Ei mitään mainintaa teknisistä vioista. Tämän ikäinen bemu menee ehjänä kyllä kaupaksi, veikkaan että moottorista kuuluu joku sivuääni tai öljyä menee hemmetisti...
Ei mitään mainintaa teknisistä vioista. Tämän ikäinen bemu menee ehjänä kyllä kaupaksi, veikkaan että moottorista kuuluu joku sivuääni tai öljyä menee hemmetisti...
Aika kolhuinen näyttää olevan...kenties siksi laitettu huutokauppaan vaikka teknisesti olisikin ehjä?
Jaksaa kyllä aina huvittaa nuo hot air intaket, onhan se tuokin toki tapa rajoittaa huipputehoja..
Juuri näin. Teho laskee ja suodatusteho laskee. No sehän laskee edelleen tehoja, kun kone kuluu tehokkaammin. Ja aika rumakin on, siis suodatinhomma. Itse auton habitus on ok.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Juuri näin. Teho laskee ja suodatusteho laskee. No sehän laskee edelleen tehoja, kun kone kuluu tehokkaammin. Ja aika rumakin on, siis suodatinhomma. Itse auton habitus on ok.
Niin no, ehkä kannattaa perehtyä netissä esim. dynotuloksiin N54:n kohdalla. Voi yllättyä.
"Uutena ostettu..." tästä saa kuvan, että olisi ollut yhdellä omistajalla mutta kyseessä on tuontiauto. Ei toki estä sitä mutta hieman epäilen.
"säännöllisesti huollettu..." autossa ei ole edes huoltokirjaa, joten ollaan myyjän puheiden varassa mitä tulee säännöllisiin huoltoihin.
"Uutena ostettu..." tästä saa kuvan, että olisi ollut yhdellä omistajalla mutta kyseessä on tuontiauto. Ei toki estä sitä mutta hieman epäilen.
"säännöllisesti huollettu..." autossa ei ole edes huoltokirjaa, joten ollaan myyjän puheiden varassa mitä tulee säännöllisiin huoltoihin.
On mädin tuota koppaa tähän saakka näkemäni, yllätti.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Japanin tuontiinkin on jo kerran vaihdettu kone, varmaan ollut Suomeen tuotaessa jotkut pienet kilsat ja sitten täällä luukutettu 100 000km ennen konerikkoa.
Comment