Nettiautosta bongailtua XXXVII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• protoni
    replied
    Tainnut tovin olla tuo ilmoitus nettiautossa. No kuukauden päästä on ainakin hyvä syy päivittää ilmotusta kun takuu raukeaa.

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Taidan kuulua samaan vanhaan liittoon. Bemaria mainostetaan "ajamisen iloa". Mitä ajamisen iloa se on jos auto hoitaa ison osan ajamiseen liittyvästä puolestasi. Penkin sähkösäätö oli edellisessä kärryssä. Sitä tarvitsi korkeintaan kerran vuodessa kun penkki oli huollossa vedetty väärään asentoon. Sen verran jaksan vaivautua itsekin. Olen myös vahvasti sitä mieltä, että sporttiseen Bemariin kuuluu takaveto ja kytkinpoljin. Automaatti vie ajamisen fiiliksen pois. Tämän osalta olen tosin joutunut taipumaan taloudellisista syistä kun manuaalia ei saa nykyään myytyä eteenpäin mihinkään järkevään hintaan.
    Kun ajaa 40tkm vuodessa pk seudun ruuhkissa ja pitkin motareita, ei kyllä kiinnosta yhtään painella kytkintä tai tehdä muita ylimääräisiä manoovereja kabinetissa. Laskin kerran kytkin painallusten määrän ruuhkssa välillä leppävaara-korso. Taisi olla lähemmäs 1000 kertaa ja 25km matka kesti 1.5h.

Harraste fiilistelyt erikseen, en tuohon ässään automaattia ottaisi.

Leave a comment:

• Kusilaitu
    replied
    ”Akun ja voimalinjan takuu voimassa”.
    Niin, tasan kuukausi enää jäljellä.
    Takuun kesto on 8 vuotta ja kyseisen auton rekisteröintipvm on 26.11.2013 😂
    Mukavaa uudelle omistajalle, kun akku kyrvähtääkin joulukuussa.

https://www.nettiauto.com/tesla/model-s/11502459

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Potkulaudoilla, esim. mörrillä.

Minä säädän penkin kerran ja se on siinä ostosta myyntiin.

Heavy kuulostaa hyvältä kaikissa soitinmuodoissa.

Siksi koska osaan ja kykenen, tykkään olla hereillä ja kuljettaja.

Siksi että osaan peruuttaa peileistä, olen sitä sukupolvea joka tämän muinaisen taidon osaa.

Samat tv ohjelmat on pyörinyt kasarilta joten nuo nyt muistaa ulkoa, vaikka pienessä lumisateessa.

https://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/12437359
    Taidan kuulua samaan vanhaan liittoon. Bemaria mainostetaan "ajamisen iloa". Mitä ajamisen iloa se on jos auto hoitaa ison osan ajamiseen liittyvästä puolestasi. Penkin sähkösäätö oli edellisessä kärryssä. Sitä tarvitsi korkeintaan kerran vuodessa kun penkki oli huollossa vedetty väärään asentoon. Sen verran jaksan vaivautua itsekin. Olen myös vahvasti sitä mieltä, että sporttiseen Bemariin kuuluu takaveto ja kytkinpoljin. Automaatti vie ajamisen fiiliksen pois. Tämän osalta olen tosin joutunut taipumaan taloudellisista syistä kun manuaalia ei saa nykyään myytyä eteenpäin mihinkään järkevään hintaan.

Leave a comment:

• peLoGo?
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Hevoskärryilläkö ajelet?

Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen. 3 sarjan penkkien manuaali säätö muuten ehkä maailman pöhköin mekanismi. Penkin nosto ja lasku vaatii että nostat perseen penkistä, helvetin hankala säätää tarkasti.

Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?

Kyllähän ne uutiset aikoinaan katsoi 24" kuvaputki Salorasta vallan mainiosti, mutta olisi se nyt melko aneemista tänä päivänä sellaisella sätkiä kun tottunut 55" taulutöllöön. Sama pätee autojen varusteisiin.
    Villehän sen muotoili hyvin. Tämä Xda ukkeli nyt vaan provoaa joka topicissa. Tyhmäkin ymmärtää ettei kyse ole siitä etteikö tuon 340i varusteilla pärjäisi, vaan siitä että millainen varustetaso miellyttää ostajakuntaa joka sijoittaa noinkin paljon vielä F31 korimallin autoon.
    Last edited by peLoGo?; 26-10-2021, 09:33.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Hevoskärryilläkö ajelet?

Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen. 3 sarjan penkkien manuaali säätö muuten ehkä maailman pöhköin mekanismi. Penkin nosto ja lasku vaatii että nostat perseen penkistä, helvetin hankala säätää tarkasti.

Voisi myös kysyä että miksi kukaan haluaa kuunnella musiikkia huonoista laitteista? Tai miksi kukaan haluaa maantiellä annostella jatkuvasti kaasua kun auto voi hoitaa sen puolestasi? Miksi peruittelet peileistä kun kameralla ja tutkalla voit tehdä samaan tarkemmin?

Kyllähän ne uutiset aikoinaan katsoi 24" kuvaputki Salorasta vallan mainiosti, mutta olisi se nyt melko aneemista tänä päivänä sellaisella sätkiä kun tottunut 55" taulutöllöön. Sama pätee autojen varusteisiin.
    Potkulaudoilla, esim. mörrillä.

Minä säädän penkin kerran ja se on siinä ostosta myyntiin.

