Nettiautosta bongailtua XXXVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tainnut tovin olla tuo ilmoitus nettiautossa. No kuukauden päästä on ainakin hyvä syy päivittää ilmotusta kun takuu raukeaa.
-
Kun ajaa 40tkm vuodessa pk seudun ruuhkissa ja pitkin motareita, ei kyllä kiinnosta yhtään painella kytkintä tai tehdä muita ylimääräisiä manoovereja kabinetissa. Laskin kerran kytkin painallusten määrän ruuhkssa välillä leppävaara-korso. Taisi olla lähemmäs 1000 kertaa ja 25km matka kesti 1.5h.Originally posted by FlyingFinn View PostTaidan kuulua samaan vanhaan liittoon. Bemaria mainostetaan "ajamisen iloa". Mitä ajamisen iloa se on jos auto hoitaa ison osan ajamiseen liittyvästä puolestasi. Penkin sähkösäätö oli edellisessä kärryssä. Sitä tarvitsi korkeintaan kerran vuodessa kun penkki oli huollossa vedetty väärään asentoon. Sen verran jaksan vaivautua itsekin. Olen myös vahvasti sitä mieltä, että sporttiseen Bemariin kuuluu takaveto ja kytkinpoljin. Automaatti vie ajamisen fiiliksen pois. Tämän osalta olen tosin joutunut taipumaan taloudellisista syistä kun manuaalia ei saa nykyään myytyä eteenpäin mihinkään järkevään hintaan.
Harraste fiilistelyt erikseen, en tuohon ässään automaattia ottaisi.
Leave a comment:
-
”Akun ja voimalinjan takuu voimassa”.
Niin, tasan kuukausi enää jäljellä.
Takuun kesto on 8 vuotta ja kyseisen auton rekisteröintipvm on 26.11.2013 😂
Mukavaa uudelle omistajalle, kun akku kyrvähtääkin joulukuussa.
https://www.nettiauto.com/tesla/model-s/11502459
Leave a comment:
-
Taidan kuulua samaan vanhaan liittoon. Bemaria mainostetaan "ajamisen iloa". Mitä ajamisen iloa se on jos auto hoitaa ison osan ajamiseen liittyvästä puolestasi. Penkin sähkösäätö oli edellisessä kärryssä. Sitä tarvitsi korkeintaan kerran vuodessa kun penkki oli huollossa vedetty väärään asentoon. Sen verran jaksan vaivautua itsekin. Olen myös vahvasti sitä mieltä, että sporttiseen Bemariin kuuluu takaveto ja kytkinpoljin. Automaatti vie ajamisen fiiliksen pois. Tämän osalta olen tosin joutunut taipumaan taloudellisista syistä kun manuaalia ei saa nykyään myytyä eteenpäin mihinkään järkevään hintaan.Originally posted by BMW525Xda View PostPotkulaudoilla, esim. mörrillä.
Minä säädän penkin kerran ja se on siinä ostosta myyntiin.
Heavy kuulostaa hyvältä kaikissa soitinmuodoissa.
Siksi koska osaan ja kykenen, tykkään olla hereillä ja kuljettaja.
Siksi että osaan peruuttaa peileistä, olen sitä sukupolvea joka tämän muinaisen taidon osaa.
Samat tv ohjelmat on pyörinyt kasarilta joten nuo nyt muistaa ulkoa, vaikka pienessä lumisateessa.

https://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/12437359
Leave a comment:
-
Villehän sen muotoili hyvin. Tämä Xda ukkeli nyt vaan provoaa joka topicissa. Tyhmäkin ymmärtää ettei kyse ole siitä etteikö tuon 340i varusteilla pärjäisi, vaan siitä että millainen varustetaso miellyttää ostajakuntaa joka sijoittaa noinkin paljon vielä F31 korimallin autoon.Originally posted by VilleP View PostHevoskärryilläkö ajelet?
Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen. 3 sarjan penkkien manuaali säätö muuten ehkä maailman pöhköin mekanismi. Penkin nosto ja lasku vaatii että nostat perseen penkistä, helvetin hankala säätää tarkasti.
Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?
Kyllähän ne uutiset aikoinaan katsoi 24" kuvaputki Salorasta vallan mainiosti, mutta olisi se nyt melko aneemista tänä päivänä sellaisella sätkiä kun tottunut 55" taulutöllöön. Sama pätee autojen varusteisiin.Last edited by peLoGo?; 26-10-2021, 09:33.
Leave a comment:
-
Potkulaudoilla, esim. mörrillä.Originally posted by VilleP View PostHevoskärryilläkö ajelet?
Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen. 3 sarjan penkkien manuaali säätö muuten ehkä maailman pöhköin mekanismi. Penkin nosto ja lasku vaatii että nostat perseen penkistä, helvetin hankala säätää tarkasti.
Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?
Kyllähän ne uutiset aikoinaan katsoi 24" kuvaputki Salorasta vallan mainiosti, mutta olisi se nyt melko aneemista tänä päivänä sellaisella sätkiä kun tottunut 55" taulutöllöön. Sama pätee autojen varusteisiin.
Minä säädän penkin kerran ja se on siinä ostosta myyntiin.
Heavy kuulostaa hyvältä kaikissa soitinmuodoissa.
Siksi koska osaan ja kykenen, tykkään olla hereillä ja kuljettaja.
Siksi että osaan peruuttaa peileistä, olen sitä sukupolvea joka tämän muinaisen taidon osaa.
Samat tv ohjelmat on pyörinyt kasarilta joten nuo nyt muistaa ulkoa, vaikka pienessä lumisateessa.

