Sitten perustavaa laatua olevia M5-kysymyksiä.
-Kone käynnistettiin kylmästä, visko (flekti) -kytkin oli koko ajan päällä, eli jäähdytintuuletin pyöri jatkuvasti. Onko tämä aivan normaalia, olettaisin että koneen tulisi nousta käyntilämpöönsä mahd. nopeasti ja vasta sitten alkaisi tuuletin vetämään ilmaa jäähdyttimen läpi.
-Mistä pystyy amatööri toteamaan, onko EDC toiminnassa vai onko tilalle vaihdettu katsastuksenkestävät sähkösäädöttömät iskarit?
-Kuinkahan paljon mahtaisi laaja kytkinremppa alkup. osilla teetettynä maksaa? Ei pelkästään kytkinlevyn vaihto paksumpaan, vaan levy, asetelma, painelaakeri, työ/pääsylinterien tiivisteet, kytkinnesteet vaihdot ilmauksineen jne?
-Kone täristi joutokäynnillä ja joutokäynti oli hiukan epätasaista. Siks-saks ääniäkin kuului venttiilikoneistosta, mutta ei häiritsevästi. Normaalia?
-Mikä on normaali käyntilämpö tuollaiselle 3.4-koneelle?
-Kone käynnistettiin kylmästä, visko (flekti) -kytkin oli koko ajan päällä, eli jäähdytintuuletin pyöri jatkuvasti. Onko tämä aivan normaalia, olettaisin että koneen tulisi nousta käyntilämpöönsä mahd. nopeasti ja vasta sitten alkaisi tuuletin vetämään ilmaa jäähdyttimen läpi.
-Mistä pystyy amatööri toteamaan, onko EDC toiminnassa vai onko tilalle vaihdettu katsastuksenkestävät sähkösäädöttömät iskarit?
-Kuinkahan paljon mahtaisi laaja kytkinremppa alkup. osilla teetettynä maksaa? Ei pelkästään kytkinlevyn vaihto paksumpaan, vaan levy, asetelma, painelaakeri, työ/pääsylinterien tiivisteet, kytkinnesteet vaihdot ilmauksineen jne?
-Kone täristi joutokäynnillä ja joutokäynti oli hiukan epätasaista. Siks-saks ääniäkin kuului venttiilikoneistosta, mutta ei häiritsevästi. Normaalia?
-Mikä on normaali käyntilämpö tuollaiselle 3.4-koneelle?
Comment