Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M5:ia tarjolla paljon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #31
    BMW Master, kurkkaappa Markuksen siguun

    Hmm, onkos Markus Juhiksen veli? Jos niin, niin tuo auto on aivan loistava varusteiltaan ja kunnoltaan, AIVAN VARMASTI 100% vastinetta rahoille
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • Eemeli
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 1605
      • pk-seutu

      #32
      Originally posted by kosti
      No eikai se korimalli siitä halpaa tee?
      Ei tietenkään, yritin vain suhteuttaa sitä siihen että enää ei ole pitkä matka E39:siin, mutta hienoa vaan jos E34 pitää arvonsa noinkin hyvin vrt. E39

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #33
        Originally posted by muggo
        BMW Master, kurkkaappa Markuksen siguun

        Hmm, onkos Markus Juhiksen veli? Jos niin, niin tuo auto on aivan loistava varusteiltaan ja kunnoltaan, AIVAN VARMASTI 100% vastinetta rahoille
        Tavallinen puusilmä minäkin. Tahtoo tuon pihan perälle hankeen seisomaan.

        Comment

        • -Markus-
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1463
          • Ihan Savossa

          #34
          Originally posted by Bmw Master
          Tavallinen puusilmä minäkin. Tahtoo tuon pihan perälle hankeen seisomaan.
          No tule hakemaan pois! Nii, ja en ole Juhiksen veli. Juhiksen veljeltä siis ostin ton.

          Ford Mondeo Mk3 STW
          VW E-Golf 2015
          BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #35
            Originally posted by -Markus-
            No tule hakemaan pois! Nii, ja en ole Juhiksen veli. Juhiksen veljeltä siis ostin ton.
            Köyhä mitään pysty ostaa Ja ei ole tilaa seisottaa, nyt jo jää ihan riittävästi pihaan noita Bemareita seisoo kun lähden ulkomaille.

            Comment

            • jabem5
              Newbiemmer
              • Aug 2004
              • 3

              #36
              M5 on helvetin hieno auto=)

              Morjensta..
              En ota kantaa kumpi on parempi, koska en ole omistanut 540:ä, mutta M5 e34:n omistajan voin sanoa olevani helvetin tyytyväinen valintaani.

              Omistan Saksasta tuodun e34 m5 -91. Ollut yhdellä omistajalla,täydellinen huoltokirja mittarissa vakuuttavat 220000km ja nyt itse kaksi vuotta ajanut ja 30000km ajoa takana eli yhteensä 250000km. Tein huollot; tulpat,puolat,pyörijän,suuttimien huolto,valot, vilkut eteen taakse,twister, teholastu,poikkituki,ebc jarrulevyt ja red stuff palat nyt äsken, jarruletkut, täydellinen alustan vaihto bilsteinin iskarit ja intrax -40mm jouset +ohjaustehostimen pumppu, koska aiemmat iskarit automaattisella tasonsäädöllä ja vaativat isomman ohajustehostimen.Mielestäni kyseiset iskarit eivät olleet kovin erikoiset ja kalliit n 700€ tolppa taakse.Nyt katsastin ja meni läpi huomautuksitta. Ainoat viat laatikon stefa päästä tipan öljyä, ei huomautettu, suuntavalon valoteho heikko, koska tuning kirkkaat.
              Sähkövikoja ei ole ollut missään muodossa ja aina lähtee käyntiin oli sitten pakkasta -25 ja viikko ajamatta tai ei. Mitään ruostevikoja ei ole ilmaantunut ja olen ajanut autoa kuitenkin säännöllisesti kaksi vuotta kesät talvet.

              Nyt kuintenkin seuraava haaveeni on saada "teini" M3 e36 tai sitten "pappa" m5 v8 400hv tai 330xd ja olen myymässä kiesiäni ja ilmaiseksi en ole sitä antamassa.En bemarista hevin luopuisi ja M tekniikka on eittämättä alansa pioneereja ahtamattomien moottoreiden ansiosta. Milloinkohan tulee M sarjaa nelivedolla????
              Anyway, pointtini on , että M5 joka toimii, maksaa ja pidä huoli, että saat huoltokirjan, korjausdokumentit, katso alusta kunnolla, ei öljyä iskarin päällä ja tietyt perussäännöt ajaessasi; ei kierroksia yli 4000 kun öljynlämpö alle 60C, eikä kierroksia ihan 8000 asti, ei kannata rattia käännellä paikalla ollessa ja öljynvaihdot säännöllisesti ja 98okt ettei nakuta. Tallaa saa ja pitää antaa ja tekee jopa hyvää ettei tule tukkoiseksi. Kulutus maantie ajossa 9litraa pintakaasulla(huom 80km/h 8,4litraa), kaupungissa -17litraa, yhdistetty 11litraa. Eli kiihtyy helvetisti vasta kun kierroksia yli 4000 ja tuntuu ajamisen ilolta, alavääntö mielestäni heikko joten valoista lähtiessä joutuu antamaan syöttöä. Eli väännössä varmaankin 540 parempi mutta kiihtyvyydessä ja ohituksissa m5 parempi. Joten suosittelen lämpimästi m5 kaikille tutuille ja tuntemattomille ja tekniikka kestää varmasti kun pitää mielessä pelisäännöt ja ajaa turvallisesti=)

              Comment

              • Dualfun
                Moderator
                • Jan 2003
                • 17845
                • PKS

                #37
                Originally posted by -Markus-
                No tule hakemaan pois! Nii, ja en ole Juhiksen veli. Juhiksen veljeltä siis ostin ton.
                Nyt on pakko sanoa isot kehut tuosta autosta. Olin mukana noutamassa tätä autoa Saksasta aikoinaan.. Ei ollut mikään halpa peli sielläkään. Mutta yleinen kunto, tekniikka ja varusteet puhuvat puolestaan. Todellinen helmi monen pommin joukossa

                Ja tosiaan aiheeseen liittyen, en tiedä onko topikin aloittaja farkkumiehiä.. Anyway. Tässä on aika yksilöllinen auto tarjolla, ei mikään perus "niin nähty" 525. Todellakin jokaisen sentin arvoinen.
                E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

                E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
                ½
                G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
                Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                Comment

                • Petteri75
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 2553
                  • Kirkkonummi

                  #38
                  Minähän sen viestiketjun taisin naputella auki..

                  Ei farkkua. Ei tottavieköön mitään järkevää jatkokattoa, mielellään Coupé mutta E36 ei viehätä silmää niin paljon kuin E34 neliovisenakin. Jos saa purnata, niin minkä ihmeen takia niitä tourinkeja on pitänyt niin paljon tuoda. Kohtuullisen monta kertaa sitä on naputtanut nettiauto.comin hakupalvelun auki ja sieltä paljastuu..farmari. Peehana..ärrinmurrin..

                  Tuli katseltua lisäksi muutamaa syksyllä myytyä E34 540i/M5 -yksilöä ja kyllä tuolloin oli parempia (=vähemmän ajettuja & varustellumpia) autoja tarjolla. Esim. useampikin M5 oli myytävänä, alle 200tkm ajettuna ja kohtuullisella 10-13k€:n hinnalla. Voisi olettaa, että keväämmällä on enemmän tarjontaa kun autokuume iskee, ei vain viitsisi 3-4kk odottaa. Hiljaiseloa talvella.

                  Tuo huoltokirja taitaa muodostua kriittiseksi tekijäksi, sitä ei esim. tuossa em. Lohtajan 540iA:ssa ole. Kuten ei monessa muussakaan yksilössä, vaikka olettaisi että vekotin mikä on maksanut puoli miljoonaa vanhaa rahaa omaisi kohtuullisen hyvän huoltohistorian..

                  No.

                  Jos löytyy E34 540iA vähillä kilometreillä (esim. 100-160 tkm) ja hyvillä varusteilla (täysnahka, A/C, CC, huoltokirja jne) niin saa ilmoitella. Hyvä E34 M5 tulee luonnollisesti myös kysymykseen, mutta reilusti yli 200tkm ajetut yksilöt ovat vähän kyllä siinä rajoilla. Sijainti järjellisellä etäisyydellä pk-seudusta plussaa, mutta kai sitä täytyy henkisesti varautua maaseutumatkailuun.

                  Voima-kasi vai viri-kutvonen, siinäpä kysymys.
                  BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #39
                    Originally posted by Petteri75
                    Ei farkkua. Ei tottavieköön mitään järkevää jatkokattoa, mielellään Coupé mutta E36 ei viehätä silmää niin paljon kuin E34 neliovisenakin. Jos saa purnata, niin minkä ihmeen takia niitä tourinkeja on pitänyt niin paljon tuoda.
                    Miksei? Sama auto, sama teho ja paremman näköinen ja TILAA! Ei tartte paketti autoa aina vuokrata kun jotain siirtää.
                    Last edited by Bmw Master; 06-02-2006, 19:00.

                    Comment

                    • JiiP
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 1734
                      • Tampere

                      #40
                      Bmw Master:

                      Hmm.. mietinmietin.. Villi veikkaus. Oisko sen takia, että ko. kaveri ei näytä tykkäävään touringin ulkonäöstä, sitä ei varmaan sun tilahuoles kiinnosta.

                      mielellään Coupé mutta E36 ei viehätä silmää niin paljon kuin E34 neliovisenakin
                      Official member of BTCF-Sauna Team
                      E46 316i -03
                      Ex:
                      E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        #41
                        Originally posted by JiiP
                        Bmw Master:

                        Hmm.. mietinmietin.. Villi veikkaus. Oisko sen takia, että ko. kaveri ei näytä tykkäävään touringin ulkonäöstä, sitä ei varmaan sun tilahuoles kiinnosta.
                        Hmmm... Aijaa? Tuo nyt olikin vastaus tuohon ihmettelyyn, miksi touringeja tuodaan niin paljon. Joten ihan sama vaikka ajakoot polkupyörällä, antaa muitten tuoda touringeja vaikka saatana tusina viikossa.

                        Comment

                        • JiiP
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2002
                          • 1734
                          • Tampere

                          #42
                          Nonyt. Tuo Quoten lisäys hiukan selventää sun vastauksen tarkoitusperää.

