Onkos raadilla muuten kokemusta seuraavista kiinnostuksen kohteista? Porilainen M5, olisi se huoltokirjakin ja näyttää hyvältä? Jyväskylän M5, -89 mutta kohtuullinen ajomäärä? Lohtajan 540iA, -95 eli viimeistä vuosimallia ja näyttää kyllä hyvältä. Espoosta on vain Lohtajalle yli 500 km ajettavaa.
Tämä vain minun mielipide!
Pori M vaikuttas ostettavan hyvältä...
Jyväskylän autossa huonot varusteet hintaan nähden. Puolinahat = perseestä...
Unohda 540, M5 on aina M5!
Jos itse olisin M5 hankkimassa niin melkein joutuisi hyppää laivaan ja katsomaan.
Liikaa ajettu
Itekkin on jo tullut pidemmän aikaa etittyä noita E34 M5:ia ja ainakaan tällä hetkellä ei suomen valikoimasta oikein miellytä mikään noista 15:sta vaihtoehdosta
Lähes kaikilla ajettu reippaasti päälle 200tkm, huoltokirjat puuttuu ja aikaisempia omistajia yleensä jopa toistakymmentä. Samoin suurin osa on noita 90-luvun vaihteen 3.6 koneella olevia. Samoin suurimmassa osassa sisusta on toi tyypillinen puolinahka tai alcantara.
Ruotsissa on M5:ia vielä reilusti enemmän tällä hetkellä myynnissä kuin Suomessa. Ihmettelivät M5boardillakin tota kun syksyllä löytyi montaa kymmentä tuoretta myynti-ilmoa autopowerissa ja blocketissa. Tosin melkein puolet Ruotsinkin femmoista on uitettu suoraan Saksasta. Eipä ollut vielä 5 vuotta sitten Suomessakaan mitenkään mairittelevasti noita femmoja ku muistelee myynti-ilmoituksia vuosituhannen vaihteesta niin taisi olla ilmot laskettavissa yhden käden sormin per vuosi.
Kelpais kyllä itellekkin joku helmi 540i tai iA mutta ne tuntuu olevan kanssa pahasti kiven alla varsinkin Suomessa. iA malleissa noi laatikko-ongelmat vielä laskee hankinta motivaatiota
Onkos raadilla muuten kokemusta seuraavista kiinnostuksen kohteista? Porilainen M5, olisi se huoltokirjakin ja näyttää hyvältä? Jyväskylän M5, -89 mutta kohtuullinen ajomäärä? Lohtajan 540iA, -95 eli viimeistä vuosimallia ja näyttää kyllä hyvältä. Espoosta on vain Lohtajalle yli 500 km ajettavaa.
Unohda ensimmäisenä toi Jyväskyläläinen! Se ei edes näytä ämmäläiseltä! Tuunattu oikein E39 puskurilla jne. Ei ämmäläistä kuulu pilata tollasilla osilla. Niitä voi liimailla vaikka 520:siin tai johonkin E36:siin. Ämmän kuuluu myös näyttää ämmältä! Jotenkin se on myös epäsiistin näköinen mun mielestä.
Toi Porilainen yksilö on tosi hyvännäköinen, vaikka siinä onkin E46:n sivuvilkut. Siinä on siisteys ainakin kuvien perusteella kohdallaan, ja tosiaan huoltokirja on hyvä olla olemassa. Ja kokonahka penkit on ehdottomat, mun mielestä!
Ja sit toi 540:n. Se on kyllä ihan tosi herkullisen näköinen! Siisteys on kohdallaan, samoin ulkonäkö noin yleisesti! Noi vanteet sopii tohon ku nenä päähän! Jos toi olis vaan vielä manuaali, niin silloin se nousis varmasti mun ykkösvaihtoehdoksi, mutta kun se on tomaatti niin päätös sen ja ton porilaisen ämmän välillä on kyllä aika vaikee. Molempia pitäis kokeilla ennen ku uskaltais tehdä päätöksen.
Onkos raadilla muuten kokemusta seuraavista kiinnostuksen kohteista? Porilainen M5, olisi se huoltokirjakin ja näyttää hyvältä? Jyväskylän M5, -89 mutta kohtuullinen ajomäärä? Lohtajan 540iA, -95 eli viimeistä vuosimallia ja näyttää kyllä hyvältä. Espoosta on vain Lohtajalle yli 500 km ajettavaa.
Toi Porissa myytävänä oleva M5 on todella siistissä kunnossa.
Ehdottomasti tutustumisen arvoinen yksilö.
Lähes kaikilla ajettu reippaasti päälle 200tkm, huoltokirjat puuttuu ja aikaisempia omistajia yleensä jopa toistakymmentä. Samoin suurin osa on noita 90-luvun vaihteen 3.6 koneella olevia. Samoin suurimmassa osassa sisusta on toi tyypillinen puolinahka tai alcantara.
Onko kertaakaan käyny mielessä, että on vaatimukset hippasen liian korkealla? Ehtoja karsimalla löytynee niitä helmiä, kuten tuokin porilainen yksilö. Mutta mutta..liekö se sitten huono juttu jos hyvää hakee
Onko kertaakaan käyny mielessä, että on vaatimukset hippasen liian korkealla? Ehtoja karsimalla löytynee niitä helmiä, kuten tuokin porilainen yksilö. Mutta mutta..liekö se sitten huono juttu jos hyvää hakee
Toki montakin kertaa
Kyllä toi porin femma näyttää ihan asialliselta, mutta mielessä on toinen "yksilö" tällä hetkellä
Lohtajan 540iA, -95 eli viimeistä vuosimallia ja näyttää kyllä hyvältä. Espoosta on vain Lohtajalle yli 500 km ajettavaa.
Jos ei ittelläni jo 540i:tä olisi ja hankinta olis kyseessä niin tämä. On ainakin kuvien perusteella OK.
Se ÄMMÄ on ÄMMÄ mutta mutta niin kuin aikaisemminkin sinulle olen tänne vastannut niin ota 540.
Kyllä ämmä kiertää ja kulkee mutta niin se menee 540:kin. Suomen teillä ja rajoituksilla nautit varmasti enemmän 540:tä kuin Ämmästä.
Tietty jos haluat Räppäys auton jolla hurmata teinejä kyliltä niin sit se M5 mutta jos todellakin arvostat mukavuutta ja VOIMAA matkan teossa niin 540.
Siinä on sitä ennalta näkymätöntä voimaa, jonka otat käyttöön aina tarvittaessa.
Jep, tuo Lohtajan 540iA vaikuttaa kiinnostavalta ja onhan sitä tullut spostiakin jo lähetettyä. Nimittäin, Saab lähti tänään iltapäivällä. Varmasti turha bemunisteille selittää, mutta se oli oikeasti hyvä & luotettava auto..haikea olo mutta jos jotain uutta haluaa kokeilla, on luovuttava muusta. Onneksi meni saabistille - Aerossa ON sitä jotain. Nih.
Nyt päästään sitten nirsoilemaan kunnolla, säästöpossun päällä heiluu iso vasara Ongelmana vain on, että nyt ollaan ilman autoa, milläs päästään renkaita potkimaan!? Kuten on jo mainittukin, molempia pitäisi kyllä kokeilla - tuo Porin M5 vaikuttaa nettiauto.comin ruudulla siistiltä tapaukselta, vaikka onkin hiukan vanhempaa vuosikertaa ja ajomäärääkin on muutaman vuosiajon verran enemmän. Valinnan voi tehdä vain koeajon ja rahoituksen riittävyyden mukaan.
Mobile.de:ssä oli -94 540iA aj. 82tkm..1 omistaja ja huoltokirjassa valtuutettuja BMW-leimoja. Se kyllä menikin nopeasti. Tuntuma olisi, että näin talvella ei ole aivan yhtä laajaa tarjontaa kuin lämpiminä aikoina. Ehkä viisainta olisi odottaa muutama kk..mutta kuka tässä nyt järkevä enää on
Comment