vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dani
    replied
    Jospa tänään sais nuo talvirinkulat alle...samalla alustan tsekkaus ja putsaus.

Leave a comment:

• ^T-T^
    replied
    Viikonloppuna tuli ämmään pyöräytettyä alle talvitassut. Olisihan sitä vielä kesärenkaillakin voinut ajaa, mutta ovat sisäreunasta jo aivan sileät ja melkein kankailla niin ei ollut märällä soratiellä minkäänlaista pitoa. Tuntui oikein tehokkaalta kun 40km/h oli vauhtia soratiellä ja mutkaan tuli niin saman tien oli perä irti.

Olisi pitänyt ostaa 17" talvivanteet/renkaat, kun noilla 16" näyttää jotenkin pöhlöltä :think

No virheistä viisastuu.

Leave a comment:

• väiski525
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Eikai purkaessa apulaitteita tarvi.
    no emmää noista tierä. tiukassa ne saatana oli

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by väiski525 View Post
    tänään tuli tapeltua nastat vanteille ja alle, voi pårse ku meinas olla kesägummit tiukalla vanteilla, kahteen mieheen sai vääntää koneella niitä pois tosin koneessa ei ollut "apukäsiä" tai mitä lie, olis nuo kunnon koneella varmaan noussut hetkessä pois..
    Eikai purkaessa apulaitteita tarvi.

Leave a comment:

• väiski525
    replied
    tänään tuli tapeltua nastat vanteille ja alle, voi pårse ku meinas olla kesägummit tiukalla vanteilla, kahteen mieheen sai vääntää koneella niitä pois tosin koneessa ei ollut "apukäsiä" tai mitä lie, olis nuo kunnon koneella varmaan noussut hetkessä pois..

ja sai noita kumhon nastojakin oikein pakottaa vanteelle, toinen seiso kumin päällä ja minä väänsin lisäks vielä koko painolla ja pyöritin konetta

hälvete, no mut nyt on alla, on 100 kertaa hiljaisemmat ku kuluneet misukan pilotsportit, ja autokin menee suoraan eikä täristä

sit vaan lunta tupaan!

Leave a comment:

• ^^henu
    replied
    Eilen illalla tuli pyöräytettyä talvitassut alle. Kovin pitkään saikin ajella kesärenkaat alla ja varmaan ne pyöris vieläkin, mutta sitä ei taas tiiä minkälainen sää on reilun viikon päästä, kun tulee reissusta niin on parempi ottaa varman päälle ettei viime vuotinen "lumi yllätti" (vaikka tiedossa olikin) toistu!

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    No kyllä ne nyt meni sitten alle, vaikka alunperin oli tarkoitus venailla niitä oikeita liukkaita. Ajattelin, että iskisi kuitenkin motivaation puute, jos olisin joutunut keskellä viikkoa niitä vaihtamaan, joten parempi se oli hoitaa alta pois. Talvea en silti odota yhtään sen enempää saapuvaksi. Mieluummin katselen vaikka tätä jatkuvaa vesisadetta.

Leave a comment:

• Sani_
    replied
    Ite kävin lauantaina ostamassa renkaat. Jos ne sais jo ens viikolla alle

Leave a comment:

• Jylppy--
    replied
    Tänään tuli vaihettua Josko nuo lumet kohta tulis maahan

Leave a comment:

• arska84
    replied
    En vaihtanut itse. Ajokortiton sisko vaihtoi Ite en tehnyt muuta kun nostin renkaan paikalle ja loppukiristys..

Leave a comment:

• E39-530A
    replied
    Tuli laitettua eilen kumpaankin alle. Kun kantaa 8 nakkia kellarista, vie autolla toisaalle missä on tilaa, vaihtaa ja sama toisinpäin, niin ei tarvitse muuta tekemistä päivälle keksiä. Kaikki omalta jäljltä olevat pultit lähtivät nätisti auki, mutta ei kahden renkaan, joita on pajalla auottu. Oli vissiin vedetty "vähän" yli ohjearvon. Oli niin perkeleen tiukassa, ettei ihan keneltä tahansa olisi enää onnistunut. Ekan kerran olen saanut väännettyä ristikkoavaimen mutkalle...

Leave a comment:

• zanta
    replied
    Eilen vaihoin, perinteisesti ainakin 2 viikkoa etuajassa.
    Style 184M, Hakka7:lla päällystettynä

Leave a comment:

• Night-Wind
    replied
    Äsken vaihdoin.

17" Style 66

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Tänään ähräsin molempiin kiuluihin renkaat vaihtaa. Onneks tallilla niin helvetin kuuma että hiki valui otsalta silmälasiin jo ensimmäisen auton toista rengasta vaihtaessa. Sitten pitikin lähteä välillä kotiin paskalle puoliksi kesä/talvikumi setillä. Kun ei viittiny paskat housuissa vaihtaa niitä loppuja renkaita.
    Voi helevata ku repesin.

Itse vaihdoin ja ollu alla jo reilun kuukauden.

Leave a comment:

• AnTu
    replied
    Tänään ruuvailin Nokian R kitkat alle, joten talvi saa tulla.

Aina on tullut itse renkaat vaihdettua, mukavaa pientä jumppaa.

Leave a comment:

Working...
X