Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Meni vähän ohi tämä viesti mutta auto minkä myin oli d5 V70 - 06 pienillä kilsoilla. Sain mielestäni hyvän rahan, ottamalla vaihdossa halvan pyörän ja myymällä sen viikon päästä vaihdosta tuli 4750euroa rahaa. Pyysin autosta 4900eur. Auto jonka ostin tilalle maksoi vähän vajaa 19ke. 2018 myin sprinterin, pyynti oli 16500 mikä nettiauton tarjontaa seuratessa oli realistinen. Suora kauppa toteutui 13ke. 2014 myin e60 530d:n,jölkeenpäin ulkoisesti m sportattu. 14500 pyynnistä pikkuhiljaa tiputellen niin kympillä löytyi käteisostaja.
Nettiauton tarjontaa kun seuraa niin pitää muistaa että ne ovat myymättömiä autoja eli kaupat ei useinkaan toteudu niillä hinnoilla. Ja yleensä laitan pyyntiin pienen tinkivaran niin on mahdollista sitten ottaa joku kulkine vaihdossa. Jos laittaa suoraan sen tiukan hinnan niin on hankala ottaa vaihdokkeja järkevällä rahalla
Nettiauton tarjontaa kun seuraa niin pitää muistaa että ne ovat myymättömiä autoja eli kaupat ei useinkaan toteudu niillä hinnoilla.
Juuri näin. Sama koskee kaikkea myynnissä olevaa käytettyä irtainta.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mä vaan ihmettelen millä kamux ja muut saavat noita autoja myytyä. Välillä siis aivan utopistisia hintoja. Puhun siis lähinnä pakettiautoista mutta kyllä niitä varmasti henkilöauto puolellakin on.
Mä vaan ihmettelen millä kamux ja muut saavat noita autoja myytyä. Välillä siis aivan utopistisia hintoja. Puhun siis lähinnä pakettiautoista mutta kyllä niitä varmasti henkilöauto puolellakin on.
Tarjoa joskus omaa transittia sinne, avautuu enemmän. Jos transitti on 10k€ arvoinen saat ostotarjouksen 4k€. Myymälän lattialle menee 14k€ ja myyvät rahoituksella 10k€.
Tarjoa joskus omaa transittia sinne, avautuu enemmän. Jos transitti on 10k€ arvoinen saat ostotarjouksen 4k€. Myymälän lattialle menee 14k€ ja myyvät rahoituksella 10k€.
Juurikin näin. Ei oo tarvinnu tarjota kun suurinpiirtein joka tuutista tulee kyselyä heidän puolesta ransiitista. Ja juurikin vastaavanlaista tarjousta tulee niin ei ne oikein mihkään johda.
EDIT: Toki ymmärrän että kauppaa tekevät ja voittoa tarvii saada.
Rahoituksen mahdollisuus ja vaihdossa yleensä käy miltei mikä auto vain mikä saadaan näennäisesti kattamaan käsiraha. Autoliikkeestä rahoitus yleensä onnistuu vaikka oma pankki näyttäisikin punaista valoa.
21k hyvityksen sain 200tkm ajetusta, 8 vuotta vanhasta ja hyvin varustetusta F11 kutoskoneisesta nelikosta. Kohteena oli reippaan 5k kalliimpi toisen merkin auto.
Olin tyytyväinen hyvityshintaan. En olisi kyllä saanut kalliimmalla itse myytyä. Tosin eipä kauan vanhentunut F11 liikkeessä. Meni kolmessa päivässä pari tonnia kalliimmalla.
Jatkossa tulee säästöä vakuutuksissa, veroissa ja polttoaineissa reipas 2 tonnia vuodessa.
21k hyvityksen sain 200tkm ajetusta, 8 vuotta vanhasta ja hyvin varustetusta F11 kutoskoneisesta nelikosta. Kohteena oli reippaan 5k kalliimpi toisen merkin auto.
Olin tyytyväinen hyvityshintaan. En olisi kyllä saanut kalliimmalla itse myytyä. Tosin eipä kauan vanhentunut F11 liikkeessä. Meni kolmessa päivässä pari tonnia kalliimmalla.
Jatkossa tulee säästöä vakuutuksissa, veroissa ja polttoaineissa reipas 2 tonnia vuodessa.
Näitä kuulee vähän väliä. Tarinasi on pelkkää höpöhöpöä kunnes kerrot mihin vaihdoit ja millä hinnalla. Kas kun "vain väliraha ratkaisee" on se ensimmäinen ja viimeinen virhe mihin haksahdetaan kun se myyjän suusta tulee. Jos ostettu auto oli 5k ylihintainen niin tottakai omasta saa silloin pari tonnia extraa vaihdossa
Näitä kuulee vähän väliä. Tarinasi on pelkkää höpöhöpöä kunnes kerrot mihin vaihdoit ja millä hinnalla. Kas kun "vain väliraha ratkaisee" on se ensimmäinen ja viimeinen virhe mihin haksahdetaan kun se myyjän suusta tulee. Jos ostettu auto oli 5k ylihintainen niin tottakai omasta saa silloin pari tonnia extraa vaihdossa
Asia kunnossa. Ostamani auto oli markkinahintainen, ehkä max. tonni läskiä. Tarjontaa löytyy reippaasti ja pieteetillä valitsin, niin olen siksi varma tuosta ja tyytyväinen diiliin. Myyjää en tarvinnut kuin paperitöihin.
Kamux tarjosi talvella suoralla ostolla saman 21k bemarista, silloin en tyhmyyksissäni siihen tarttunut.
Yllättävän hyvin melkein kymmenen vuotta vanhoista ja viisi kertaa maanpallon ympäri ajetuista bayerilaisista maksetaan.
Eipä tuo oma e92 335xi kovin nopiaa ainakaan näytä liikkuvan. On se jo ollut 2-3kk myynnissä ja yksi soittaja vasta. Jos ajaisi kesän ja laittaisi liikkeelle myyntiin sen sitte. Eli nauttii tämän kesän autosta vielä. Ellei nyt maagisesti joku tule ostamaan.
Eihän kuluttajien välillä auto yksinkertaisesti liiku, tarvitaan rahoitus eli liike väliin. Vaikka pankista saa rahaa ja yksityiseltä pääsis usein ostamaan kalliita autoja paljon halvemmalla kuin liikkeestä.
Ihmiset on valmiita maksamaan muutaman tonnin siitä, että saa liikkeestä ostamisen "turvan" tai "takuun" joka on monessa tapauksessa aivan myyjäliikkeen omasta halusta kiinni, miten korvaavat mitäkin, laki vaatii loppupeleissä aika vähän.
Itse ostan mielelläni yksityiseltä, saa paljon isommalla todennäköisyydella ehjän auton.
Yleisin tapa "korjata" piilevä vika tuntuu olevan viedä auto liikkeeseen kokemattomien myyjien riesaksi.
Mistäkö tiedän? Ko. Ilmiö elättää minua aika isolta osin...
Itse olen aika huonosti saanut myytyä yhtäkään autoa 30te hintaluokassa..”paketti” on ollut kyllä kunnossa yms.
Viime kesänä/syksynä myin omaa f22 28990€ lapulla,1kk aikana tuli yksi soitto..
Vein sakaan myyntitiliin,31900€ lappu ja se hävisi viikossa,4 potentiaalista ostajaa.
Tämä on juuri tyypillistä. Sama jopa 6k€ Fiateissa ...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment