Mielenkiinnosta kans katsoin tuon puheenaiheena olevan coupen. Jos itse olisin tuollaista ostamassa niinlättäpenkit ja väri siirtäisi minut suoraan seuraavaan ilmoitukseen. Joka taisi olla samalla pyynnillä oleva jossain jyväskylän lähettyvillä ja valkoisena. Toki hinnan laskeminen ei ainakaan kohdallani vaikuttaisi mitään koska auto ei sytytä väreillä ja varusteillaan niin sitä ei joku tonnin tai kahden pyynnin pudotus muuta. Sanoisin että jos myydä haluaa oikeasti niin karua kuin se onkin niin pyyntivoisi olla 19 900 niin tällöin ostajalla voisi olla liikkeiden vaihtoehtojen sijaan joku pointti ostaa yksityiseltä. Aika monelle se liikkeen tarjoama rahoitus, vanha vaihdossa ja muodollinen (tänikäisessä olematon) kuluttajansuoja. Mutta onnea myyntiin, eihän se tarvitse kuin yhden ostajan jolle pienet kilometrit ja hyvä? Huoltohistoria on se juttu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Originally posted by Esko View PostEi noilla kutosella kysyntä kovin mairitteleva ole. Valtaosa pitä rumana ja päätyy mielummin 3-sarjalaiseen coupeen. Omaa kutosta kauppasin joku 4-5kk. Oli omasta mielestä fiksusti hinnoiteltu ja jopa hyvännäköinen (musta ulkoväri ja punainen nahkasisusta, Hartgen vanteet yms.) Oliko joku 2 mahdollista suoraa ostajaa, jotka nekin katosi häkälän nälkään. Vaihtotarjouksia tuli muutamia ja lopunperin päädyin ottamaan V50 T5 Volvon vaihdossa, jonka ajattelin olevan helpohko myytävä eteenpäin ja näin kävikin. Sain lopunperin vaihtokaupalla jopa paremman hinnan autosta mitä suoraan myydessä, että ei vaihtokauppakaan aina mikään huono vaihtoehto ole.
Originally posted by Petteri75 View PostLyhyesti, vika on ajassa. Kyseessä 13-vuotias isolla moottorilla varustettu erikoiskorimalli, joka yleisesti on juuri nyt matkalla hintakuoppansa pohjaa. Mittarilukema on onneksi kohtuullinen, mutta yli 100tkm vaikka oikeastihan iällä alkaa olemaan enemmän väliä. Moottori on taattua BMW-laatua sen suhteen, että huoltokulut takuulla pysyvät korkealla. Hyvä, että nyt on korjattu, mutta mitä odottaakaan seuraavan 100tkm:n kohdalla.
Upee nopee kupee on omallakin kohdalla aina välillä ollut ajatuksissa, mutta tarkasti vasta silloin kun lapset ovat muuttaneet jo pois kotoa. Tuo E63 on nimittäin tullut testattua M6 (2007?) lyhyesti ja todettua, että tytär ei olisi enää edes 7-vuotiaana mahtunut taakse. Tällöin perheelliset ovat automaattisesti poissa ostajajoukosta, joita hintapyynnön perusteella kuitenkin pitäisi olla enemmän. 25k€ ei ole pieni hinta autosta autona. Omalla kohdalla valinta osui tämän sijaan F30:een (2012 320i) johon olin tyytyväinen, jonka jälkeen tuli tämä nykyinen, johon olen vielä enemmän tyytyväinen. Ongelmana vain on se, että kun on uudehkon/uuden makuun päässyt, ei välttämättä halua enää palata vanhaan. Varsinkaan iDriven ensimmäisiin versioihin, jotka tuon lyhyen M6-koeajon kohdalla aiheuttivat omalla kohdalla voimakasta halua välttää koko keksintöä. Vanha autoelektroniikka kyllä todellakin vanhenee nopeasti.
Coupét eivät nimittäin myy yhtä hyvin kuin ennen, ilmeisesti myös avoautot ovat menettäneet osuuksiaan ja samoin isot sedanit. Korimalleista voimakkaimmin on noussut katumaasturit ja kaikenlaiset Xbox-hybridit. Tässä hintaluokassa niitä alkaa olemaan tarjolla vähän jo uutena ja vähän enemmän jo vähän käytettyinä.
Nopea Nettiauto.com -ihmettely toi 16 kpl muita E63 Coupéita, E63:ia yhteensä 2004-2010 42kpl, kalleimman ollessa melkein 40k€, halvimman tasan 14k€. Hajontaa siis löytyy, harrastajille on täysin selvää mistä hintaerot tulevat, muille voi kyseessä olla jälleen yksi melko samannäköisenä ulospäin pysynyt coupé. Pyyntihinnan alentaminen voi tuoda lisämielenkiintoa niille, jotka ovat ilmoituksen jo nyt huomioineet, mutta jos ensimmäistäkään todellista tarjousta ei ole tullut, niin viikonloppu yms -alennukset eivät välttämättä tuo tuloksia. Jos ei ole pakko myydä niin hyvä, mutta jos oikeasti haluaa uutta autoa tilalle, voi olla järkevintä tarttua ensimmäiseen tarjoukseen koska muita ei välttämättä ole tulossa.
Omalla kohdalla tulikin viime kesän myyntihanke raportoitua, mutta se epäonnistui. Käytettyjä autoja tulee Suomeen kaikkialta muualtakin kuin kotimarkkinoilta, niitä riittää.
Originally posted by bemmeri View PostKäy piruuttaan Kamuxilla, tms. kysymässä mitä tarjoavat kutosesta. Jos ei ihan posketon tarjous ole, niin helpollahan auton saisi noin menemään ja Kamuxi myy tuommoisen nopeaan eteenpäin.
Hankalalta tuntuu. Mielessä on myös mikkod:n pitkä myyntiaika oman kutosensa kanssa viime vuonna.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Jos kamux ottaa myyntitiliin niin he varmaan pystyvät tekemään rahoituksen? Jos näin niin vie ihmeessä sinne. Itse myin asuntovaunua 23900 pyynnillä yli puolivuotta. Vein sen sitten vaihdossa uuteen rintajoupille ja myivät sen 24900 hinnalla viikossa (varmasti otettu vaihdokki. Kenties tehty rahoitus myös)F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostKiitos vastauksista. Pitää varmaan ottaa neuvoista vaari, eihän siinä mitään menetäkään.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostKamuxia suosittelen itsekin. Auto on mainiossa kunnossa ja sen puolesta riskitön. Ottavat siivun mutta ei välttämättä ole paha siivu se.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostKannattaa kokeilla ainakin mikäli todella haluaa muuttaa auton rahaksi. Nihkeää on yksityisen saada kaupaksi tuo hintaista autoa, varsinkaan 13 vuotta vanhaa.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostOnko kokemusta kuinka paljon Kamux ottaa myyntitilipalkkiota?
Comment
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostEi omakohtaista. Varmasti aika tapauskohtaista riippuen siitä kuinka hankala tapaus on. Hintaanhan se palkkio vain lisätään ja toimeksiantaja saa määrittää myyntihinnan itse. Järkevyyden rajoissa toki. Miinuksena että jokunen pojankloppi saattaa käydä polkemassa tommosta sporttia kuten Mikalla turhaankin.
Muistan kuinka aikanaan eräässä täkäläisessä autoliikkeessä oli eräs hieman erikoisempi bemari myynnissä ja yksi jos toinenkin sitä kävi kyttäämässä ja olisi halunnut koittaa. Myyjä käsittääkseni ei antanut sitä sitten lippispäille ollenkaan revittäväksi...Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Laitat nettiin hinnaksi nyt 20900€ ja asennoidut siihen että saat 20000€ tästä ja jos enemmän, hyvä niin.
Vakuutus ja käyttömaksu rullaa päivästä toiseen, joten myynnin venyessä takkiin tulee vaan lisää ja lähestyvä syksy ei kyllä helpota yhtäää myyntiä.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostLaitat nettiin hinnaksi nyt 20900€ ja asennoidut siihen että saat 20000€ tästä ja jos enemmän, hyvä niin.
Vakuutus ja käyttömaksu rullaa päivästä toiseen, joten myynnin venyessä takkiin tulee vaan lisää ja lähestyvä syksy ei kyllä helpota yhtäää myyntiä.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Joo omaan ilmoitukseen ei tainnut tulla yhtään kyselyä, joten toi Autotalo Ilon soppari oli hyvä, ottavat autoja vaihdossa, joka ei tietenkään tule sulle yms.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Eipä kelpaa kutonen enää kamuxille myyntitiliinkään. Kuulemma liian suuri riski virhevastuun muodossa ottaa tuollainen myyntiin. Tai siis ottaisivat varmasti mutta joutuisivat jättämään niin suuren puskurivaran, että tilitettävä summa olisi enää melko mitätön...
Vaikeaa on näitä hukata!Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Comment