Nää on kyllä vahvasti makuasioita. Ite koeajoin aika montaa sähkövempainta ennen tilausta, viimeisimpinä Model 3:n ja i4:n. Sanoin oikeastaan heti silloin, että jos Teslasta ottaa voimalinjan pois, niin mitä jää? Ei ainakaan omalla kohdallani mitään sellaista, jolle antaisin arvoa. Pahvilaatikko on kyllä hyvä luonnehdinta. Enkä kyllä ymmärrä sitä näytön ja minimalismin hypetystä. Itteä ainakin vtutti, kun lasinpyyhkijöitäkään ei voinu ilman näytön hipelöintiä käyttää. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä avaimettomuuden tai käynnistysnapittomuuden tms ihannointia. Ja monessa kommentissa moititaan muita kuin Teslaa siitä, kun ei ole suunniteltu alunperin sähköautoksi. Kardaanitunnelin osalta moitteet ymmärrän, muuten menee kyllä ihan höpöhöpö osastolle, ainakin omilla preferensseilläni.
Ihan hyvin esim. tämän toimitusajan vuoksi voisin odotusajan ajella Teslalla. Vaatisi vain erilaista asennoitumista autoiluun, mutta olen minä autoillut Hyundaillakin. Vertailukohta sille Teslalle autona kokonaisuudessaan löytyy idän ihmeistä, ei saksalaisesta yhdestä puusta veistetystä kokonaisuudesta.
Ihan hyvin esim. tämän toimitusajan vuoksi voisin odotusajan ajella Teslalla. Vaatisi vain erilaista asennoitumista autoiluun, mutta olen minä autoillut Hyundaillakin. Vertailukohta sille Teslalle autona kokonaisuudessaan löytyy idän ihmeistä, ei saksalaisesta yhdestä puusta veistetystä kokonaisuudesta.
Comment