318 widebody. camberit ja ET takana on aika veikeät, mitenköhän laakerit jakselee...

Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by BeamR View Post318 widebody. camberit ja ET takana on aika veikeät, mitenköhän laakerit jakselee...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostKomea korisarja isketty e36:n kylkee. Tietääkö kukaa valmistajaa. Tiiä vaikla Japanin poika olis levemtän taka-akseliakin
ja nopeella googletuksella sitä saa ostaa myös suomesta.
rengastuksesta päätellen ei taida olla leventänyt akselia...F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postniinhän mä kirjoitin, vai mitä tarkoitat? :thinkNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostKomea korisarja isketty e36:n kylkee. Tietääkö kukaa valmistajaa. Tiiä vaikla Japanin poika olis levemtän taka-akseliakin
Comment
-
-
On kyllä rumia tommoset "peltiruuvilla paikalleen" -asennettavat sarjat vaikka muodot räyheitä oiskin.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Toyota Hangossa lopulta. Tullaus antaa virhettä
Virhe tullauksen käsittelyssä
Jokin meni pieleen. Ole hyvä ja tarkista, että olet ilmoittanut kaikki tiedot oikein. Löydät aiemmin tekemäsi tullauksen osiosta Omat tullaukseni. Tarvittaessa ota yhteyttä Tulliin.
Nimikkeeseen liittyvien tietojen tarkistuksessa havaittiin puutteita tai virheitä ilmoitetuissa tiedoissa.
Lisäkoodit
Pakollinen tieto. Valitse vähintään yksi vaihtoehto.
Otsonikerrosta heikentäviä aineita sisältävät tai niihin perustuvat tavarat jätettä lukuun ottamatta
Muut
Lisätietoja tavaran määristä
kappalemäärä
Ilmoita määrä
Valitse vielä seuraavista kohdista sopivat
Kasvihuonekaasujen tuontia valvotaan. Valitse seuraavista vaihtoehdoista:
Vakuutan että tavaroita ei koske fluorattujen kasvihuonekaasujen merkintävaatimukset (asetus 517/2014 artikla 12 kohta 1).
Tavarassa tai laitteessa on merkintä siihen sisältyvistä fluoratuista kasvihuonekaasuista (asetus 517/2014 artikla 12 kohta 1).
Minulla on vaatimuksenmukaisuusvakuutuksen jäljennös fluorihiilivedyllä täytetyille jäähdytys-, ilmastointi- ja lämpöpumppulaitteille (asetus 2016/879 1 artikla 2 kohta ja liitteet)
Minulla on jäljennös vaatimuksenmukaisuusvakuutuksesta fluorihiilivedyillä täytettyjen jäähdytys-, ilmastointi- ja lämpöpumppulaitteille (asetus 2016/879 artikla 1 kohta 2)
Minulla on asetuksen (EU) 2016/879 1 artiklan 2 kohdassa ja sen liitteessä tarkoitettu jäljennös vaatimustenmukaisuusvakuutuksesta – vaihtoehto C
Vakuutan että tavara ei ole fluorihiilivedyillä valmiiksi täytetty.
Tavaralla on vapautus kasvihuonekaasujen määrän vähentämisestä, koska niiden tuotava määrä on vähäinen (asetus 517/2014 artikla 15 kohta 2).
Jätteiden tuontia valvotaan. Valitse seuraavista vaihtoehdoista:
Minulla on jätteiden siirron mukana seuraava ilmoitusasiakirja (asetus 1013/2006 artikla 18 ja liite VII).
Minulla on ilmoitusasiakirja jätteiden siirrosta (asetus 1013/2006 artikla 4 ja liite IA).
Vakuutan että tavara ei ole jätettä (asetus 1013/2006 (EUVL L 190)).
Minulla on jätteiden siirron mukana seuraava ilmoitusasiakirja (asetus 1013/2006 artikla 18 ja liite VII).
Minulla on ilmoitusasiakirja jätteiden siirrosta (asetus 1013/2006 artikla 4 ja liite IB).
Vakuutan että tavara ei ole jätettä (asetus 1013/2006 (EUVL L 190)).
Comment
-
Comment