vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• pazq
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Niin ja sitten höylätään ne nastat asfalttiin, ennen kuin edes kunnon liukkaat alkavat.
    Sitä itsekin nauranut että hätäillään niiden kanssa, itellä jos olis kunnon nastat niin vaihtaisin ne vasta sitten kun on kunnon lumet. Nyttenkin oon koko vuoden ajanu vanhoilla talvinakeilla ja ne meni puhki jostain syystä :think joten jouduin vaihtamaan jo noi alle. Osasyy oli katsastusmies, liian matala auto joten 175/65/14 --> 195/65/15 alle ja nyt kelpaa kuulemma

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    Ihme hätähousuja kyllä liikenteessä. Ei oo edes yöpakkasia täälä etelässä ollu ja tosi monella jo nastat alla Ei mikään ihme että ne tiet on ihan paskat kun porukka vetää nastoilla jo heinäkuusta lähtien
    Niin ja sitten höylätään ne nastat asfalttiin, ennen kuin edes kunnon liukkaat alkavat.

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    Ihme hätähousuja kyllä liikenteessä. Ei oo edes yöpakkasia täälä etelässä ollu ja tosi monella jo nastat alla Ei mikään ihme että ne tiet on ihan paskat kun porukka vetää nastoilla jo heinäkuusta lähtien
    +1

Hieman koomista Tampereen suunnallakin, kun yöllä suolataan teitä ja valoissa näkyy porukan nastakumit. Onhan ulkonakin sentään kylmimmillään jo +5

Itse vaihdan sitten, kun on lain mukaan pakko tai keli sen vaatii. Hiaceen joutuu varmaankin vaihtamaan aika ajoissa, kun tuo pito aika olematon.

Leave a comment:

• -challenger-
    replied

Leave a comment:

• pazq
    replied
    Alla on jo nastattomat "nastat", revin loputkin pois koska puuttui liikaa nastoja. Kaveri vaihtoi alle samalla kun pyöräytti vanteille nuo.

e:normisti tottakai itse vaihdan

Leave a comment:

• juho-85
    replied
    Kyllähän sitä tuli jo viikko sitten kans vaihdettu e38 ja itse myös vaihtelen siis.

Leave a comment:

• bmwonly
    replied
    Viikko sitten tuli laitettua nastat E38 alle ja itse vaihdan aina

Leave a comment:

• Marko.K
    replied
    Ite vaihan, ens vkl näyttää jo siltä että joutuu jo täällä etelässäkin pyöräyttää talvinakit alle

Leave a comment:

• zanta
    replied
    Itehän nuo yleensä tulee vaihettua ellei just satu olemaan uusien renkaitten ostaminen kyseessä ja samalla liikkeessä alle vaihto.
    Vielä ei ole ollu tarvetta vaihtaa. Ehkä alkavalla viikolla tai sitä seuraavalla sitten.

Originally posted by vaappu View Post
    Tiet ollu mustalla jäällä jo pariin otteesen.
    Siitä huolimatta kesärenkailla ajellessa pito on ollut samaa luokkaa kuin kesälläkin, tai ainakin nilkka suorana lähdöissä DSC vilkuttaa samaan tapaan ja pysähtyykin jarruttaessa aivan samana tapaan, kaarteissakaan ei ole DSC puuttunut peliin eikä luistoa ole ollut havaittavissa. Ilmeisesti kesärenkaissakin on eroja

Leave a comment:

• vaappu
    replied
    Ite laitoin. Kaks viikoa olleet jo alla. Tiet ollu mustalla jäällä jo pariin otteesen.

Leave a comment:

• Bode86
    replied
    Itse vaihdan. Saas nähdä millon tulee vaihdettua, jos nämä kelit vielä tämmösenä jatkuu.

Leave a comment:

• Eetu
    replied
    Ite vaihdan, ei ole vielä alla. Tosin kohtapuolin voisi alle pyöräyttää.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    On jo alla ja ihan ite

Leave a comment:

• Tudmas
    replied
    Onhan nuo pariin bimmeriin tullu tässä jo vaihdeltua.

Leave a comment:

• nekholm
    replied
    Itse olen vaihtanut melkein joka kerta. Ei ole vielä alla, ja jos nää kelit jatkuu, niin ei tarvitsekaan vaihtaa kuin vasta Joulukuuksi. Emännän autoon voisi vaihtaa, että pääsen töihin jos talvi yllättää. Tai siis kun, kohta saadaan taas lukea lehdestä miten TALVI YLLÄTTI, 75 loukkaantui.

Leave a comment:

Working...
X