vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Ei oo vielä alla mutta muutaman tunnin pesun ja vahauksen jälkeen alkaa olla sen näköiset että talvi voi yllättää autoilijan. Tuli niin liukkaat ettei meinanneet pysyä rengaskeisarilla käsissä kun kävin tasapainottamassa
-
Neonissa on kitkat vuodelta 98, joten eiköhän ne jouda viikonloppuna vaihtamaan piikikkäisiin ennen kuin suuntaa tuonne "pohjoiseen".
Leave a comment:
-
Ite. Ei vielä ole edes olemassa talvirenkaita (paitsi nastattomat nastat, jotka nyt väliaikasesti alla). Pitää vissiin kohtapuoliin metsästellä renkaita, kun oli jo tänä aamuna paikoitellen jäässä tie.
Leave a comment:
-
Maanantaina tuli vaihdettua jarruletkurempan yhteydessä. Itse tottakai.No jospa ne tässä kohta lumet satas maahan
Leave a comment:
-
Noniin tänään vaihdoin iSään nastat alle, alkoi noissa sakkokumeissa olla sen verran huono pito märällä ja eilen yöllä oli suhteellisen liukasta ajella.
Leave a comment:
-
Ei ole vielä vaihdettu ja taitaa mennä aika myöhäälle niiten vaihto,kun on niin surkiat talvikiekot että turhaa niitä muutamaa nastaa vielä irroittaa
.Kuvioilla mennää tämä talvi.Emännän autoon pitäis täs ihan pian vaihtaa kun joutais
.Sille olen säästänyt E-30 parahimmat talvirenkaat mitä mulla on eli ihan uudet.Itse lipsuttelen sitten:-)
Leave a comment:
-
Sinänsä joo, mutta mulle se pari kertaa vuodessa vaihto on ihan tarpeeksi. Rengasfirmat/renkaanvaihtopaikat varmaankin tykkäisiOriginally posted by Ramzez View PostParas tapa olisi, jos autossa olisi kolme rengassarjaa. Kesäkumit, kitkat syksyyn ja kevääseen, sekä nastat talveen.
Leave a comment:
-
onhan nuo pyörineet alla jo kolmisen viikkoa
aikasessa oon tiedä tiedän mutta aikaset aamulähdöt pakotti laittamaan ja kun oli noita pakkasia tossa.. nyt tosin on ollu pitkään lämpimämpää
Leave a comment:
-
Eikai ny vielä?
Sielähän on vielä melkein shortsikelit
Sitten kun ekat päiväpakkaset/lumi tulee niin sitte. Ja itte tottakai.
Leave a comment:
-
Jos samalla periaatteella jaksais vaikka huomenna vipata E30 nastat alle. Olis ees toisessa autossa talvikumit jos sattuu vaikka pakastamaan. Muuten sitten kun on tarve.Originally posted by juho-85 View Posttulee niin vähän ajoa että ei haittaa yhtään vaikka on jo nastat alla.
Leave a comment:
-
Itselläkin eka vuosi kun vaihdoin "ajoissa". yleensä sitten vaihtanu kun lunta jo maassa ja kauheella kiireellä renkaat alle mutta nyt tulee niin vähän ajoa että ei haittaa yhtään vaikka on jo nastat alla.
Leave a comment:
-
Pitävät paremmin ''hieman'' sisäänajettuina..Originally posted by Ramzez View PostNiin ja sitten höylätään ne nastat asfalttiin, ennen kuin edes kunnon liukkaat alkavat.
Leave a comment:
Leave a comment: