset pitävät hintansa paremmin ja ovat harrastajien silmään kiinnostavampia.
Jos käännetään asia niinpäin että autoa ostaa joku joka ei ole kovin merkkikriittinen niin tuo 8 tonnia on aivan liikaa yli kymmenenvuotiaasta perusautosta missä jo 300tkm lähenee vauhdilla. 5 tonnia niin alkaa vaihtamaan omistajaa. Itsekkin kun myin 2014 vuonna suoralla foorumilaiselle e60 530d:n niin hinnoittelin sen Nettiauton mukaan 3 halvimman joukkoon ollen silloin jotain 14900e. Tuo 4900e kun tinki niin tuli käteiskaupat. Kyllä yksityisen myyjän perusauton on oltava selkeästi halvempi kuin liikkeiden autojen.
Sitten kolikon kääntöpuoli -kannattaako myydä jos on siisti ja ehjä? M47 on huoleton tekniikka jolla ajaa 500 tkm ilman koneen avaamista. Koppa tntuu olevan hyvä ja sinullakin taitaa olla vielä koritakuuta vähän jäljellä joten takakontin alkavat ruosteet voi hoitaa ilmaiseksi pois. Ja mitä saa viidellä tonnilla tilalle? Noh jonkun samanikäisen avensiksen tai mondeon. Just käväisin ihan muissa asioissa eräässä liikkeessä niin kyllä mitä muutamaa alkupään e91 sielä katseli niin kovin väsyneitä ne oli fiksin jälkeenkin verrattuna esimerkiksi meillä majailevaan samanikäiseen mikä ei ole eikä tule myyntiin.
Comment