Yksi esimerkki, 232 000km bensa bmw ja auto on todella vanha. Perustuu e60 joka on julkaistu vuonna 2003 eli 15v sitten.Hintapyynto 14 000eur. Tuolla ...
Katoin mielenkiinnosta vaan mitä maksanut ruottissa 6/2018
Itte katellut ~2015 f22,ne on kokenut tyyliin vuodessa samat autot 5000€ hinnankorotuksen siellä,kai ne aattelee et suomalainen ostaa silti..eivät varmaan tajua että tänne tulee autovero.
Katoin mielenkiinnosta vaan mitä maksanut ruottissa 6/2018
Juu mikäs siinä.
Mulla on tallennettu haku e60 530i lci m sport 272hv blocketiin niin yksi myynnissä vain ja se on manuaali. Noi automaatti bensa e60 lci tahtoo olla haluttuja ja kalliimpia kuin manuaalit vissii.
Toki sen 3 viikkoa ollut vasta myynnissä mutta mikähän tässä on ettei mene. Kilsat ilmeisesti jännittää en muuta keksi? Auto on kaikinpuolin siisti ja kunnossa. Vaihtotarjouksia tullut aivan älyttömästi. Pari käynyt katsomassakin, toinen päätyi puolet kalliimpaan, toisen kanssa jo melkein kaupat sovittiin mutta oli ilmeisesti vanhemmat kotona sitten tyrmännyt ajatuksen
Mun näkemyksen mukaan tuohon rahaan ei oikein vastaavaakaan saa ettei hintakaan pitäisi olla pahasti pielessä :think
Kiire ei toki ole, firmalle tulossa toinen paku minkä saan käytöön niin saisi alkaa etsiä ens kesälle harraste bmw:tä
Toki sen 3 viikkoa ollut vasta myynnissä mutta mikähän tässä on ettei mene. Kilsat ilmeisesti jännittää en muuta keksi? Auto on kaikinpuolin siisti ja kunnossa. Vaihtotarjouksia tullut aivan älyttömästi. Pari käynyt katsomassakin, toinen päätyi puolet kalliimpaan, toisen kanssa jo melkein kaupat sovittiin mutta oli ilmeisesti vanhemmat kotona sitten tyrmännyt ajatuksen
Mun näkemyksen mukaan tuohon rahaan ei oikein vastaavaakaan saa ettei hintakaan pitäisi olla pahasti pielessä :think
Kiire ei toki ole, firmalle tulossa toinen paku minkä saan käytöön niin saisi alkaa etsiä ens kesälle harraste bmw:tä
Mä mutuilen:
Omasta mielestä tuossa on hinta kohdillaan, mutta voisko sitten olla että E6X-koreja katsovat tuossa hintaluokassa kääntävät katseensa pre-LCi 530d puolelle? Siellä näyttää olevan tarjontaa aika paljon. Perustallaaja ei varmaan näe kauheaa eroa pre-lci vs LCI varsinkin kun molemmat alkavat olla jo aika vanhoja autoja.
Laskehan vielä hintaa niin haen tuon käyttöautoksi
Kilsat tosiaan varmasti jarruttaa, ei itseäni tosin kilsat haittaa mutta sitten taas en ole valmis myöskään maksamaan yli vitosella alkavaa päälle 400 ajetusta. Kilsoja ja ikää kuitenkin tulee väistämättä. Hurjasti kun ajaa niin kauaa ei mee tuonne 500 tkm. Varmasti kuitenkin tämä menee kohta puoliin kaupaksi.
Omasta mielestä tuossa on hinta kohdillaan, mutta voisko sitten olla että E6X-koreja katsovat tuossa hintaluokassa kääntävät katseensa pre-LCi 530d puolelle? Siellä näyttää olevan tarjontaa aika paljon. Perustallaaja ei varmaan näe kauheaa eroa pre-lci vs LCI varsinkin kun molemmat alkavat olla jo aika vanhoja autoja.
Laskehan vielä hintaa niin haen tuon käyttöautoksi
Mahdollisesti näin. Nyt kun tämä Lci ollut niin en kyllä enää pre-lci huolisikkaan, on tämä huomattavasti varmempi sähköjen osalta, ainuttakaan ylimääräistä "bling" ääntä ei ole tullut mun omistuksen aikana, prelci se oli joka viikkoista Ja onhan tuossa ulkonäöllisesti pieniä mutta silti kivoja juttuja, ei ole ihan niin vanhanaikainen..
Heitä privalla oma hinta näkemys jos oikeasti kiinostaa
Kilsat tosiaan varmasti jarruttaa, ei itseäni tosin kilsat haittaa mutta sitten taas en ole valmis myöskään maksamaan yli vitosella alkavaa päälle 400 ajetusta. Kilsoja ja ikää kuitenkin tulee väistämättä. Hurjasti kun ajaa niin kauaa ei mee tuonne 500 tkm. Varmasti kuitenkin tämä menee kohta puoliin kaupaksi.
Sepä se, itselläkin ollut useampi yli 400tkm ajettu eikä niissä mitään ihmeellistä. Ostan auton kunnon perusteella, en kilsojen, mutta koska Suomi niin ne kilsat merkkaa, tuosta kun ottaisi 200tkm pois mittarista ja hävittäis huoltokirjan niin menis ku kuumille kiville..
Aika klisee sanoa mutta tämän kohdalla vaan nuo kilsat ei näy missään. Kamalampi kuntoisia alle 200tkm ajettuja olen paljon nähnyt..
Mutta jatketaan rauhassa kauppaamista, halvin ei ole mutta mielestäni hyvästä yksilöstä saa vähän enemmän pyytääkkin
Comment