vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• ^rabby^
    replied
    Tarkotus oli vaihdella ne tässä kohtapuoliin itse ja rengastyötkin itse tehdä mutta myinpäs mokomat sitten pois tänään

Leave a comment:

• Kroeger
    replied
    Ite tulee vaihdeltua joka kesä ja talvi renkaat. Enpä ole vielä vaihtanut ja tuskin ihan heti vaihdankaan..

Leave a comment:

• GARFFi
    replied
    Jees, ite vaihtelen myös. Rengastyöt teetän Nesteellä. Jos syyskokouksen jälkeen kietasis talvirenkaat ympärille ni avot.

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    vois itekki huomiseksi suunnitella vaihtoa ja kovakaton kaivelemista varastosta. Tuskin tulee avoiltua ennen toukokuuta.

Leave a comment:

• petra
    replied
    kyllä ne nyt viikonloppuna tulee alle ja tuskin itte vaihan, taitaa perheen miehet sen tehä, apuna voin olla

Nyt jo siksi, että renkaat reilu 300km päässä ja nytku on mahollisuus sielä käydä niin samalla alle.

Leave a comment:

• blue325
    replied
    Itsehän nuo tulee vaihdettua ja rengastyötkin teen itse

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Toivottavasti ei nyt sentään lunta sada. Ketuttaa koko talvi muutenkin. Mutta joo, itse vaihtelen kaikkiin autoihin renkaat, rengastyöt tulee teetettyä muualla.

Leave a comment:

• JutiM5
    replied
    Ite vaihdan, kotona rengas liike. työ rassis alla ja Bemuun vloppuna alle.

Leave a comment:

• ^^henu
    replied
    Originally posted by RYH- View Post
    Ite tietty vaihdan tai äijä saa auttaa jos en ite saa ruuvei irti
    :think:think

Kyllä, itse vaihan niinkö aikasemminki ja ei ole vielä alla, eikä varmaan ihan heti tuu vaihettua vaikka se jo ens viikolla kovasti lumihiutaleita lupaili.

Leave a comment:

• Shifter
    replied
    Edelleen sitä tulee ite pultattua kiinni autoon, mutta rengastyöt joutuu teettämään. Näköjään viime vuonna luistelin marraskuulle kesälipposilla, että josko tänä vuonna menis joulukuulle nastattomilla talvipyörillä :think

Noei.. heti kun näyttää pysyvät lumet olevan niin vaihtoon mänöö

Leave a comment:

• tuumas
    replied
    Kyllähän se on pakko kohta vaihdella alle... nyt tosin etelässä ja suvikumit vielä alla, toivottavasti kotona ei ole jo lunta kun tullaan takasin :think

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied
    Itse vaihdan tottakai, kun se päivä joskus koittaa....

Leave a comment:

• rizzo
    replied
    Ankero-sirkuslakana -wannabe hyökkää:

Itse vaihdan ja sunnuntaina vaihtuu, tiistaille luvannut jo lumisateita

Leave a comment:

• GameOver
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Ite tulee vaihettua, kun oon sitä mieltä, että tommosesta turha maksaa kenellekkään. Tosin vannetyöt joutuu teettäämään.

Samat meiningit.

winterdrifter saa huomenna kitkat alle ja Mamman hondassa pyörii kitkat ympäri vuoden...

Leave a comment:

• Carbonfiber
    replied
    Poloon laitoin huonot talvirenkaat jo kolmisen viikkoa sitten alle ja huomenna ois tarkotus laittaa ihan kunnon nastat. Ite tulee vaihettua, kun oon sitä mieltä, että tommosesta turha maksaa kenellekkään. Tosin vannetyöt joutuu teettäämään.

Leave a comment:

Working...
X