                          Miksei? Sama auto, sama teho ja paremman näköinen ja TILAA! Ei tartte paketti autoa aina vuokrata kun jotain siirtää.
                          Ei farkkua. Ei tottavieköön mitään järkevää jatkokattoa, mielellään Coupé mutta E36 ei viehätä silmää niin paljon kuin E34 neliovisenakin. Jos saa purnata, niin minkä ihmeen takia niitä tourinkeja on pitänyt niin paljon tuoda.
                          Last edited by JiiP; 06-02-2006, 19:41.
                          Official member of BTCF-Sauna Team
                          E46 316i -03
                          Ex:
                          E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85

                          Comment

                          • Arnolds
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 3310
                            • Kajjjaani

                            #43
                            Tuossa joutessani tutkin asiaa ja löytyi tarjolle tämä

                            Nettiautossakaan ei ole kuin 8 tarjolla. Eli ei niin paljon ole tarjolla.

                            Joten kaupoille ja turhat höpinät pois
                            F26 xDrive20d TwinPower

                            EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                            Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                            Comment

                            • Cell
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2004
                              • 7037
                              • Uusikaupunki

                              #44


                              Hehheh, vai että M5 korisarja :P. Käyhän se noinkin.

                              [edit: Tarkoitusperät paremmin esillä...]
                              Last edited by Cell; 07-02-2006, 23:38.
                              325i -08
                              i3 REx -17
                              M5 -98 Imolarot
                              535i -90 N/A project (maatumassa)

                              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                              Comment

                              • EPDM
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2005
                                • 4623
                                • Lahti.

                                #45
                                Olen ajannut suurin osa etelä suomen autoista joten voin kertoa kiinostuneille kokemuksiani. Olisin yerttäin helpostio voinnut hakea auto saksastakin. Mutta auton "fiilis" ratkea asian. Eli auto ehdottomasti pitää koeajaa rauhassa. Ostin sitten vajaakuntoinen yksilö missä haastetta riittää. Katsoa showroom osastalta.

                                JOS olisin ostanut toinen auto niin Porin yksilö ja Lahden yksilö olis ollut kiinostavimmat.

                                Porin yksilön (Ajoneuvo Id: 489945)omistaja ei paljon autosta tiennyt (2-3 kuukauden silloin omistuksessa) joten puhuin aika kauan edellisen omistajan kanssa, ja hän myynin jälkeenkin kehui autoa. Auto oli kaiken puolin hyvä, omistaja puhdistaa autoja työakseen myyntikuntoon. Ainoa oli että pakoputki on viimeisillään ja viimeinen TUV paperissa oli mainittu voimakas oljyvuoto laatikosta ja mootorista. En tiedä oliko korjattu. Ei kuulema vuotanut enään. Hyvä auto oli ajaa ja alusta oli ok. lähtee hieman alle 12t mikä en pidä liian paljonkaan jos arvostaa varustutsa kutensähköpenkit. Toimiiko automaattinen ilmastointi en ole varma. Omistaja kun ei tiennyt edes nappulan tarkoitus. Osti kuulema opel vectran...
                                Itse olen alerginen ruosteiseen. Sitä tässä autosso, löytyi kuten melkein kaikissa, ovien alareunoissa.
                                Toinen Lahden auto on Rännärin tuoma auto Ajoneuvo Id: 402193 noin 3 vuotta sitten. Nykyinen omistaja on ajannut ihme kyllä talvet sen kanssa (6000km) kun automaatti e32 on kesäauto . Rännärin mukaan auto on ostettu jostakin Pankin johtajalta ja on "hyvä". Ja niin onkin. Raha ei ole säästetty siinä. Kävin paperit läpi ja siinä on moottori porattu ensimäseen uberbohrung eli oversize kokoon saksassa. Ilmamäärämittari, vesipumppu ja kampiaksein asentoanturi vaihdettiin vielä äskettäin. Pakoputkisto on hitsattu joten on viimeisillään. HR jouset vakio iskareiden kanssa oli mielestäni hieman liian kova. Mutta auto todella liikkui ripeästi. Hintapyyntö in 12500€ ilman renkaita ( tarvitsee talvirenkaita e32'seen). Tässäkin on sähköistuimet ja automaattiilmastointi, ja taas ruostetta ovien alalpuolella mitä pitää suht koht äkkiä käsittellä ennenkuin puhkii läpi. Maccaublau väri ei mua vaan kovin paljon inspiroinnut. etuvalot on hellan tummat ja takavaolot spräyattu.

                                Heionolankin auto oli ohan hyvä vaikka onkin halpa. Ajoneuvo Id: 402193 Väri minusta on todella hieno. Muuten ns karvalakki yksilö. Mutta sisustuksia saa vaihdettu.Vanteet ja renkaat vaan aika huonot joten siihen uppoo jonkun verran 9t lähtöhinnan lisäksi. Takavasen ovesta on puhkimassa läpi ruostetta, muuten ok.
                                Last edited by EPDM; 07-02-2006, 23:09.
                                Viviendo en Lahiti
                                BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                                Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                                Vw Corrado vr6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