Heavy kuulostaa hyvältä kaikissa soitinmuodoissa.

Siksi koska osaan ja kykenen, tykkään olla hereillä ja kuljettaja.

Siksi että osaan peruuttaa peileistä, olen sitä sukupolvea joka tämän muinaisen taidon osaa.

Samat tv ohjelmat on pyörinyt kasarilta joten nuo nyt muistaa ulkoa, vaikka pienessä lumisateessa.

https://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/12437359

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Tästä samaa mieltä, itse en kaipaa pätkääkään kiinteitä naveja. Sen kerran kun karttaa tarvitsee niin puhelimesta löytyy aina uusin kartta nopeasti ja helposti.

Joskus yli 10v sitten näillä joku vielä brassaili
    Totta sinänsä. Proffanavi tuo vaan mukanaan ison näytön. Se pienempi on hieman kuppanen käyttää ja näyttää typerältä.

Ihminenhän on lähtökohtaisesti mukavuuden hakuinen/haluinen, sitähän varusteet pääsääntöisesti palvelee.
    Last edited by VilleP; 25-10-2021, 23:20.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Profnavi, ei mitään arvoa. Kiinteät navit on menneisyyttä, enkä muutenkaan jaksa leikkiä joidenkin näyttöjen kanssa.
    Tästä samaa mieltä, itse en kaipaa pätkääkään kiinteitä naveja. Sen kerran kun karttaa tarvitsee niin puhelimesta löytyy aina uusin kartta nopeasti ja helposti.

Joskus yli 10v sitten näillä joku vielä brassaili

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Hevoskärryilläkö ajelet?

Kyllä ne varusteet vaan kuuluu bemariin. Kaikki ne tuo mukavuutta, arvokkuutta ja käytön helpotusta ajamiseen.

wikisanakirjasta löytyy kuvaus tälle ilmiölle: nautinto henkisen tai fyysisen kärsimyksen kohteena olemisesta; nautintoa kivusta, nöyryytyksestä, alistettuna olemisesta yms.

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Hevoskärryilläkö ajelet?

Last edited by VilleP; 25-10-2021, 23:12.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by melperri View Post
    Eihän tuossa ole käytännössä mitään varusteita. Aivan välttämättömyyksistä puuttuu sähköpenkit , harman kardon , aktiivivakkari , profnavi , peruutuskamera ja etututkat.
    Minulla on kolme käyttöautoa, yhdestäkään en tänä vuonna ole penkkejä säädellyt, tuossa 340 on minusta upeat penkit, ihan riittävästi säätöjä.

H&K ei tuo minusta mitään lisäarvoa, 2/3 autossani ei ole edes radiota.

Aktiivivakkarikaan ei tuo mitään lisäarvoa, yhdessä autoistani on cruise jota en ole käyttänyt tänävuonna.

Profnavi, ei mitään arvoa. Kiinteät navit on menneisyyttä, enkä muutenkaan jaksa leikkiä joidenkin näyttöjen kanssa.

Peruutuskamera ja tutkat, peruuttelen peileistä, ilmeisesti sitä ikäluokkaa joka vielä osaa tämän ihmeen.

Halpa caddy
    https://www.nettiauto.com/cadillac/cts/12465985

Leave a comment:

• janne30
    replied
    Tämä on hyvä.

voin todeta että minua kiinnostaa harrastamisessa enemmän korjaaminen kuin puunaaminen ja ajeleminen.

Tänä vuonna olen korjauttanut tunkinreijät (niissä oli vähäistä ruostetta) sekä maalauttanut kaikki muoviosat.

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12396221

Oispa s124 ja m104 padalla

Leave a comment:

• melperri
    replied
    Mitä tarpeellista tuosta 340i puuttuu kun näyttäs olevan sivun verran jo turhakkeita listalla

https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/12487691
    Eihän tuossa ole käytännössä mitään varusteita. Aivan välttämättömyyksistä puuttuu sähköpenkit , harman kardon , aktiivivakkari , profnavi , peruutuskamera ja etututkat.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Tämä on hyvä.

voin todeta että minua kiinnostaa harrastamisessa enemmän korjaaminen kuin puunaaminen ja ajeleminen.

Tänä vuonna olen korjauttanut tunkinreijät (niissä oli vähäistä ruostetta) sekä maalauttanut kaikki muoviosat.

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12396221

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Miten tuollainen noin vähän alkuperäinen voi arvoa tuosta nostaa? Kun yleensäkin noissa vanhoissa arvostetaan sitä orkkiskuntoa. En osaa sanoa mitä sen tuon kanssa kuuluisi olla, mutta lienee aika kaukana siitä mitä sen kuuluisi olla, joten tuollaisella se fiilistely jää kategoriaan "pilattu ratarassi" :think

Edit: Löytyyhän tuolta näemmä myynnistä ihan sellaisisia mihin tuossa viittasinkin. Eli siis minä näkisin tuon vaan olevan kallis aihio.
    Kirjoitinkin etten ole varma pilkun paikasta

Siitä projekti, airbagin valo vikana, vaatii vain nollauksen, erikoista sinällään että itsellä on akun liitin irti aina talvet eikä siitä jää airbagin valot palamaan.
    https://www.nettiauto.com/bmw/m3/12484690

Siinä olisi hyvä käyttöauto vuosiksi
    https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/12157981
    Last edited by BMW525Xda; 25-10-2021, 20:44.

Leave a comment:

Working...
X