Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuolemaan johtanut onnettomuus mailin vedossa
Collapse
X
-
Kuolemaan johtanut onnettomuus mailin vedossa
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006Tags: None
-
-
Originally posted by Tommix View Post
-
-
Kevyet mullat menehtyneelle
On aina helppoa olla jälkiviisas, mutta mitä muutaman kuvan olen nähnyt tapahtuneesta, ei sovi kuin ihmetellä että tuollaisia vauhteja kulkeva auto ja ajellaan jollain markan linglong renkailla + sisältä puuttuu häkki + vyöt + kunnon penkit jne. :think
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Myös ihmetyttää maileilla kun ei tarvi käyttää kypärää ollenkaan:ajatella, tosin noissa vauhdeissa ei taida paljon edes auttaa jos jotakin sattuu.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostKevyet mullat menehtyneelle
On aina helppoa olla jälkiviisas, mutta mitä muutaman kuvan olen nähnyt tapahtuneesta, ei sovi kuin ihmetellä että tuollaisia vauhteja kulkeva auto ja ajellaan jollain markan linglong renkailla + sisältä puuttuu häkki + vyöt + kunnon penkit jne. :think
Itsellekkin tuli ensimmäiseksi mieleen että rengas on räjähtänyt. +300 vauhtia ja jos mossahtaa rengas niin se on sitten kyllä korkeimman kädes...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostMyös ihmetyttää maileilla kun ei tarvi käyttää kypärää ollenkaan:ajatella, tosin noissa vauhdeissa ei taida paljon edes auttaa jos jotakin sattuu.
Renkaina olisi pitänyt olla vähintää Y luokan rengas mutta näinkö on ollu, selvinnee myöhemmin jos syynä on ollut rengasrikko. Hyvin voi olla irronnut joku ripustus tai muu ohjauksen osa.
Harmi tapahtuma.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEi tuli mieleenkään lähteä ajamaan ilman kypärää. Siis oikeastikko tuolla ei vaadita kypäräpakkoa ?
Renkaina olisi pitänyt olla vähintää Y luokan rengas mutta näinkö on ollu, selvinnee myöhemmin jos syynä on ollut rengasrikko. Hyvin voi olla irronnut joku ripustus tai muu ohjauksen osa.
Harmi tapahtuma.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by RS2 View PostKyllä Linglong kestää, kun nopeusluokitus on tarpeeksi korkea. Minkä merkkinen ja mallinen tuo auto on, joka suistui kiitoradalta?
"Valkoinen Audi-merkkinen auto oli jarrutuksessa lähtenyt heittelehtimään, pyörinyt katon kautta ympäri ja syttynyt palamaan. Kaikki puhuivat siitä paikan päällä. On kyllä todella ikävä tapaus, hän kertoo.
Mies kertoo kuulleensa, että kuljettaja olisi tilanteessa lentänyt autosta ulos."
Voisiko taustalla olla joku ongelma jarruissa?Ajossa: F10 520d SE (2012)
Comment
-
-
Toi ettei ole kypäräpakkoa ihmetyttää hiukan. Tosin viimeksi kun itse olen Hallissa ollut katsomassa niin en kyllä muista yhtäkään kuskia ilman kypärää. Tosin siitä on jo varmaan viisi vuotta aikaa. Samoin en myöskään ymmärrä jos rakentaa tehokkaan pelin niin miksi ei rakenna samalla turvallista. Tälläiset onnettomuudet ovat harmillisia. Ei se suoraan ajaminen ole helppoa. Kovissa nopeuksissa ei paljoa vaadita siihen että kuljettajasta tulee matkustaja. Jarruvarjo on yksi väline mikä saattaa pelastaa hengen siinä vaiheessa kun auto lähtee yli 200 vauhdissa lapasesta. Tästä syystä omassa autossa se on.
Osanotot omaisille.BMW M5 E34 -89 "Ämmä"
BMW X5 40d E70 -10
EX: BMW 530xD F11 -11 "NoName"
EX: BMW 530D E60 -03 "Bea"
EX: BMW 520 E39 -02 "AZN"
EX: BMW 520 E34 -94 "Biojäte"
https://youtube.com/@nightbreakerracing
Automax.fi
Comment
-
-
Niin totta yllä. Hakataan 20 - 30 k€ moottoriin ja laatikkoon mutta turvallisuuteen ei euroakaan. :thinkKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment