vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Vaihdan itse aina renkaat( en liikkeissä ryöstöhinnoittelun takia) talvirenkaat vasta sitten kun laki niin määrää.
-
Tottakai vaihdetaan ite autoihin renkaat, säästää siinäkin kun on perheessä useampi auto ajossa.
Suunnitelmissa vaihtaa Clioon nastat alle huomenna. Kelien mukaan sitten muihin.
Leave a comment:
-
Juur meni käyttöauton alle nastat, tiistai aamulle kun on ennustellut jos ensilumia eteläänkin niin ei pääse aamuyöllä ohraisesti käymään.
Leave a comment:
-
Marraskuun loppuun asti on yleensä saanut ajella kesärenkailla. Mitä niitä talvikumeja paskaksi hiertämään paljaalla asvaltilla.
Leave a comment:
-
itse vaihdan ja on jo alla kun kesänakeista loppu kuvio kesken :think
Leave a comment:
-
Itse vaihtelen.. Myös äipälle ja anopillekin joutuu vaihtelemaan..
Ei oo vielä alla, odotellaan viimeseen asti..
Leave a comment:
-
Kannattaa soitella läpi, koska kaikilla ei ole tarvittavaa työkalua. Itse irroitellut vastakierre hylsyllä, lähtenyt aina kivuttomasti.Originally posted by mmh79 View PostKäyn vaihdattamassa. Eipä oo jalat seuraavana päivänä paskana
Mites pystyykö rengasfirma miten helposti irrottaa renkaa missä on lukkopultti, mut avain hävyksissä. Kyseessä sellanen hammastettu pultti.
Aiheeseen: Ennen tuli itse vaihdeltua, mutta saatiin työantajan puolesta viedä omienkin autojen renkaat rengasliikkeeseen säilytykseen, joka sisältää myös vaihdot.
Leave a comment:
-
Riippuu onko bemarin oma vai yleinen? Ja riippuu niiiiiin rengasfirmasta. Itelle löyty yhen firman hyllystä avain.Originally posted by mmh79 View PostKäyn vaihdattamassa. Eipä oo jalat seuraavana päivänä paskana
Mites pystyykö rengasfirma miten helposti irrottaa renkaa missä on lukkopultti, mut avain hävyksissä. Kyseessä sellanen hammastettu pultti.
Tais olla siis jotku yleismalliset lukkopultit.
Ja asiasta; itse vaihdan ja ei ole alla.
Leave a comment:
-
Käyn vaihdattamassa. Eipä oo jalat seuraavana päivänä paskana
Leave a comment:
-
Itse tehdään kaikki kun vehkeet löytyy tallista ja kai ne piakkoin pitäisi laittaa kun öisin käyn duunissa.. Ettei käy vanhanaikaisesti :/
Leave a comment:
-
vaimon käyttö astraan laitan sunnuntaina ja ehkä nakkaan alpinweissin nastat hetkeksi toukkaan ku m40 hiukka vielä kesken leimalle.
Leave a comment:
-
Täällä E-Suomessa ei ole vielä tarvetta vaihtoon. Parin vkon kuluttua kenties, ilmojen mukaan joka tapauksessa:think
Leave a comment:
Leave a comment: