Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mäkki
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2010
    • 2190
    • Orimattila

    Originally posted by asse21 View Post
    Eli viisas hitsailee hymyssä suin vanhaa e39:ää.
    No mutta eihän sinkkikori ruostu :think

    #Ilmastoahdistus

    Comment

    • Wespa
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2016
      • 1840
      • Karjaa

      Originally posted by Mäkki View Post
      No mutta eihän sinkkikori ruostu :think

      https://huutokaupat.com/3992954/bmw-520-1999
      ”Ruostetta sopivasti” Aika karuun kuntoon on päässyt kyllä.
      E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
      Porsche 944 -86 (DE)
      Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

      Comment

      • |foder|
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 7085
        • Forssa

        Originally posted by icecold View Post
        Näin se on.




        Deltalta tullut huudettavaksi E53 facelift, tuore leima ja poikkeuksellisen hyvältä vaikuttava huoltokirja. Takarekisterikilven asennuskohta on myös hyvä.
        Jään seuraamaan tilannetta. Huuto erittäin todennäköinen.
        Nyt:
        E82 135i -11

        Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

        Comment

        • PNM2
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2015
          • 1106
          • Espoo

          Originally posted by icecold View Post
          Todella monella on tulevina vuosina edessä ylläreitä näiden hybridivehkeiden kanssa. Tuhansien ja tuhansien korjauskustannukset aiemmin osuneet harvalla kuluttajalla kohdille perinteisten polttomoottoriautojen kanssa, mutta näissä todennäköisyys on pelkän polttomoottorinkin osalta isompi ja siihen sähkötekniikka päälle. Molemmissa omat ongelmansa, yhdessä yleensä pelkkää paskaa. Autoliikkeiden on myös pakko varautuna näihin -> todennäköisesti suuremmat arvonalenemat kuluttajille ja yllätyksiä myös hyvityshintojen osalta edessä. Toki korjaustekniikat ja korjaamoiden tietotaito kehittyy kokoajan näiden kanssa, huimaa vauhtia, mutta kuitenkin.
          Haha, varmaan hybriditekniikassa on lisäriskiä mut ihan oikeasti Bemarifoorumilla kerrotaan, että tuhansien eurojen korjauskustannuksia harvoin on ollut polttomoottoreissa.
          i4 M50
          ex: G30 530e xDrive M-Sport
          ex: F11 525d xDrive
          ex: F11 520d
          ex: E91 318i

          Comment

          • joko
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1964
            • Seinäjoki

            Originally posted by PNM2 View Post
            Haha, varmaan hybriditekniikassa on lisäriskiä mut ihan oikeasti Bemarifoorumilla kerrotaan, että tuhansien eurojen korjauskustannuksia harvoin on ollut polttomoottoreissa.
            Noh, itse olen polttomoottori, bmw:llä ajellut jotain noin puolisen miljoonaa km muutamalla eri yksilöllä eikä ole koskaan yhtään moottoria tarvinnut avata tai turboa vaihtaa. Se sijaan oon kyllä ostanu ajankuluksi noita rikkinäisenä mutta ei niihin ite puuhastelemalla kovin helposti tonneja pala kun kuntoon laittaa. Se ykkös tonni nyt tietenkin aina mutta ei tuollaisia rahoja mitä tuon esimerkin hybridi X6 laitto. Onhan se nyt täysin selvää kun samoihin kuoriin lyödään 2 eri käyttövoimaa että tällöin sielä on myös 2 vikaantuvaa tekniikkaa. Eikä toi mikään uus asia oo hybridin ruosteessa olevat moottorit. Sitä voi miettiä miten hyvin ne kestää long life huolto välillä sitä että se polttis herätellään sielä hetkeksi apuun ja kun tarvittava voima on saatu niin laitetaan se taas tauolle.
            F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
            W906 319 sprinter - 14

            Comment

            • Jarger
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 3834
              • Finnland

              Minä ajoin yhden M51D25 rikki tietämättömyyttäni kun luulin että startissa vikaa ja laski jo ilmeisesti männän päälle kannesta tavaraa siinä vaiheessa, noh, tuosta aikaa 10+v. Eikä siihenkään tarvinut muuta kuin se kansi sitten tehdä kun nesteet karkasi. Mutta tuohan on tunnetusti "vahva moottori"
              Muuten ei ole tarvinut edes kannentiivistettä vaihdella vaikka moottorit on yleensä 400tkm rullailtuja. Muuten kyllä vanhoja autoja saa puljata, enimmäkseen vanhuuttaan tai muiden jäljiltä, tai kilsojen jälkiä.

              Eihän tuossakaan mitään järkiä oo, helpompi ois ostaa vähän likempänä pakkaa oleva kilsoiltaan. Nyt niin kuin iäkkäämpänä ja laiskempana
              Negatiiviset kauppakokemukset:
              Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

              Comment

              • Zeta
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7539
                • Kotona

                Originally posted by Zeta View Post
                https://huutokaupat.com/3992785/bmw-...i-hifi-sp-2011

                F10 M-Sport nikkarille ilman hintavarausta, ja oikein manuaalivaihteinen
                Mikäs tämä on kun huutokauppa on peruttu? Autoahan myyntiin eniten tarjoavalle :think Meinasiko mennä liian halvalla reilu 5000e...
                -
                Käyttöautona: F20
                Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                Myydään: HP 12.5" kannettava **240e**
                -

                Comment

                • Spetke
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 3452
                  • Janakkala

                  Originally posted by Zeta View Post
                  Mikäs tämä on kun huutokauppa on peruttu? Autoahan myyntiin eniten tarjoavalle :think Meinasiko mennä liian halvalla reilu 5000e...
                  Noita peruuntumisia tupsahtelee aina satunnaisesti joihinkin ilmoituksiin. Ilmeisesti ei huudettu tarpeeksi.. :think

