vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tikkunen85
    replied
    juu ihte vaihoin ja molemmissa on jo alla. kulta(e34) nukkuu jo myöskin talviunta mutta parempi ne on siinäkin pitää uudenkarheat nastat alla ettei vaan unissaan luistele parkista mihkään

Leave a comment:

• k3kvuori
    replied
    kauppakassissa on jo hakkapeliitta 7 alla ja bemussa vielä kesärenkaat, itse vaihdan aina en kellekkään maksa 20 € renkaiden vaihdosta kyllä (voin kyl jollekkin 20€:lla vaihtaa )

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Itse vaihdan, mutta toistaiseksi mennään täällä etelässä kesärenkailla.

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    En ole vielä vaihtanut mihinkään autoon. Bemari on tosin nyt seisonnassa ja tallissa, että siihen tuskin tulee edes vaihdettua. Käyttöautossakaan ei vielä nastoja ole. Eilen katselin parilla parkkipaikalla, että n. 70% autoista näyttäisi jo talvirenkaat alla olevan. Itsellä ei ole kiirettä, kun itse vaihtelen ja eipä siinä vaihtamisessa kymmentä minuuttia kauempaa mene, kun on mutteripyssy ja hallitunkki. Ainoa, missä palaa vähän enemmän aikaa, on sitten siinä, että kesärenkaat pitää huolella pestä ja puunata säilöntää varten, mutta sen kerkiää tekemään vaikka keskellä talvea.

Leave a comment:

• smpovers
    replied
    Volvoon pistin 4vk sitten nastat alle kun sain vanteet vannepajalta.

Bemariin en laita kun jää talvisäilöön.

Itse vaihdan ja noin 200 muullekkin kun olen rengasliikkeessä töissä.

Leave a comment:

• IIIolut
    replied
    Vaihdettu on molempiin autoihin kitkat alle jo 3 viikkoa sitten Taisin olla vähän etuajassa mutta eipähän tarvitse jännittää, jos on aamusta liukasta. Olipahan kerrankin sellainen renkaanvaihto kokemus, ettei tarvinnut loskassa/lumessa könytä...

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Työautossa on jo kitkat alla, eipä tule yllätyksiä ja ei tarvi jonotella pahimpaan sesonki aikaan. IS saa nastat alle sittenkun lunta/pakkasta.

Leave a comment:

• Ishvan
    replied
    Jos ensiviikolla vaihtaisi alle. Itse jaksa nähdä tuotakaan vaivaa. Mielelläni annan 20-30 euroa siitäkin, että joku nuo alle pyöräyttää.

Leave a comment:

• Night-Wind
    replied
    Itse vaihdan, ei nyt niin käsi saa olla. Mut en nyt vielä.

17" Style 66 235 nakeilla oottelee lumia.

Leave a comment:

• -challenger-
    replied
    En ole edes harkinnut vaihtamista..

Leave a comment:

• marsupilami
    replied
    Jokos porukka jo vaihdellut renkaita alle..
    Ainakin monella tuntuu nastat rapisen mutta kesäkelit eikuin jatkuuuuu.
    Tosin ensi viikolla näyttäis viilenevät,oliskohan se jo alettava vaihtopuuhiin.

Leave a comment:

• Osku
    replied
    Sunnuntaina vaihdoin 12h tohon muovipulkkaan talvirenkaita.. Ja ei oo peukalo keskellä kämmentä

3vuoteen ei ollu vaihdettu renkaita ja bonuksena vielä.

1.Lukkopultit joihin ei ollut avainta.
    2.Jaonmuutos spacerit vääränlaisilla pulteilla,poraa vanha pois ja kikkaile nysä pois paikoiltaan.
    3.nosta keulaa ylemmäs että talvirenkaat mahtuu kääntymään sekä voi ajaa kinoksiin.

Muijan autoon vaihdoin vajaa puol tuntia

Leave a comment:

• Tomson
    replied
    Sunnuntaina vaihdoin ja maanantaina jo tositoimessa

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Itse vaihtelen, mutta eipä joo alla ole vielä. Eilen niitä olis ehkä jo vähän tarvinnu, ei oikein toi 245 pirelli saavuttanu kunnon vetopitoja 10cm lumessa

Leave a comment:

• -Mage-
    replied
    Tuli vaihdettua viime viikonloppuna, en muuten olisi vaihtanut mutta kesätassut oli edessä melko sileet.

Leave a comment:

Working...
X