https://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/12437359
Leave a comment:
-
Totta sinänsä. Proffanavi tuo vaan mukanaan ison näytön. Se pienempi on hieman kuppanen käyttää ja näyttää typerältä.Originally posted by Zeta View PostTästä samaa mieltä, itse en kaipaa pätkääkään kiinteitä naveja. Sen kerran kun karttaa tarvitsee niin puhelimesta löytyy aina uusin kartta nopeasti ja helposti.
Joskus yli 10v sitten näillä joku vielä brassaili
Ihminenhän on lähtökohtaisesti mukavuuden hakuinen/haluinen, sitähän varusteet pääsääntöisesti palvelee.Last edited by VilleP; 25-10-2021, 23:20.
Leave a comment:
-
Tästä samaa mieltä, itse en kaipaa pätkääkään kiinteitä naveja. Sen kerran kun karttaa tarvitsee niin puhelimesta löytyy aina uusin kartta nopeasti ja helposti.Originally posted by BMW525Xda View PostProfnavi, ei mitään arvoa. Kiinteät navit on menneisyyttä, enkä muutenkaan jaksa leikkiä joidenkin näyttöjen kanssa.
Joskus yli 10v sitten näillä joku vielä brassaili
Leave a comment:
-
Originally posted by VilleP View PostHevoskärryilläkö ajelet?
Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen.
Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?
wikisanakirjasta löytyy kuvaus tälle ilmiölle: nautinto henkisen tai fyysisen kärsimyksen kohteena olemisesta; nautintoa kivusta, nöyryytyksestä, alistettuna olemisesta yms.
Leave a comment:
-
Hevoskärryilläkö ajelet?
Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen. 3 sarjan penkkien manuaali säätö muuten ehkä maailman pöhköin mekanismi. Penkin nosto ja lasku vaatii että nostat perseen penkistä, helvetin hankala säätää tarkasti.
Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?
Kyllähän ne uutiset aikoinaan katsoi 24" kuvaputki Salorasta vallan mainiosti, mutta olisi se nyt melko aneemista tänä päivänä sellaisella sätkiä kun tottunut 55" taulutöllöön. Sama pätee autojen varusteisiin.Last edited by VilleP; 25-10-2021, 23:12.
Leave a comment:
-
Minulla on kolme käyttöautoa, yhdestäkään en tänä vuonna ole penkkejä säädellyt, tuossa 340 on minusta upeat penkit, ihan riittävästi säätöjä.Originally posted by melperri View PostEihän tuossa ole käytännössä mitään varusteita. Aivan välttämättömyyksistä puuttuu sähköpenkit , harman kardon , aktiivivakkari , profnavi , peruutuskamera ja etututkat.
H&K ei tuo minusta mitään lisäarvoa, 2/3 autossani ei ole edes radiota.
Aktiivivakkarikaan ei tuo mitään lisäarvoa, yhdessä autoistani on cruise jota en ole käyttänyt tänävuonna.
Profnavi, ei mitään arvoa. Kiinteät navit on menneisyyttä, enkä muutenkaan jaksa leikkiä joidenkin näyttöjen kanssa.
Peruutuskamera ja tutkat, peruuttelen peileistä, ilmeisesti sitä ikäluokkaa joka vielä osaa tämän ihmeen.

Halpa caddy
https://www.nettiauto.com/cadillac/cts/12465985
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostTämä on hyvä.
voin todeta että minua kiinnostaa harrastamisessa enemmän korjaaminen kuin puunaaminen ja ajeleminen.
Tänä vuonna olen korjauttanut tunkinreijät (niissä oli vähäistä ruostetta) sekä maalauttanut kaikki muoviosat.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12396221
Oispa s124 ja m104 padalla
Leave a comment:
-
Eihän tuossa ole käytännössä mitään varusteita. Aivan välttämättömyyksistä puuttuu sähköpenkit , harman kardon , aktiivivakkari , profnavi , peruutuskamera ja etututkat.Originally posted by BMW525Xda View PostMitä tarpeellista tuosta 340i puuttuu kun näyttäs olevan sivun verran jo turhakkeita listalla
https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/12487691
Leave a comment:
-
Tämä on hyvä.
voin todeta että minua kiinnostaa harrastamisessa enemmän korjaaminen kuin puunaaminen ja ajeleminen.
Tänä vuonna olen korjauttanut tunkinreijät (niissä oli vähäistä ruostetta) sekä maalauttanut kaikki muoviosat.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12396221
Leave a comment:
-
Kirjoitinkin etten ole varma pilkun paikastaOriginally posted by Jarger View PostMiten tuollainen noin vähän alkuperäinen voi arvoa tuosta nostaa? Kun yleensäkin noissa vanhoissa arvostetaan sitä orkkiskuntoa. En osaa sanoa mitä sen tuon kanssa kuuluisi olla, mutta lienee aika kaukana siitä mitä sen kuuluisi olla, joten tuollaisella se fiilistely jää kategoriaan "pilattu ratarassi" :think
Edit: Löytyyhän tuolta näemmä myynnistä ihan sellaisisia mihin tuossa viittasinkin. Eli siis minä näkisin tuon vaan olevan kallis aihio.
Siitä projekti, airbagin valo vikana, vaatii vain nollauksen, erikoista sinällään että itsellä on akun liitin irti aina talvet eikä siitä jää airbagin valot palamaan.
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/12484690
Siinä olisi hyvä käyttöauto vuosiksi
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/12157981Last edited by BMW525Xda; 25-10-2021, 20:44.
Leave a comment:
Leave a comment: