Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 5

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • |foder|
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 7207
    • Forssa

    #61
    Nooh, työnnetään kädet saveen ja hypätään tyhjyyteen. Saas nähdä kuinka kamala yksilö sieltä tukee.
    Tiedossa ollut alusta asti pari pikku juttua kyseisessä yksilössä aktiivisena olevaa. Harrastetaan sitten oikein kunnolla kaikkia merkkejä samaan aikaan.
    Nyt:
    E82 135i -11

    Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

    Comment

    • TheRipper
      Bimmer Enthusiast
      • May 2012
      • 5217
      • Paimio

      #62
      Tuo on sitä oikeaa harrastamisen asennetta! Arvostan!
      F10 523iA 2010

      Ex: E39 528iA 1997
      Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
      Ex: E65 745iA 2003
      Ex: E46 318i 1998
      Ex: E34 525iA 1989

      Comment

      • naikou
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2010
        • 1813
        • Pk-seutu

        #63
        Originally posted by Urpo_rotta View Post
        Mulla oli kakkosautona vanha -01 mondeo 1.8 duratec koneella ja se ei halunnu mun omistusaikana kun öljynvaihtoo, öljyä vei ehkä 2-3l kymppitonnille. Ajettu oli jotain 330tkm siinä kohtaa.
        eikä ollu kovin janonen.
        Jos on yksilö jota ei oo pilattu liian huonolla huollolla niin minä henkilökohtasesti jopa annan lievän suosituksen ko. Perheen koneille.

        Eikö muka edes koiranluita menny? Mulla ollut kanssa kakkosautona 6v ajan vastaavanlainen kehonsiirtäjä 125hv 1.8duratecillä, ostaessa oli 180tkm ja nykyään melkein 300tkm, jossain 250tkm kohdalla alkoi öljy maistumaan hänelle mutta ei kovin paljoa max-merkistä puoleenväliin 10tkm vaihtovälillä, 270tkm meni puola halki ja alko pätkimään kosteella ilmalla. Korissa ei viel näkyviä ruosteläiskiä ole. Tosi pienet kulut ja selkänojat kaadettuna tilava kontti myös hb-korisessa, esim. bemarin sporttisisusta ovipahveineen ym hilppeineen mahtuu kyytiin niin että saa peräluukun kiinni asti.

        Itse ainakin suosittelen 2000-2008 fordeja bensa vaparilla jos on edullinen ja käytännöllinen liikkumisväline haussa. Hienoja ne ei ole ja huippuvarusteltu on näissä sama asia kun bmw karvalakkina.
        E39 523i Turbo

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 10164
          • KVLA

          #64
          Onkos hajua, kuinka näissä tuo lisääntynyt ö-kulutus vaikuttaa mm. labdojen toimintaan/kestoon?

          Comment

          • Urpo_rotta
            BTCF Member
            • May 2012
            • 5387
            • Pirkkala

            #65
            Minusta ei mitenkään
            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
            E34 525i -90 twinturbo 427/519

            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
            Kysy jos tarvetta

            Comment

            • naikou
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2010
              • 1813
              • Pk-seutu

              #66
              Omassa duratecissä öljynkulutus oli niin pientä että vaikutti ainoastaan päästöihin kylmällä moottorilla mutta muuten pelas eikä antureita tai kattia tarvinnu vaihtaa. Silloin kun ei kuluttanut öljyä niin päästöt kylmällä moottorilla oli lähempänä nollaa kuin raja-arvoa ja sen jälkeen kun öljyä alkoi kulumaan niin kylmällä moottorilla rimaa hipoen läpi
              E39 523i Turbo

              Comment

              Working...
              X