vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• _NitRoHeaD
    replied
    Vaihdan itse aina renkaat( en liikkeissä ryöstöhinnoittelun takia) talvirenkaat vasta sitten kun laki niin määrää.

Leave a comment:

• MentalNight
    replied
    Tänään vaihdoin äidin seattiin kitkat

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Tottakai vaihdetaan ite autoihin renkaat, säästää siinäkin kun on perheessä useampi auto ajossa.
    Suunnitelmissa vaihtaa Clioon nastat alle huomenna. Kelien mukaan sitten muihin.

Leave a comment:

• Taky
    replied
    Juur meni käyttöauton alle nastat, tiistai aamulle kun on ennustellut jos ensilumia eteläänkin niin ei pääse aamuyöllä ohraisesti käymään.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Marraskuun loppuun asti on yleensä saanut ajella kesärenkailla. Mitä niitä talvikumeja paskaksi hiertämään paljaalla asvaltilla.

Leave a comment:

• väiski525
    replied
    itse vaihdan ja on jo alla kun kesänakeista loppu kuvio kesken :think

Leave a comment:

• Eetu
    replied
    Itse vaihdan ja ei ole vielä alla..

Leave a comment:

• Caveo
    replied
    Itse vaihtelen.. Myös äipälle ja anopillekin joutuu vaihtelemaan.. Ei oo vielä alla, odotellaan viimeseen asti..

Leave a comment:

• -JMV-
    replied
    Originally posted by mmh79 View Post
    Käyn vaihdattamassa. Eipä oo jalat seuraavana päivänä paskana
    Mites pystyykö rengasfirma miten helposti irrottaa renkaa missä on lukkopultti, mut avain hävyksissä. Kyseessä sellanen hammastettu pultti.
    Kannattaa soitella läpi, koska kaikilla ei ole tarvittavaa työkalua. Itse irroitellut vastakierre hylsyllä, lähtenyt aina kivuttomasti.

Aiheeseen: Ennen tuli itse vaihdeltua, mutta saatiin työantajan puolesta viedä omienkin autojen renkaat rengasliikkeeseen säilytykseen, joka sisältää myös vaihdot.

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Originally posted by mmh79 View Post
    Mites pystyykö rengasfirma miten helposti irrottaa renkaa missä on lukkopultti, mut avain hävyksissä. Kyseessä sellanen hammastettu pultti.
    Riippuu onko bemarin oma vai yleinen? Ja riippuu niiiiiin rengasfirmasta. Itelle löyty yhen firman hyllystä avain.
    Tais olla siis jotku yleismalliset lukkopultit.

Ja asiasta; itse vaihdan ja ei ole alla.

Leave a comment:

• mmh79
    replied

Leave a comment:

• awwwshit
    replied
    Itse tehdään kaikki kun vehkeet löytyy tallista ja kai ne piakkoin pitäisi laittaa kun öisin käyn duunissa.. Ettei käy vanhanaikaisesti :/

Leave a comment:

• zener
    replied
    Rengastöitä myöten nuo ite tehdään.

Leave a comment:

• beemers
    replied
    vaimon käyttö astraan laitan sunnuntaina ja ehkä nakkaan alpinweissin nastat hetkeksi toukkaan ku m40 hiukka vielä kesken leimalle.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Täällä E-Suomessa ei ole vielä tarvetta vaihtoon. Parin vkon kuluttua kenties, ilmojen mukaan joka tapauksessa:think

Leave a comment:

Working...
X