Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M5:ia tarjolla paljon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heksula
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 2285
    • Porvoo

    #46
    Originally posted by Cell
    Hehheh, vai että M5 korisarja :P. Käyhän se noinkin.
    Mitäs outoa tossa on?
    2020 G20 320i xdrive

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #47
      Originally posted by Heksula
      Mitäs outoa tossa on?
      Ei siinä muuta, kuin ettei siinä ole yhtäkään M5-korisarjan osaa.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #48
        Originally posted by Cell
        Ei siinä muuta, kuin ettei siinä ole yhtäkään M5-korisarjan osaa.
        Eikö? M5 ja v8 sama etuhelma... Näitkä takaapäinkin?

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #49
          Originally posted by Bmw Master
          Eikö? M5 ja v8 sama etuhelma... Näitkä takaapäinkin?
          Eipä ole.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • Petteri75
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2553
            • Kirkkonummi

            #50
            Suurkiitokset EPDM:lle!!

            Olin kokonaan unohtanut ruosteen ja heti alkoivat niskavillat nousemaan.. Kun Aero oli ruosteeton (jep, ns. 8. ihme) niin ei totta vieköön enää jaksaisi alkaa stressaamaan maalipintojen kanssa. On paljon helpompaa hankkia (lähes) ruosteeton yksilö, sijoittaa kasa euroja ruostesuojaukseen kuin hitsauttaa peltiä.

            Ehkä pitäisi alkaa miettimään Saksan-tuontia, vaikka siinä on erilaiset riskit ja välittäjän käyttö maksaa aina. Toisaalta, hyvä välittäjä säästääkin M5 vain näyttää olevan "hiukan" kallliimpi kuin 540iA, verot 5000-6000€ joka ei ole enää aivan merkityksetön summa. 540iA näyttäisi olevan 1-2k€ halvempi fiskaalisestikin ja vuosimallit tuoreempia.

            Tuo http://www.automarket.fi/view/K2147486375/bmw+540/ on ollut muistaakseni nettiautossa ja ihmettelin a) onko korisarja alkuperäisasennus ja b) miksi siinä ei ollut nahkapenkkejä. Muisti voi pettää, mutta tuohon hintaan sitä haluaa nahkaa.

            Njaa-a. Näyttäisi siltä että projektilla saattaa olla jonkin verran kestoakin, joten ehkä tässä on vain lähdettävä koeajo(i)lle.
            BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              #51
              Originally posted by Petteri75
              a) onko korisarja alkuperäisasennus
              Kuten tuossa jo sanoin, siinä ei ole M5-korisarjaa, ja kyllä tuo on alkuperäisasennus. Tai siis, tuollaiset siinä on ilman että lisävarustelistalta on ruksattu mitään. Tuosta on vain maalattu helmat ja puskurien alaosat, M5-osia ne eivät silti ole.
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              • Arnolds
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 3310
                • Kajjjaani

                #52
                Originally posted by Petteri75
                Tuo http://www.automarket.fi/view/K2147486375/bmw+540/
                b) miksi siinä ei ollut nahkapenkkejä. Muisti voi pettää, mutta tuohon hintaan sitä haluaa nahkaa.
                Omassani on mukana alkuperäinen kauppakirja ja siinä oston yhteydessä on valittu nahkat lisähintaan, eli ei niissä välttämättä ole vakiona nahka istuimia. On varmaan ollut alkuperäisen ostajan lompakosta kiinni mitä sisustukseen on satsattu.
                Last edited by Arnolds; 08-02-2006, 10:32.
                F26 xDrive20d TwinPower

                EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                Comment

                • Arnolds
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 3310
                  • Kajjjaani

                  #53
                  Originally posted by Cell
                  Kuten tuossa jo sanoin, siinä ei ole M5-korisarjaa, ja kyllä tuo on alkuperäisasennus. Tai siis, tuollaiset siinä on ilman että lisävarustelistalta on ruksattu mitään. Tuosta on vain maalattu helmat ja puskurien alaosat, M5-osia ne eivät silti ole.
                  Ei muuten vakiona ole muuta kuin tuo etuhelma, tosin kun eri kuvia katselee tuosta e34:ta niin ei kaikissa 540 ole edes tuollaista etu helmaa. Sivuhelmat ja jos on myös takana on asennettu jälkeenpäin. Voivat hyvinkin olla M5-sarja?
                  Mutta alkuperäset nuo eivät ole ellei ostettaessa ole laitettu.
                  Ai mistä väite, no itselläni on alkuperäisessä kuosissa oleva kori E34 ja siinä ei ole alkuperäisenä mitään helmoja sivuilla eikä takana.
                  Last edited by Arnolds; 08-02-2006, 12:25.
                  F26 xDrive20d TwinPower

                  EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                  Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                  Comment

                  • EPDM
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2005
                    • 4623
                    • Lahti.

                    #54
                    Originally posted by Petteri75
                    Suurkiitokset EPDM:lle!!

                    Olin kokonaan unohtanut ruosteen ja heti alkoivat niskavillat nousemaan.. Kun Aero oli ruosteeton (jep, ns. 8. ihme) niin ei totta vieköön enää jaksaisi alkaa stressaamaan maalipintojen kanssa. On paljon helpompaa hankkia (lähes) ruosteeton yksilö, sijoittaa kasa euroja ruostesuojaukseen kuin hitsauttaa peltiä.

                    Ehkä pitäisi alkaa miettimään Saksan-tuontia, vaikka siinä on erilaiset riskit ja välittäjän käyttö maksaa aina. Toisaalta, hyvä välittäjä säästääkin M5 vain näyttää olevan "hiukan" kallliimpi kuin 540iA, verot 5000-6000€ joka ei ole enää aivan merkityksetön summa. 540iA näyttäisi olevan 1-2k€ halvempi fiskaalisestikin ja vuosimallit tuoreempia.

                    Tuo http://www.automarket.fi/view/K2147486375/bmw+540/ on ollut muistaakseni nettiautossa ja ihmettelin a) onko korisarja alkuperäisasennus ja b) miksi siinä ei ollut nahkapenkkejä. Muisti voi pettää, mutta tuohon hintaan sitä haluaa nahkaa.

                    Njaa-a. Näyttäisi siltä että projektilla saattaa olla jonkin verran kestoakin, joten ehkä tässä on vain lähdettävä koeajo(i)lle.
                    Ole hyvä vaan. Nämähän autot on suht tuoreet saksan tuontia kaikki, tai sitten ruotsista. Mutta kyllä kaikissa 89-92 mitä olen nähnyt alkaa olla pientä ruostetta nimenomaan ovien alalistan nurkauksista. Sielä on sellainen sopiva lista mihin vesi pääsee sisään ja alka muhimaan. En todella usko että korjaustyö maksaisi enemmän kun muutamia kymppiä ( jos ei ole läpi ruostunut), max satanen. On vaan itselle (niinkuin sinulla nähtävästi) ihme ruoste phobia.
                    Viviendo en Lahiti
                    BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                    Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                    Vw Corrado vr6

                    Comment

                    • Cell
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 7037
                      • Uusikaupunki

                      #55
                      Originally posted by 540iAV8
                      Ei muuten vakiona ole muuta kuin tuo etuhelma, tosin kun eri kuvia katselee tuosta e34:ta niin ei kaikissa 540 ole edes tuollaista etu helmaa. Sivuhelmat ja jos on myös takana on asennettu jälkeenpäin. Voivat hyvinkin olla M5-sarja?
                      Mutta alkuperäset nuo eivät ole ellei ostettaessa ole laitettu.
                      Ai mistä väite, no itselläni on alkuperäisessä kuosissa oleva kori E34 ja siinä ei ole alkuperäisenä mitään helmoja sivuilla eikä takana.
                      Kaikissa ei välttämättä ole, mutta 540 on ainakin ainoa johon noita jarrujen ilmanottoja on asennettu tehtaalla. Erona muiden mallien puskuriin ei ole kuin nuo ilmanotot, ne saa lisättyä muihinkin puskureihin jälkeenpäin. M5:ssä ei tuollaista puskuria ole ikinä ollut, se on selvä.

