Originally posted by Juppe
View Post
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Pari vuotta sitten koitin aluksi ostaa tollasta mutta sedanina. Silloin oikeen hyvät oli siinä 1M tienoilla ja yli ja ne mitä yritin meni siinä 450-650k hinnoissa. Eli 4/B ja 100k kieppeillä kilsat. Coupet oli jonkun verran yleisempiä sekä halvempia.Originally posted by Juppe View PostNäkiskö joku, mitä W208 CLK55 AMG mursuista on makseltu viime aikoina? Olis ehkä yks kiikarissa, mutta laittoa olisi tiedossa jonkun verran, niin olis kiva tietää, ettei sitte ihan tyhmiä summia maksa.
Suomessa samaan aikaan sedanit ainakin oli hinnoissaan, mutta hitaasti tuntuivat liikkuvan. Kiinnostaisi kyllä hieman vieläkin jos ei oo hinnat hirveesti pompanneet. Monissa saman ikäisissä ja hintaisissa bemareissa nyt pariin vuoteen tainnut hinnat siellä melkeen tuplautua. Vanhemmissa sitten jo triplat helposti.
Leave a comment:
-
Nopeella googletuksella löytyi yksi koinsyömä, jonka jättäisin suosiolla Japaniin. Myyty 400kjpy.
Leave a comment:
-
USS ei enää julkaise menneiden kauppojen tuloksia muille kuin biddereille joten tieto voi olla tiukassa.Originally posted by Juppe View PostNäkiskö joku, mitä W208 CLK55 AMG mursuista on makseltu viime aikoina? Olis ehkä yks kiikarissa, mutta laittoa olisi tiedossa jonkun verran, niin olis kiva tietää, ettei sitte ihan tyhmiä summia maksa.
Leave a comment:
-
Mä oon tosissani etsinyt vuodesta 2008 asti. Jenkeistä pari ostanutkin mutta syystä tai toisesta pannut kuitenkin kiertoon. Nyt on sellainen jonka kelpuutan, vihdoin. Ihme perversio on tämäkin.Originally posted by Taski View PostNopean tutustumisen ja omistamisen jälkeen jäi kipinä johonkin full size jenkkiin. Osiahan saa pirun hyvin eikä mikään maksa juuri mitään, mutta ne ruosteet ei kiinnostaisi...
Leave a comment:
-
Nopean tutustumisen ja omistamisen jälkeen jäi kipinä johonkin full size jenkkiin. Osiahan saa pirun hyvin eikä mikään maksa juuri mitään, mutta ne ruosteet ei kiinnostaisi...Originally posted by van cleef View PostSamat autot kiikarissa kuomalla. Mulla on nyt alustavasti kauppa sovittuna ex-diplomaatti capricesta. Pitkä on ollut etsintä.
Leave a comment:
Leave a comment: