Omat murheensa noissakin. Kaverilla söi tollanen 2001-mallinen 330d turboja kuin leipää, lopulta sitten turborempan jälkeenkään ei saatu tehoja reserviin, joku huippulaadukas ohjelma autossa kun INPA:lla ei mitään kulkuun vaikuttavia vikakoodeja. Naftaa paloi 8-9l/100km normiajolla
Loppu lopulta motivaatio. Jos ei olis joka kynnyskotelo ja pelti ollut nurkasta ruosteessa jo 5 vuotta sitten niin olisi ehkä vielä pelastettukin.
Oon muuten sen jälkeen ajanut toisellakin 330d:llä joka oli vastaavalla tavalla uupunut kuin tuo kaverin kulkine. Mulla voi olla vaan traumoja E46 korisista kun kaverilla niitä oli 5kpl ja kaikki jo vuonna 2015 aivan mätiä jopa 2005-vuosimallista myöten. Jos sellaisen ottaisin niin ostaisin halvimman pään M47-koneisen ja mielellään sellaisen joka ei ole ollut kohta kymmentä vuotta teineillä. M47-koneisista ei ole kyllä pahaa sanottavaa, N47 ketjun olen kerran ollut katkaisemassa 2 vuotta vanhasta 180tkm ajetusta koeajolla. Toki niihinkin vuosien myöten tullut kehitystä, mutta alkupään 2007-2009 versiot on ollut niitä pahimpia.
Kuitenkaan ei niitä nyt ihan 50-100tkm välein mene niitä ketjuja vaan enemmänkin luokkaa 2-300tkm.

Loppu lopulta motivaatio. Jos ei olis joka kynnyskotelo ja pelti ollut nurkasta ruosteessa jo 5 vuotta sitten niin olisi ehkä vielä pelastettukin.

Oon muuten sen jälkeen ajanut toisellakin 330d:llä joka oli vastaavalla tavalla uupunut kuin tuo kaverin kulkine. Mulla voi olla vaan traumoja E46 korisista kun kaverilla niitä oli 5kpl ja kaikki jo vuonna 2015 aivan mätiä jopa 2005-vuosimallista myöten. Jos sellaisen ottaisin niin ostaisin halvimman pään M47-koneisen ja mielellään sellaisen joka ei ole ollut kohta kymmentä vuotta teineillä. M47-koneisista ei ole kyllä pahaa sanottavaa, N47 ketjun olen kerran ollut katkaisemassa 2 vuotta vanhasta 180tkm ajetusta koeajolla. Toki niihinkin vuosien myöten tullut kehitystä, mutta alkupään 2007-2009 versiot on ollut niitä pahimpia.
Kuitenkaan ei niitä nyt ihan 50-100tkm välein mene niitä ketjuja vaan enemmänkin luokkaa 2-300tkm.
Comment