Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuolemaan johtanut onnettomuus mailin vedossa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5428
    • S:t Karins

    Kuolemaan johtanut onnettomuus mailin vedossa

    Jokohan loppuu mailin vedot suomessa:

    ja


    Joka tapauksessa erittäin valitettava tapaus...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16465
    • Asikkala

    #2
    Miksi loppuisi, eihän rallitkaan ole loppuneet ja niissäkin kuolee ihmisiä.

    Comment

    • Balle
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 3413
      • UKI, Suomen New York

      #3
      Originally posted by jr66 View Post
      Miksi loppuisi, eihän rallitkaan ole loppuneet ja niissäkin kuolee ihmisiä.
      Kaksi täysin eri asiaa...

      Toisin kuin jutussa aiemmin sanottiin kyseessä ei ollut virallinen kiihdytysauto vaan viritetty henkilöauto.
      Possuja ja Bemareita

      Comment

      • duuk
        Moderator
        • Dec 2006
        • 10506
        • Saaressa

        #4
        Kevyet mullat menehtyneelle

        On aina helppoa olla jälkiviisas, mutta mitä muutaman kuvan olen nähnyt tapahtuneesta, ei sovi kuin ihmetellä että tuollaisia vauhteja kulkeva auto ja ajellaan jollain markan linglong renkailla + sisältä puuttuu häkki + vyöt + kunnon penkit jne. :think

        duke's garage:
        Suzuki R50
        E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
        M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
        S38 S54 S62

        instagram: _duuk

        Comment

        • miyli
          BTCF Member
          • Dec 2008
          • 2089
          • Naantali

          #5
          Myös ihmetyttää maileilla kun ei tarvi käyttää kypärää ollenkaan:ajatella, tosin noissa vauhdeissa ei taida paljon edes auttaa jos jotakin sattuu.
          Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
          Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
          Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

          Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
          Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



          Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
          1/4 maili 11.8 / 205 km/h
          0-200km/h 11.40s
          100-200km/h 6,00s
          http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

          Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5428
            • S:t Karins

            #6
            Originally posted by duuk View Post
            Kevyet mullat menehtyneelle

            On aina helppoa olla jälkiviisas, mutta mitä muutaman kuvan olen nähnyt tapahtuneesta, ei sovi kuin ihmetellä että tuollaisia vauhteja kulkeva auto ja ajellaan jollain markan linglong renkailla + sisältä puuttuu häkki + vyöt + kunnon penkit jne. :think
            Tämä

            Itsellekkin tuli ensimmäiseksi mieleen että rengas on räjähtänyt. +300 vauhtia ja jos mossahtaa rengas niin se on sitten kyllä korkeimman kädes...
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • BMW525Xda
              BTCF Member
              • Feb 2014
              • 8681
              • Xxxxxx

              #7
              Originally posted by miyli View Post
              Myös ihmetyttää maileilla kun ei tarvi käyttää kypärää ollenkaan:ajatella, tosin noissa vauhdeissa ei taida paljon edes auttaa jos jotakin sattuu.
              Ei tuli mieleenkään lähteä ajamaan ilman kypärää. Siis oikeastikko tuolla ei vaadita kypäräpakkoa ?

              Renkaina olisi pitänyt olla vähintää Y luokan rengas mutta näinkö on ollu, selvinnee myöhemmin jos syynä on ollut rengasrikko. Hyvin voi olla irronnut joku ripustus tai muu ohjauksen osa.

              Harmi tapahtuma.

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16465
                • Asikkala

                #8
                Originally posted by Balle View Post
                Kaksi täysin eri asiaa...
                Kyllä mutta tavallaan ei, onnettomuus tapahtui ja joku kuoli, ei kenenkään syy. Vapaaehtoista sekä ralli että mailin vedot vaikka maililla ei kaaria vaaditakaan, vielä.

                Comment

                • RS2
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2013
                  • 109
                  • Lempäälä

                  #9
                  Kyllä Linglong kestää, kun nopeusluokitus on tarpeeksi korkea. Minkä merkkinen ja mallinen tuo auto on, joka suistui kiitoradalta?

                  Comment

                  • BMW525Xda
                    BTCF Member
                    • Feb 2014
                    • 8681
                    • Xxxxxx

                    #10
                    Originally posted by RS2 View Post
                    Kyllä Linglong kestää, kun nopeusluokitus on tarpeeksi korkea. Minkä merkkinen ja mallinen tuo auto on, joka suistui kiitoradalta?
                    Audi ja ilmeisesti S2 :think

                    Comment

                    • Ioni79
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2006
                      • 738

                      #11
                      Originally posted by RS2 View Post
                      Kyllä Linglong kestää, kun nopeusluokitus on tarpeeksi korkea. Minkä merkkinen ja mallinen tuo auto on, joka suistui kiitoradalta?
                      Vanha Audi

                      Comment

                      • miyli
                        BTCF Member
                        • Dec 2008
                        • 2089
                        • Naantali

                        #12
                        Originally posted by BMW525Xda View Post
                        Ei tuli mieleenkään lähteä ajamaan ilman kypärää. Siis oikeastikko tuolla ei vaadita kypäräpakkoa ?

                        Renkaina olisi pitänyt olla vähintää Y luokan rengas mutta näinkö on ollu, selvinnee myöhemmin jos syynä on ollut rengasrikko. Hyvin voi olla irronnut joku ripustus tai muu ohjauksen osa.

                        Harmi tapahtuma.
                        Ei vaadita kypärää ei. Eilen just olin itse Porissa ajamassa 500whp kerhon järjestämässä tapahtumassa ja suositus on kypärälle mutta ei pakollinen. Ei tainnut kukaan käyttää sielläkään kypärää. Itsellä oli mukana mut sit en kehdannut laittaa sitä päähän kun kukaan muukaan ei käyttänyt. No mulla huiput vaan n.230km/h seisovasta lähdöstä ja 800m matkalla jota ajettiin.
                        Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                        Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                        Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                        Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                        Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                        Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                        1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                        0-200km/h 11.40s
                        100-200km/h 6,00s
                        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                        Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                        Comment

                        • radiaani
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2016
                          • 130
                          • Etelä-Suomi

                          #13
                          Originally posted by RS2 View Post
                          Kyllä Linglong kestää, kun nopeusluokitus on tarpeeksi korkea. Minkä merkkinen ja mallinen tuo auto on, joka suistui kiitoradalta?
                          MTV3 kertoo, että
                          "Valkoinen Audi-merkkinen auto oli jarrutuksessa lähtenyt heittelehtimään, pyörinyt katon kautta ympäri ja syttynyt palamaan. Kaikki puhuivat siitä paikan päällä. On kyllä todella ikävä tapaus, hän kertoo.
                          Mies kertoo kuulleensa, että kuljettaja olisi tilanteessa lentänyt autosta ulos."



                          Voisiko taustalla olla joku ongelma jarruissa?
                          Ajossa: F10 520d SE (2012)

                          Comment

                          • hegemon80
                            BTCF Member
                            • Aug 2013
                            • 207
                            • Vantaa

                            #14
                            Toi ettei ole kypäräpakkoa ihmetyttää hiukan. Tosin viimeksi kun itse olen Hallissa ollut katsomassa niin en kyllä muista yhtäkään kuskia ilman kypärää. Tosin siitä on jo varmaan viisi vuotta aikaa. Samoin en myöskään ymmärrä jos rakentaa tehokkaan pelin niin miksi ei rakenna samalla turvallista. Tälläiset onnettomuudet ovat harmillisia. Ei se suoraan ajaminen ole helppoa. Kovissa nopeuksissa ei paljoa vaadita siihen että kuljettajasta tulee matkustaja. Jarruvarjo on yksi väline mikä saattaa pelastaa hengen siinä vaiheessa kun auto lähtee yli 200 vauhdissa lapasesta. Tästä syystä omassa autossa se on.
                            Osanotot omaisille.
                            BMW M5 E34 -89 "Ämmä"
                            BMW X5 40d E70 -10
                            EX: BMW 530xD F11 -11 "NoName"
                            EX: BMW 530D E60 -03 "Bea"
                            EX: BMW 520 E39 -02 "AZN"
                            EX: BMW 520 E34 -94 "Biojäte"


                            https://youtube.com/@nightbreakerracing

                            Automax.fi

                            Comment

                            • Tommix
                              BTCF Member
                              • Dec 2006
                              • 5428
                              • S:t Karins

                              #15
                              Niin totta yllä. Hakataan 20 - 30 k€ moottoriin ja laatikkoon mutta turvallisuuteen ei euroakaan. :think
                              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