                      Sivuhelmat tuossa ovat mallia vakio, eivät m-tech helmat jotka ovat M5:ssä. Myöskään takapuskuri ei ole m-tech mallia, joten sekin on ihan perus kauraa.

                      Alkuperäisenä noita ei tuon värisenä ole saanut, kyllä ne on jälkeenpäin maalattu, ellei sitten ole joku individual versio mitä epäilen hyvin suuresti. M5:n kanssa noilla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä. Toisinsanoen, osat ovat tehtaalta, jälkikäteen maalatut, mutta M5 ja nuo ovat kaukana toisistaan.
                      325i -08
                      i3 REx -17
                      M5 -98 Imolarot
                      535i -90 N/A project (maatumassa)

                      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                      Comment

                      • Arnolds
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 3310
                        • Kajjjaani

                        #56
                        No eihän tietysti 540:stä saa eikä tarvii saada M5:ta.
                        Mutta on se vaan kaikin puolin mukavampi kuin M5. 540 voimaa on varmasti yhtäpaljon mutta sivistyneemmässä muodossa.
                        Toinen tietty tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja jokainen tekee omat valintansa. Petteri75 vaatimukset vaan ei tunnu kohtaavan tarjollaolevien autojen kanssa. Voipi olla etä joutuu tekemään jonkin kompromissin jollain kohtaa Mutta kuten on huomattu ei tarjolla ole kovin paljoa vaihtoehtoja ja nekin jotka Petteri75 vaatimuksiin pääpiirtein sopii näkyy luisuvan käsistä.
                        Tosin tässäkin asiassa pätee viidakon sanalasku "Nopeat syövät hitaat!"
                        F26 xDrive20d TwinPower

                        EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                        Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                        Comment

                        • konsumies
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 1046
                          • Turkkussesss

                          #57
                          Originally posted by Petteri75
                          Suurkiitokset EPDM:lle!!

                          Olin kokonaan unohtanut ruosteen ja heti alkoivat niskavillat nousemaan.. Kun Aero oli ruosteeton (jep, ns. 8. ihme) niin ei totta vieköön enää jaksaisi alkaa stressaamaan maalipintojen kanssa. On paljon helpompaa hankkia (lähes) ruosteeton yksilö, sijoittaa kasa euroja ruostesuojaukseen kuin hitsauttaa peltiä.

                          Ehkä pitäisi alkaa miettimään Saksan-tuontia, vaikka siinä on erilaiset riskit ja välittäjän käyttö maksaa aina. Toisaalta, hyvä välittäjä säästääkin M5 vain näyttää olevan "hiukan" kallliimpi kuin 540iA, verot 5000-6000€ joka ei ole enää aivan merkityksetön summa. 540iA näyttäisi olevan 1-2k€ halvempi fiskaalisestikin ja vuosimallit tuoreempia.

                          Tuo http://www.automarket.fi/view/K2147486375/bmw+540/ on ollut muistaakseni nettiautossa ja ihmettelin a) onko korisarja alkuperäisasennus ja b) miksi siinä ei ollut nahkapenkkejä. Muisti voi pettää, mutta tuohon hintaan sitä haluaa nahkaa.

