vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rocla
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Tänään ähräsin molempiin kiuluihin renkaat vaihtaa. Onneks tallilla niin helvetin kuuma että hiki valui otsalta silmälasiin jo ensimmäisen auton toista rengasta vaihtaessa. Sitten pitikin lähteä välillä kotiin paskalle puoliksi kesä/talvikumi setillä. Kun ei viittiny paskat housuissa vaihtaa niitä loppuja renkaita.
    Kai siellä tallilla joku välikkö on mihin kakkia?

En ole vuosikymmeniin paskonut housuun, mutta luultavasti on lähes yhtä vittumaista olla viimeiseen asti paskomatta housuunsa kuin paskoa housuunsa

Ja joo itse vaihdan kyllä, mutta työni takia teen sen autokorjaamossa.

EDIT ja onhan nuo jo toista viikkoa alla.
    Last edited by Rocla; 10-11-2011, 22:11.

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Sitten pitikin lähteä välillä kotiin paskalle puoliksi kesä/talvikumi setillä. Kun ei viittiny paskat housuissa vaihtaa niitä loppuja renkaita.
    Ei helvetti

Tiedän muuten tunteen - usein käy samanlailla, ei tosin renkaita vaihtaessa, mutta lähtiessä johonkin. Pakissa alkaakin yhtäkkiä kiertämään törkeästi ja painettava nasta laudassa, paskat melkein housussa

Aiheeseen: nakkasin Hiaceen nastat nyt alle. Pitää lähteä käymään hieman pidemmällä ja luvattu lunta, niin tuolla on muutenkin pito todella olematon, jos vähänkään on valkoista maassa -> otetaan nyt varman päälle.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Itse vaihdan
    535d:ssä alla kitkat ja mun uber käyttiksessä mondeossa nastat ja ämmä menee talvisäilöön kesäkumeilla

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Tänään ähräsin molempiin kiuluihin renkaat vaihtaa. Onneks tallilla niin helvetin kuuma että hiki valui otsalta silmälasiin jo ensimmäisen auton toista rengasta vaihtaessa. Sitten pitikin lähteä välillä kotiin paskalle puoliksi kesä/talvikumi setillä. Kun ei viittiny paskat housuissa vaihtaa niitä loppuja renkaita.

Leave a comment:

• ChilileipÄ
    replied
    Eilen tuli vaihdettua talvirenkaat alle kun ei päässy työmatkalla motarilla pakettiautosta ohi

Leave a comment:

• Jistad
    replied
    Vaihdan itte jos on tarvis.
    Tosin viime aikoina se on menny niin että mä vaihdan autoa ku tarttee vaihtaa renkaat (kesäauto-talviauto).

Leave a comment:

• ApJ
    replied
    Originally posted by k3kvuori View Post
    kauppakassissa on jo hakkapeliitta 7 alla ja bemussa vielä kesärenkaat, itse vaihdan aina en kellekkään maksa 20 € renkaiden vaihdosta kyllä (voin kyl jollekkin 20€:lla vaihtaa )
    Tervetuloa vaan tänne vaihtamaan. Ja siis kesärenkailla vielä mennään.

Leave a comment:

• Nuke
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Mikähän lie ku aina pitää tuhota takaset ennen ku voi laittaa nastat alle
    Takaa on vaihdettu eteen loppukesästä jo melko sileät renkaat, nyt takana turhan paljon pintaa...
    Saa taas ens kesäks uuden sarjan halpiskumeja!

Leave a comment:

• Rifu
    replied
    Tänään pitäisi mennä vanhempien talliin vaihtamaan nastat alle omaan ja mirCkun autoon.

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Originally posted by Nuke View Post
    Kohta saa/joutuu vaihtaa, ulkona -2,6 astetta.

Täytyy käydä hävittämässä kuviot noista kesäkumeista, ettei jää vajaata sarjaa ens kesäks..
    Mikähän lie ku aina pitää tuhota takaset ennen ku voi laittaa nastat alle

Tiistaina tuli ite ruuatuun Rondellit alle. Havemmin näinpäin et vannekoko kasvaa 16" --> 18" talvea kohden : )
    Last edited by ruupanen; 10-11-2011, 09:36.

Leave a comment:

• beemers
    replied
    jos sitä viikonloppuna ruuvais zinnoberrottiin alle nastat. oli eilen aika lipokasta kärry perässä yöllä ehtiä siwaan kesätassuilla

Leave a comment:

• Nuke
    replied
    Kohta saa/joutuu vaihtaa, ulkona -2,6 astetta.

Täytyy käydä hävittämässä kuviot noista kesäkumeista, ettei jää vajaata sarjaa ens kesäks..

Leave a comment:

• mixxis
    replied
    itsepä tulee vaihdeltua niin omiin kuin anopinkin autoihin, sikäli kun ei tarvi vannetöitä tehdä
    Illalla kaivelin kuistin alta auton mukana tulleet nastat tourinkiin, ja tulin siihen lopputulemaan että menköön nuo rupiset vanteet talveks alle sittenkin. Jospa tänä iltana laittelis kun viikonlopuksi taas 1250km ajoa tiedossa.

Leave a comment:

• camppa
    replied
    Eilen tuli vaihdettua nastat alle. Itse tietenkin.

Leave a comment:

• kimmon
    replied
    Vaihdan, niin itselle kuin monelle muullekin (mutsi, serkut etc) ja ei ole vielä alla missään kinnerissä.

Leave a comment:

Working...
X