                  Mutta vielä tuosta activehybrid X6 niin jos joku luulee, että auto on noiden korjauksien jälkeen nyt tiptop kunossa niin ei se suinkaan sitä vielä tarkoita. Uskoisin, että tuohon saa lähivuosina upottaa vielä saman määrän rahaa kaikkeen muuhun ylläpitoon. Moottori jos / kun rupea polttamaan öljyä ja jakopää oireilee niin saa taas kaivaa sen +10k€ niihinkin hommiin. Ei ole perseaukisen auto tuollainen. Toki kylllähän se ehjänä mukavaa kyytiä tarjoaa, että ei sen puoleen.
                  ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                  Comment

                  • joko
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2004
                    • 1964
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by Spetke View Post
                    Noita peruuntumisia tupsahtelee aina satunnaisesti joihinkin ilmoituksiin. Ilmeisesti ei huudettu tarpeeksi.. :think

                    Mutta vielä tuosta activehybrid X6 niin jos joku luulee, että auto on noiden korjauksien jälkeen nyt tiptop kunossa niin ei se suinkaan sitä vielä tarkoita. Uskoisin, että tuohon saa lähivuosina upottaa vielä saman määrän rahaa kaikkeen muuhun ylläpitoon. Moottori jos / kun rupea polttamaan öljyä ja jakopää oireilee niin saa taas kaivaa sen +10k€ niihinkin hommiin. Ei ole perseaukisen auto tuollainen. Toki kylllähän se ehjänä mukavaa kyytiä tarjoaa, että ei sen puoleen.
                    Juu, ei taida käytettynä tuolla tekniikalla olla mikään käyttöauto. Oisko tuossa käyny niin että. On lopulta kauppa purettu/vaihdettu toiseen autoon kun ei oo tullu kuntoon/takuu loppunut (muistaakseni aika monessa remontissa oli maksajana ainakin osittain joku ulkopuolinen takuun/ostoturvan myöntänyt taho)
                    F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                    W906 319 sprinter - 14

                    Comment

                    • N54
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2012
                      • 526
                      • Satakunta

                      Originally posted by ruupanen View Post
                      BMW X6 Activehybrid, 2011, Espoo

                      Suosittelen lukasemaan korjaushistorian läpi. Onhan ollut "ominaisuuksia"
                      Tuossa on kaksi tyhjää arpaa samassa paketissa, N63 ja alkupään hybriditekniikka. Uudemmissa onneksi polttomoottorien luetettavuus parempi ja akkupakettejakin pysytytään korjaamaan jo vähän järkevämmin kustannuksin.

                      Comment

                      • Spetke
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 3452
                        • Janakkala

                        Originally posted by N54 View Post
                        Tuossa on kaksi tyhjää arpaa samassa paketissa, N63 ja alkupään hybriditekniikka. Uudemmissa onneksi polttomoottorien luetettavuus parempi ja akkupakettejakin pysytytään korjaamaan jo vähän järkevämmin kustannuksin.
                        Pitää myös muistaa, että tuo on BMW markkinanimellä activehybrid eli ns "microhybrid" millä ei ole oikeastaan mitään tekemistä nykyisten lataushybridien kanssa. Toi X6 lataantuu vain ajamalla ja akkusähköllä pystyy nippa nappa ajamaan autotallista ulos kaasuun koskematta kunnes polttomoottori jo käy.
                        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                        Comment

                        • -juzzi-
                          BTCF Member
                          • May 2004
                          • 527
                          • Klaukkala

                          Muistan silloin kuin noin X6 Active hybridit tuli ja BMW suomella oli semmoinen esittely käytössä. Se oli niin huono että sitä ei annettu lehdistölle kuin muutaman kerran ajoon. Aina syttyi jotain vikailmoituksia ja eivät edes tienneet mitä sen kanssa tekisi, itsekkin sillä ajelin muutaman viikonlopun kun muuten lähinnä seisoi tai oli korjaamolla. Sen muistan vaan että siinä oli jotenkin erikoinen vaihteisto joka tuntui lähinnä joltain CVT vaihteistolta ja oisko siinä ollut 7-Vaihdettakin eli joku ihan omanlaisensa.
                          530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
                          https://www.instagram.com/juzzi1984/

                          Comment

                          • Jarger
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2005
                            • 3834
                            • Finnland

                            Eli huutamaan vaan. Jos ei muuten hajoa ajellessa niin voi vaikka koettaa huippunopeutta hetken aikaa, jos se auttais :think
                            Hieno auto, tekniikka vaan aika
                            Negatiiviset kauppakokemukset:
                            Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                            Comment

                            • poke
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 3103

                              Originally posted by Jarger View Post
                              Unohdankohan jotain nyt jos sanon ettei omaa E39 oo koskaan hitsattu, pakoputkia ei lasketa... :P
                              Ei minunkaan e39:ä vielä, mutta pitäis tunkinkohdat laittaa piakkoin.
                              Kulkineet/projektit:

                              640D F06
                              530iA E39
                              635 CSi E24
                              518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                              1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                              Comment

                              • Zeta
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7539
                                • Kotona



                                Tämäkin tullut huutokauppaan, onkin kiertänyt kivasti jenkeistä baltiaan ja sieltä Ruotsiin ja sitten Suomeen. Kovasti huollettu samassa putkassa 2012-2014. Huutoja jo 229 eikä ole vielä lähelläkään loppua.
                                -
                                Käyttöautona: F20
                                Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                                Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                                Myydään: HP 12.5" kannettava **240e**
                                -

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