                          Njaa-a. Näyttäisi siltä että projektilla saattaa olla jonkin verran kestoakin, joten ehkä tässä on vain lähdettävä koeajo(i)lle.
                          Petteri teepä näin:

                          1.soita Juhikselle
                          2.varaa 540i 6-gang manuaaliin 4500 €
                          3.varaa tuontikuluihin mitä Juhis haluaa
                          4.varaa 1000 € varmuudeksi kunnon kesävalsseihin mitkä Kajaanin hujoppi aka Juhis heittää kyytiin Saksasta
                          5.varaa 150 € soittimeen jonka sama kaveri voi heittää takapenkille paketissa
                          6.varaa 3500 veroihin ja katsastukseen (sivuvilkkuihin ym shiteen)
                          7.jää odottelemaan tippa pippelin päässä millaisen pirssin saat (tai katsot itse valmiiksi)
                          8.hae auto satamasta
                          9.kovaa ajoa pieni erektio päällä pelkäämättä kilkkaako automaatti vai nou
                          10.tilaa benzinolta teholastu jotta saat alakierroksille vääntöä

                          11.lopeta tämä arpominen! Jos Aero on myyty niin ei muuta kun kovia päätöksiä ja baijerilaisen V8:n ihmeelliseen maailmaan

                          UGH olen puhunut

                          Kiitos ja anteeksi
                          Seat Leon Cupra ST
                          F20 116d
                          e87 116i

                          Comment

                          • Arnolds
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 3310
                            • Kajjjaani

                            #58
                            Originally posted by konsumies
                            Petteri teepä näin:

                            1.soita Juhikselle
                            2.varaa 540i 6-gang manuaaliin 4500 €
                            3.varaa tuontikuluihin mitä Juhis haluaa
                            4.varaa 1000 € varmuudeksi kunnon kesävalsseihin mitkä Kajaanin hujoppi aka Juhis heittää kyytiin Saksasta
                            5.varaa 150 € soittimeen jonka sama kaveri voi heittää takapenkille paketissa
                            6.varaa 3500 veroihin ja katsastukseen (sivuvilkkuihin ym shiteen)
                            7.jää odottelemaan tippa pippelin päässä millaisen pirssin saat (tai katsot itse valmiiksi)
                            8.hae auto satamasta
                            9.kovaa ajoa pieni erektio päällä pelkäämättä kilkkaako automaatti vai nou
                            10.tilaa benzinolta teholastu jotta saat alakierroksille vääntöä

                            11.lopeta tämä arpominen! Jos Aero on myyty niin ei muuta kun kovia päätöksiä ja baijerilaisen V8:n ihmeelliseen maailmaan

                            UGH olen puhunut

                            Kiitos ja anteeksi

                            Eipä tuohon ole paljon lisäämistä
                            Muuta kuin jos ei tuonti kiinosta niin ota kotimaassa jo oleva.
                            F26 xDrive20d TwinPower

                            EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                            Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                            Comment

                            • Petteri75
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2005
                              • 2553
                              • Kirkkonummi

                              #59
                              Toimenpiteisiin on ryhdytty.

                              6-gang saattaa jäädä kokematta (mobilesta löytyi yksi, sekin 530 Touring), suorastaan unohtui.. Parisen viikkoa menee minimissään, mutta se on vain järjestelyä.

                              Onko muuten tuo mainittu teholastu a) tehoatuova b) katsastuksestaläpimenevä (saasteet hallussa)?
                              BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                              Comment

                              • Arnolds
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 3310
                                • Kajjjaani

                                #60
                                Originally posted by Petteri75
                                Toimenpiteisiin on ryhdytty.

                                6-gang saattaa jäädä kokematta (mobilesta löytyi yksi, sekin 530 Touring), suorastaan unohtui.. Parisen viikkoa menee minimissään, mutta se on vain järjestelyä.

                                Onko muuten tuo mainittu teholastu a) tehoatuova b) katsastuksestaläpimenevä (saasteet hallussa)?
                                Olisit sittenkin ottanut sen 540:n jo heti niin ei tule sitten jälkeenpäin paha mieli.
                                Mulla ei tuo teholastu tounut mitään muutosta parempaan. Päin vastoin vain hirvee tehoPIIKKI tuossa 3500rpm:n tienoilla ja otin pois. Ilmankin on pärjänny eikä jalkoihin ole jääny.
                                F26 xDrive20d TwinPower

                                EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                                Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