Originally posted by E39Fin
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zeta View PostVarsinkin perusmalleista puhuttaessa vaihteistoa tärkeämpi asia ovat ne mittarissa olevat kilometrit. Karvalakitkin menevät kaupaksi kunhan mittarissa on alle 100 000km Samanlainen hyvin varusteltu mutta 180 000km niin ei liiku mihinkäänMiks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostItse hain juuri (5% kalliimman mutta 5% vähemmän ajetun) 530d m-sportin x-drivella liikkeestä. Samalla sain vanhan jätettyä sinne. Helppoa ja liikkeellä jokin vastuu jos jotain tulee.
Mikähän hintaero näillä 525:lla ja 530:llä mahtaa yleensäkin olla?
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostSaiskos tähän foorumilla vaikuttavien autokaupan ammattllaisten näkemyksen siitä, että miten tuollaisen tuoreemman vaikkapa 2008-> audin, bmw:n tai mersun myyminen manuaalivaihteisena sujuu verrattuna automaattivaihteiseen? Miten näkyy jälleenmyyntiarvoissa? :think
Puhutaan siis ihan perusmalleista, ei sporttiversioista.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostAuto ollut vasta alle viikon myynnissä, mutta mitä mieltä olette? Luulis tollanen kombinaatio liikkuvan? Autokuume on kova ja Saksaan tarvis taas päästä :think
https://m.nettiauto.com/bmw/530/10041993
Comment
-
-
Eiköhän tuo tuohon hintaan ala jo liikkua ja auto on vaan kunnossa. Saakelin hieno kyllä!BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View PostMyin talvella 530d 270tkm ajettuna 18.500e suoralla kaupalla. Ostajia ei ollut ruuhkaksi asti.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Tämä topicci taitaa olla osuvin. Jos joku on seurannut 2005-2007 320d hinnankehitystä, niin mihin rahaan oma mahtaisi liikkua. Hyvin huollettu, isoimpana ”vikana” pitäisin etupuskurin kiveniskemää pintaa. Oma ajatus myyntihinnasta olisi n. 8000€, liikkuuko noi millä hinnoilla oikeasti.
2006 320d M47 manuaali
260 000 tkm
Monacoblue
Mielestäni hyvillä varusteilla. tärkeimpinä: comfort access, avaimeton käynnistys, xenonit, vakkari, auto ilmastointi, mukitelineet, prof navi, hifi-paketti, valopaketti, sport- ratti/penkit/alusta, pysäköintitutka taakse
Comment
-
-
Originally posted by soundeffect View PostTämä topicci taitaa olla osuvin. Jos joku on seurannut 2005-2007 320d hinnankehitystä, niin mihin rahaan oma mahtaisi liikkua. Hyvin huollettu, isoimpana ”vikana” pitäisin etupuskurin kiveniskemää pintaa. Oma ajatus myyntihinnasta olisi n. 8000€, liikkuuko noi millä hinnoilla oikeasti.
2006 320d M47 manuaali
260 000 tkm
Monacoblue
Mielestäni hyvillä varusteilla. tärkeimpinä: comfort access, avaimeton käynnistys, xenonit, vakkari, auto ilmastointi, mukitelineet, prof navi, hifi-paketti, valopaketti, sport- ratti/penkit/alusta, pysäköintitutka taakseS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by soundeffect View PostLähinnä itse vertasin nettiautossa oleviin, onko noissa myynnissä olevissa niin paljon ilmaa. Tämä halvin joka yleisen kunnon ja varusteiden mukaan on lähellä. Kilsoja 20tkm vähemmän, mutta varusteissa häviää.
https://m.nettiauto.com/bmw/320/1001...unt=5&vifNav=Y
Jos käännetään asia niinpäin että autoa ostaa joku joka ei ole kovin merkkikriittinen niin tuo 8 tonnia on aivan liikaa yli kymmenenvuotiaasta perusautosta missä jo 300tkm lähenee vauhdilla. 5 tonnia niin alkaa vaihtamaan omistajaa. Itsekkin kun myin 2014 vuonna suoralla foorumilaiselle e60 530d:n niin hinnoittelin sen Nettiauton mukaan 3 halvimman joukkoon ollen silloin jotain 14900e. Tuo 4900e kun tinki niin tuli käteiskaupat. Kyllä yksityisen myyjän perusauton on oltava selkeästi halvempi kuin liikkeiden autojen.
Sitten kolikon kääntöpuoli -kannattaako myydä jos on siisti ja ehjä? M47 on huoleton tekniikka jolla ajaa 500 tkm ilman koneen avaamista. Koppa tntuu olevan hyvä ja sinullakin taitaa olla vielä koritakuuta vähän jäljellä joten takakontin alkavat ruosteet voi hoitaa ilmaiseksi pois. Ja mitä saa viidellä tonnilla tilalle? Noh jonkun samanikäisen avensiksen tai mondeon. Just käväisin ihan muissa asioissa eräässä liikkeessä niin kyllä mitä muutamaa alkupään e91 sielä katseli niin kovin väsyneitä ne oli fiksin jälkeenkin verrattuna esimerkiksi meillä majailevaan samanikäiseen mikä ei ole eikä tule myyntiin.Last edited by joko; 10-11-2018, 13:50.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Comment