Ajelen motaria vajaa 200 km/pvä. Välillä vastamelukuulokkeilla ja välillä ilman. Jos ajomelun tai vastamelukuulokkeiden läpi haluaa kuunnella aamulypsyä, niin suunnilleen saman verran on väännettävä nuppia kaakkoon. Varmaan ihan yhtä hyvin tai huonosti se takaa lähestyvä hälyajoneuvokin kuuluisi oli sitten kuulokkeet tai ei. Toki kuulokkeet ovat miellyttävämpi vaihtoehto olla kuulemmatta kun leikkaavat valtaosan rengasmelusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW G20 julkaistu - keskustelua
Collapse
X
-
Tuli motarilla tällainen musta 16" vakiovanteilla vastaan. Olipahan kuin mikä tahansa corolla...Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostNäissä vastamelukuulokehommissa on kans sellainen ongelma, että niitä käyttävät kuljettajat on onnellisen tietämättömiä ympärillä tapahtuvista liikenteeseen liittyvistä asioista joita voisi äänen perusteella havaita, esim hälytysajoneuvot jne.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostAjelen motaria vajaa 200 km/pvä. Välillä vastamelukuulokkeilla ja välillä ilman. Jos ajomelun tai vastamelukuulokkeiden läpi haluaa kuunnella aamulypsyä, niin suunnilleen saman verran on väännettävä nuppia kaakkoon. Varmaan ihan yhtä hyvin tai huonosti se takaa lähestyvä hälyajoneuvokin kuuluisi oli sitten kuulokkeet tai ei. Toki kuulokkeet ovat miellyttävämpi vaihtoehto olla kuulemmatta kun leikkaavat valtaosan rengasmelusta.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostTuli motarilla tällainen musta 16" vakiovanteilla vastaan. Olipahan kuin mikä tahansa corolla...
Ollaanko nyt menty liian pitkälle "urheilullisuuden" tavoittelussa? Auto ilman järkyttäviä kärrypyöriä ja korisarjaa ei ole enää mitään? Näin nimittäin ei ollut n. 30 vuotta sitten, kun E34 tuli markkinoille. Totta, tästä on kauan ja makumieltymykset muuttuvat, mutta tuo on erinomainen esimerkki autosta, joka ihan vakiomuodossaan oli äärimmäisen onnistunut, jopa niin että esim. M5-kuosikaan ei missään nimessä ollut kuin hillitty etuspoileri ja oliko siinä helmasarjan alkua.
Jos hakee normiautoa, niin päätyminen bemariin ei onnistu enää ihan tuosta vain vakiomallien kohdalla? Vai onko kyse muodin muuttumisesta, käyttötarpeet ovat pysyneet samoina. Mutta kyllä 43k€ edestä pitäisi saada oikeasti sykähdyttävä peltilaatikko pihaan ilman, että laittaa vielä min. 10% hintaan lisää.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
^Kun itse ostin elämäni ekan bmw:n, sigun e39, sille ei ollut teknisen toteutuksen, jousitusmukavuuden ja hiljaisuuden suhteen yhtään kilpailijaa imo. e61:ssä kaikki on pariaatteessa paremmin, mutta käytännössä enemmän makuasioita, auto tuntuu halvemmalla tehdyltä, ei klassikkoainesta imo. F10 on toki hieno auto mutta jos saman laadun saisi nykyisin vähän pienemmässä koossa G20-muodossa, olisin tyytyväinen.
Kilpailijat ovat kyllä kehittyneet paljon ja vaimon Nissan kokeilujen jälkeen tietty toimintavarmuus ja ongelmaton simppeli mutta hyvin testattu maanläheinen design on alkanut vedota omaankiin ajatusmaailmaan jos olisin uutta ostamassa.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Premium-merkeissä on laatu periaatteessa heikentynyt ja halvemmissa merkeissä parantunut. Itseä risoi E46 siirtymisessä E91:een kun ovet ei olleetkaan enää raskaat kassakaapin ovet. Ehkä ne on peruskäyttäjästä paremmat kun ovat kevyet käyttää.
Kia, Hyundai, Nissan, citikka jne saat enemmän varusteita, valaisutekniikkaa jne halvemmalla kuin BMW:ssä. Bemarissa maksat kalliin lisähinnan. Jos käytät uutta autoa sen max 3 vuotta, niin miksi tuhlata kun voit ajella huolettomasti takuuajan halvemmalla ja paremmilla kilkkeillä. Hinnan alennuskaan ei ole yhtä raju. Tätä olen pohtinut, että pitäisi olla käyttöauto erikseen, mutta kun on tottunut takavetoon ja hyvään ajokäytökseen, niin ei ole helppoa lähteä talvella puskemaan etuvetorimpulalla, kun ei tunnista ratista mihin suuntaan auto on menossa.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Nelosen ajatellut vaihtaa tässä kuluvan vuoden aikana, niin alkanut vähän Kian Stinger kiinnostamaan. Reilu 70 k€, niin saisi sen 366 heppaisen. Kulutus tosin vähän korkeahko siinä joka päiväiseen käyttöön. Pitäisi käydä kokeilee jossain. Kukaan täällä testannut?
Edit: väärä topic, mut jätetään siltiLast edited by van cleef; 07-06-2019, 13:01.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostNelosen ajatellut vaihtaa tässä kuluvan vuoden aikana, niin alkanut vähän Kian Stinger kiinnostamaan. Reilu 70 k€, niin saisi sen 366 heppaisen. Kulutus tosin vähän korkeahko siinä joka päiväiseen käyttöön. Pitäisi käydä kokeilee jossain. Kukaan täällä testannut?
Edit: väärä topic, mut jätetään siltiAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View Post^Kun itse ostin elämäni ekan bmw:n, sigun e39, sille ei ollut teknisen toteutuksen, jousitusmukavuuden ja hiljaisuuden suhteen yhtään kilpailijaa imo. e61:ssä kaikki on pariaatteessa paremmin, mutta käytännössä enemmän makuasioita, auto tuntuu halvemmalla tehdyltä, ei klassikkoainesta imo. F10 on toki hieno auto mutta jos saman laadun saisi nykyisin vähän pienemmässä koossa G20-muodossa, olisin tyytyväinen.
Kilpailijat ovat kyllä kehittyneet paljon ja vaimon Nissan kokeilujen jälkeen tietty toimintavarmuus ja ongelmaton simppeli mutta hyvin testattu maanläheinen design on alkanut vedota omaankiin ajatusmaailmaan jos olisin uutta ostamassa.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNyt omistan tuon kutosen ja siinäkin on selkästi paljon halvemmalla kyhätyn auton vaikutelma kuin e39:ssä.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Jos tykkää ajella likaisella peräpäällä, niin ainakin minun mielestä touring on jotenkin enemmän tunnistettavissa pemuksi takaa päin. Eli onnistuneempi siinä suhteessa ja nuo takavalot on jotenkin sulavammat tuossa mallissa.
https://www.youtube.com/watch?v=R_8kSILAXm8ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostTuli motarilla tällainen musta 16" vakiovanteilla vastaan. Olipahan kuin mikä tahansa corolla...Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Comment