Tänään tuli meilillä varmistus että auto saapuu kotikaupunkiin, kellonaikaa ei voi varmistaa. Sitten puhelu tuntien päästä että 5 min päästä kohteessa. Hyvinhän siinä ehti puuhakilvet hakee ja ajaa kaupungin toiselle puolen... Kunnon informaatiota näillä
Loppu hyvin kaikki hyvin. Kilvitystä suunnittelemaan
Positiiviset yllärit:
-ulkokuori omaan silmään odotettua huomattavasti parempi
-vanteet olikin 20" eikä 18" - kaksi tuumaa kaupan päälle
-tuulilasin piti olla halki "cracked" (vaihtokunnossa - itsekin jopa kuvissa luuli halkeaman näkevän) - ei löydy koko halkeamaa
-takarenkaat paistoleima 2017, lähes uudenveroiset
-eturenkaat 2015, pintaa kesäksi
-putkisto myös brabus
-astinlistat brabus
-alusta kunnossa, ei vetele
Negikset:
-ajokorkeus vähä matala (kuvassa, nousee kyllä napista 2-3cm)
-xenoneissa vähä jotain askaretta (hoitunee kun umpiot ottaa kätöseen)
-sisustassa pientä haastetta
-serviisiväli ajettu yli
-muutenkin pientä antituunausta, jotta toimii Suomen teillä
-tuulilasin piti olla halki "cracked" (vaihtokunnossa - itsekin jopa kuvissa luuli halkeaman näkevän) - ei löydy koko halkeamaa
-sisustassa pientä haastetta
Tuulilasit arvostellaan aika tiukasti, melkein joka autossa itselläkin ollut tuulilasi särki, mutta livenä ei edes löydä oikein sellaista naarmua mistä merkintä olisi edes teoreettisesti voinut tulla.
Tuulilasit arvostellaan aika tiukasti, melkein joka autossa itselläkin ollut tuulilasi särki, mutta livenä ei edes löydä oikein sellaista naarmua mistä merkintä olisi edes teoreettisesti voinut tulla.
Mitäs sisällä?
wear on the steering wheel and seats
-ei nyt älytöntä kuitenkaa... Omaa tekemistä ja vähän räätälillekin.
näitähän ei sitten joka päivä tule enää vastaan: YKSIOMISTEINEN Baur cabrio E30 85tkm ajettuna, ja ikä huomioiden oikein siisti. Sisällä toki pientä antituunausta tarjolla, en ihan menisi vannomaan että toi kuskin penkki on alkuperäinen, ratti nyt ei vissiin ainakaan.
S215 Power steering, engine-speed-dependent
S219 Leather-covered sport st. wheel 380 mm
S285 BMW light alloy wheel BMW styling
S308 Comfort package
S320 Deleted, model lettering
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S410 Window lifts, electric, front
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S690 Cassette holder
S829 Preparation for convertible conversion
S915 Omission of outer-skin preservation
Kun täällä Mersu-miehiäkin niin laitettakoon tietoja jakoon liittyen aikaisemmin manailemaani käynnistymättömään Mersuun. Kyseessä oli siis W220 S500, joka pyöritti oikein iloisesti boosterilla avitettuna, mutta ei lähtenyt käyntiin. Autoon vaihdettiin uusi akku ja lähti samantien tulille. Vahvistaa jälleen sitä vanhaa viisautta, että jos autossa on mystistä vikaa, vaihda akku.
Kun täällä Mersu-miehiäkin niin laitettakoon tietoja jakoon liittyen aikaisemmin manailemaani käynnistymättömään Mersuun. Kyseessä oli siis W220 S500, joka pyöritti oikein iloisesti boosterilla avitettuna, mutta ei lähtenyt käyntiin. Autoon vaihdettiin uusi akku ja lähti samantien tulille. Vahvistaa jälleen sitä vanhaa viisautta, että jos autossa on mystistä vikaa, vaihda akku.
Pikemminkin sanoisin, että pumppu tankissa oli jumissa ja autoa siirrellessä saanut sopivan "täräyksen" ja nyt pyörii taas. Tämä on ihan yleinen vika esim Volvoissa jo suht maltillisillakin kilometreillä. Näitä käynnistymättömiä autoja kun käynnistelee päivät pitkät niin aika nopeasti oppii näkemään mikä sen aiheuttaa. Akun vaihdon en tiedä koskaan korjanneen yhtään oikeaa vikaa. Se auto, kun ei tiedä mistä se virta siihen järjestelmään tulee, boosterista vai akusta. Meillä esim on käytössä Optimasta tehty boosteri joka antaa sen 1000A purkuvirtaa, enemmän kuin minkään auto akku antaa. Käynnistää ihan kiukuttelematta -18 asteen pakkasessa Hiacen minkä molemmat akut on jäässä
Pikemminkin sanoisin, että pumppu tankissa oli jumissa ja autoa siirrellessä saanut sopivan "täräyksen" ja nyt pyörii taas. Tämä on ihan yleinen vika esim Volvoissa jo suht maltillisillakin kilometreillä. Näitä käynnistymättömiä autoja kun käynnistelee päivät pitkät niin aika nopeasti oppii näkemään mikä sen aiheuttaa. Akun vaihdon en tiedä koskaan korjanneen yhtään oikeaa vikaa. Se auto, kun ei tiedä mistä se virta siihen järjestelmään tulee, boosterista vai akusta. Meillä esim on käytössä Optimasta tehty boosteri joka antaa sen 1000A purkuvirtaa, enemmän kuin minkään auto akku antaa. Käynnistää ihan kiukuttelematta -18 asteen pakkasessa Hiacen minkä molemmat akut on jäässä
Voi olla, mutta aika mystistä vikaa on näennäisesti toimivat akut aiheuttaneet. Ei ole pitkään kun oli eräs Toyota, johon vaihdettiin uusi, sittemmin vialliseksi todettu akku. Virrat meni päälle ok, voltit mitattuna ok ja kaikki ns. toimi, mutta ei käynnistänyt. Ei edes yrittänyt ja samalla kaikki ajovaloista lähtien toimi ilman mitään ongelmaa. Toinen uusi akku keulille ja on sittemmin myös käynnistynyt. Ei ihan heti meinannut uskoa, että voi olla akusta kiinni.
Vahvistaa jälleen sitä vanhaa viisautta, että jos autossa on mystistä vikaa, vaihda akku.
Amen to this, W204:stä korjaantui talvipakkasilla monta häiriöilmoa uudella akulla. Toisaalta joissain laitteissa pelkkä akunkengän irtikäyttäminen voi vaan pahentaa tilannetta entisestään
Kun täällä Mersu-miehiäkin niin laitettakoon tietoja jakoon liittyen aikaisemmin manailemaani käynnistymättömään Mersuun. Kyseessä oli siis W220 S500, joka pyöritti oikein iloisesti boosterilla avitettuna, mutta ei lähtenyt käyntiin. Autoon vaihdettiin uusi akku ja lähti samantien tulille. Vahvistaa jälleen sitä vanhaa viisautta, että jos autossa on mystistä vikaa, vaihda akku.
Tai lataa vanha täyteen. Imuovet alkoi toimia latingin jälkeen
Comment