Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • isolohko
    BTCF Member
    • May 2004
    • 902
    • Kymenlaakso

    Olisikohan Suomessa euroopan edullisimmat isot BMW dieselit, kun Saksassakin e60 535d LCI pyyntejä on kymppitonnin hujakoilla?

    e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

    Comment

    • Norkin
      BTCF Member
      • Aug 2013
      • 106
      • Lempäälä

      Originally posted by BFI18 View Post
      Tuo sinun F21 on hieno peli hyvillä varusteilla
      Ostin sigun vastaavan LCI:n reilu vuosi sitten ja hintapyyntö oli karvan päälle 40k silloin liikkeessä. Joten 35k yksityisen hinta tänäpäivänä yli 110k ajetusta -13 pre-LCI:stä on ehkä silti liikaa, toki nettiauton PYYNNIT ovat tuosta vielä ylöspäin. Lisäksi yksi mitä näiden ostajat tuntuvat seuraavan, on onko auto valmistettu 7/2013 ennen vai jälkeen, koska tällöin tuli EWG- versio vanhan PWG:n tilalle.
      Kiitos! Sullakin kyllä hieno yksilö, kun tuota showroomia seurannut On tuo kyllä todella hieno auto ajaa ja muutenkin tykännyt tosi paljon, mutta monta vuotta ollut jo M3/M5 haaveissa niin pakko sellainen vissiin on hankkia Joo pyynnit on toki aina pyyntejä ja vaikee kuvitella, että nuo kalliimmat myynnissä olevat noilla hinnoilla liikkuu. Myydyissäkään ei näytä olevan halvempia nelivetoja, mutta toki tuossa munkin laitteessa pieni tinkivara vielä on. Eiköhän se siitä mene, kun hinta saadaan kohdalleen. Kun takuutakin on vielä hyvin jäljellä niin yksityisenäkin hyvä myydä.

      Tesla Model 3 LR -20
      E36 Compact M43B16 turbo


      Ex:
      F11 530D xDrive M-sport
      F21 M135i xDrive -14
      E30 316 -85
      F01 730D -09
      E61 M5 -07 Silverstone II
      F21 M135i xDrive -13
      E92 335i -06
      F11 520d -11
      E61 535d -06 M-sport (377hp/766nm)
      E91 320d -06
      E30 324td Touring -89
      Muita: Porsche Cayenne 958, MB (w205,w213),
      4x Ford

      Comment

      • TON-III
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2018
        • 480
        • Turku

        Originally posted by isolohko View Post
        Olisikohan Suomessa euroopan edullisimmat isot BMW dieselit, kun Saksassakin e60 535d LCI pyyntejä on kymppitonnin hujakoilla?
        On jo pidemmän aikaa ollut nähtävissä että kovempikulutuksiset +10 v. vanhat autot ovat tosiaan täällä melkeinpä halvempia kuin saksassa ( etenkin verot huomioiden), toki niiden haluttavuus muuten pienempi ( yleensä huonommat varusteet/ kovemmat kilometrit). Toki lopullisista toteutuneista kauppahinnoista ei sitten tiedä.

        Sama oli tuon oman viime syksynä noutamani 'peitseni' kanssa ( 640 DA X-Drive 2012), olisin voinut saada täältä jopa halvemmalla mutta 2-2,5 kertaisilla kilometreillä ja huonommilla varusteilla.
        F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          Originally posted by isolohko View Post
          Olisikohan Suomessa euroopan edullisimmat isot BMW dieselit, kun Saksassakin e60 535d LCI pyyntejä on kymppitonnin hujakoilla?
          Ruotsin hintataso vielä matalempi kuin Suomen isoissa kansanmallidieseleissä, mutta rajusti ollaan täälläkin tultu alaspäin.
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          • pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6775
            • PK-seutu

            Oma lusikka tuohon M135i soppaan. Itse en ikinä ottaisi kaksiovista. Todella ruma ja epäkäytännöllinen (joskus nuo menevät käsi kädessä jopa). Olkoot kuinka monta vetävää pyörää tahansa

            EDIT: Enkä myöskään harmaata.
            S65, S85, H1, N63TU, IB1

            Comment

            • TON-III
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2018
              • 480
              • Turku

              Originally posted by pyroz View Post
              Oma lusikka tuohon M135i soppaan. Itse en ikinä ottaisi kaksiovista.
              Meitä on monenlaista asiakasta ( onneksi ), oma autohistoriani kertoo että 7 valinnasta 5 on osunut 2-oviseen ( tosin coupe-koriseen) autoon.
              F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

              Comment

              • j-a
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 1522
                • PohojosPohojammaa

                Originally posted by TON-III View Post
                Meitä on monenlaista asiakasta ( onneksi ), oma autohistoriani kertoo että 7 valinnasta 5 on osunut 2-oviseen ( tosin coupe-koriseen) autoon.
                Itsellä on kalusto 2-,4- ja 5-ovista. Nuorempana kun oli vain yksi auto eikä perhettä, valinta kohdistui aina 2-ovisiin, toki siksikin että cabrioita ei neliovisena saa. Mutta varsinkin turvaistuin-ikäisten kanssa 2-ovisen käyttöauton kanssa eläminen on niin perseestä että pelkkä sellainen ei ole vaihtoehto missään kokoluokassa.
                Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                Ylimääräisenä tarjolla:

                E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                Comment

                • TON-III
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2018
                  • 480
                  • Turku

                  Originally posted by j-a View Post
                  Mutta varsinkin turvaistuin-ikäisten kanssa 2-ovisen käyttöauton kanssa eläminen on niin perseestä että pelkkä sellainen ei ole vaihtoehto missään kokoluokassa.
                  Ehkä juuri tämän vuoksi nuo kaksi 4 ovista autoa yhteisen 18 vuoden käyttöhistoriansa kanssa osuikin tuohon lapsukaisen 'ilmaantumiseen'
                  F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

                  Comment

                  • Norkin
                    BTCF Member
                    • Aug 2013
                    • 106
                    • Lempäälä

                    Joo siksihän näitä onkin markkinoilla erilaisilla ovimäärillä, että jokaiselle löytyy omansa Toki neliovinen on käytännöllisempi jos takapenkille on todella usein käyttöä, mutta itselle 2-osivuus ei ole ikinä ollut ongelma. Itse taas tykkään lähes poikkeuksetta 2-ovisten ulkonäöstä ja korikin on jäykempi ja hiljaisempi. Varsinkin näihin pikkusportteihin kaksovisuus sopii mielestäni kuin nenä päähän. Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä
                    Last edited by Norkin; 06-06-2019, 10:20.

                    Tesla Model 3 LR -20
                    E36 Compact M43B16 turbo


                    Ex:
                    F11 530D xDrive M-sport
                    F21 M135i xDrive -14
                    E30 316 -85
                    F01 730D -09
                    E61 M5 -07 Silverstone II
                    F21 M135i xDrive -13
                    E92 335i -06
                    F11 520d -11
                    E61 535d -06 M-sport (377hp/766nm)
                    E91 320d -06
                    E30 324td Touring -89
                    Muita: Porsche Cayenne 958, MB (w205,w213),
                    4x Ford

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      Originally posted by Norkin View Post
                      Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä
                      mulle käy molemmat. yhtä aikaa. Laitetaan mummokin vielä kaupan päälle.
                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6941
                        • N/A

                        Ei mulle ovimäärällä kyllä ole ollut väliä,ei ole lapsia eikä tule.
                        Nytkin kesä menee ainaskin pari kuukautta coupella.
                        Jälleenmyyntiä toisaalta jos miettii, 5-ovinen sopii useammalle.
                        Last edited by Antti O; 06-06-2019, 10:37.

                        Comment

                        • TON-III
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2018
                          • 480
                          • Turku

                          Originally posted by Antti O View Post
                          Jälleenmyyntiä toisaalta jos miettii, 5-ovinen sopii useammalle.
                          ...... ja ajaudutaan aika kauas siitä ajatuksesta että rahat olisivat kiinni sellaisessa autossa josta itse pitää
                          F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

                          Comment

                          • BFI18
                            BTCF Member
                            • Aug 2012
                            • 1456
                            • Turku

                            Originally posted by TON-III View Post
                            ...... ja ajaudutaan aika kauas siitä ajatuksesta että rahat olisivat kiinni sellaisessa autossa josta itse pitää
                            G26 i4 M50 Black Sapphire

                            Comment

                            • pyroz
                              BTCF Member
                              • Nov 2002
                              • 6775
                              • PK-seutu

                              Originally posted by TON-III View Post
                              ...... ja ajaudutaan aika kauas siitä ajatuksesta että rahat olisivat kiinni sellaisessa autossa josta itse pitää
                              Mutta puhuttiin siitä miksei mene kaupaksi. Tuo oli vain yksi asia mikä saattaa vaikuttaa. 2-ovisista saa tykätä. Itsekin tykkään, lähinnä cabrioista ja Gran-Coupe korit ovat tosi hienoja kompromisseja

                              Minusta kuitenkin tuo ovien määrä jakaa sen eri autoksi. Vertailisin 2-ovisia ja 4-ovisia erikseen ominaan. Onko noista muuten jotain tietoa paljoko kumpiakin on?
                              S65, S85, H1, N63TU, IB1

                              Comment

                              • Aanold
                                Bimmer Rookie
                                • May 2015
                                • 90
                                • Vantaa

                                Originally posted by pyroz View Post
                                Mutta puhuttiin siitä miksei mene kaupaksi. Tuo oli vain yksi asia mikä saattaa vaikuttaa. 2-ovisista saa tykätä. Itsekin tykkään, lähinnä cabrioista ja Gran-Coupe korit ovat tosi hienoja kompromisseja

                                Minusta kuitenkin tuo ovien määrä jakaa sen eri autoksi. Vertailisin 2-ovisia ja 4-ovisia erikseen ominaan. Onko noista muuten jotain tietoa paljoko kumpiakin on?
                                Sama homma, neliovinen on mielestäni kauniimpi tuossa ykkösessä. Ilman takaovia kylki ei ole yhtä nätti. Vähän sama keissi esim. Seat Leonissa. Ainoa uutena ostamani auto oli Polo BlueGT joka oli myös kauniimpi "perheversiona" vaikkei tarvetta takaoville sinänsä ollut.

                                Comment

                                Working...
                                X