Juu, kiitti terkuista! Nahan väri on oikea, voit luottaa Arvioitu toimitusaika maalis- /huhtikuu eli kauan kestää.. Noh, ehtii kesävanteita katella rauhassa ja ties vaikka jotain erikoisempia muoviosia tulis markkinoillle.
Hyvä valinta. Jokos siihen löytyy lastua ja muuta kivaa?
Messuilla oli tuollainen tehtaan omilla 19" palloilla, ja nekin olivat jo siinä rajalla, että olivatko liian suuret. Toisen malliset voisivat toki näyttää paremmilta. 18" on hyvä koko tuohon.
Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Ei tuohon autoon lastuja tarvita. Se tehdään jo tehtaalla valmiiksi asti.
Veikkaanpa että siinä vaiheessa ku se sininen imppu menee eelle niin se lastun metsästys alkaa.
Ja jos käy toisin päin niin imppu kuski hommaa lastun.
Kosovon poikien vääntö.
Messuilla oli tuollainen tehtaan omilla 19" palloilla, ja nekin olivat jo siinä rajalla, että olivatko liian suuret. Toisen malliset voisivat toki näyttää paremmilta. 18" on hyvä koko tuohon.
18" talveksi ja leveet 19" kesäksi. Vai mitä opel4ever?
Veikkaanpa että siinä vaiheessa ku se sininen imppu menee eelle niin se lastun metsästys alkaa.
Ja jos käy toisin päin niin imppu kuski hommaa lastun.
Kosovon poikien vääntö.
18" talveksi ja leveet 19" kesäksi. Vai mitä opel4ever?
Jos imppu menee ohi taitaa hakea ooppeli tallista kyllä jotku firmat tekee tohon lastua esim. chip tuning
Merk Bmw
Model 335i E90 306 pk
Bijzonderheden
Standaard Chiptuning Verschil
225 kW 270 kW 45 kW
306 pk 367 pk 61 pk
400 Nm 510 Nm 110 Nm
250 km/h 300 km/h 50 km/h
Joo, kyllä markkinoilta löytyy softapäivityksiä jo tuolle 335:lle.
Tähän asti taitaa 70hv olla suurin luku mitä onnistuttu kaivamaan ulos sieltä.
Jossain kohtaahan ne pienet ahtimet käy ahistaa ja kun siellä ilmeisesti ole tilaa isommillekaan,niin tulevaisuudessa tullaan varmaan näkemään viripajojen kittejä jossa uudet isommat ahtimet (tai mahdollisesti ahdin) sijoitetaan selkeästi eri paikkaan. Silloin tosin kyseessä onkin sitten jo ihan eri luontoinen peli.
That said, en usko että tästä E92 Ämmän tappajaa tulee ihan "softapäivityksillä"...:think
Niin ja 18" näyttää aivan saatanan pieniltä tuossa korissa. 20" näyttää taaseen mageelta!! 19" on varmasti hyvä kompromissi ajettavuuden/suorituskyvyn ja ulkonäön väliltä...
EDIT: Taitaa Saksan pojilla olla vähän suuret myyntipuheet...en usko että tolla kopalla mennään 367hp tehoilla 300km/h... Kyllä siihen tarvitaan reilusti toista sataa pollea lisää! Nimimerkillä: kokemusta on...
Esim. Hamann:n Z4 M Coupessa 360hp ja top speed 275km/h, ja tuo Z4 coupe kori on varmasti paljon aerodynaamisempi kuin E92 Coupe.
Niin tiedä sitten noista softapäivityksistä... En ainakaan suuria euromääriä niihin suunnitellu sijottaa. 70hv/110Nm kuulostaa jo TOSI isolta lisäykseltä pelkällä uudella softalla! Siinä taitaa ahtopaineet olla jo toisella kilolla jonkin matkaa? Ja pakokuoret hehkuu heti, kun vedätetään ensimmäiset 5km kaasu pohjassa ... ja halkeaa hukkaporttiin Niin no sittenhän ne voi tietysti vaihtaa suurempiin, mutta niinku Balle meinas, ilmeisesti tilaa on todella niukasti vakio pakosarjoilla.
Hmm... Oon kyllä kuullu, että Kannuksesta löytyy osaava pakosarjaspesialisti, joka on ennenki hitsannu rivikuutoseen käärmeenpesiä kahdellekin ahtimelle:think Sittenhän sitä oltaisiin jo ihan eri sataluvuilla...
Mutta niin tai näin kyllähän sitä lastua voipi harkita ainakin jos siinä on palautusoikeus tai jos sen halvalla saa!
Ja ennenkaikkea käyttöautoksi ajattelin sitä, niin ois ihan hyvä, jos se olis muutakin kuin kaunis pihakoriste
10,5*20" menee ainakin sedan:iin taakse. Pakkohan ne Coupe:nki on mahtua! Eri asia tietysti on joutuuko sen toisen coupe-mallisen pihakoristeen myydä, että saa tollaset irti (No ei nyt silti! Sitä ei mihinkään päntättyihin saatika pehmytvalettuihin alumiiniympyröihin vaihdeta!)
Opel Calibra 4x4 Turbo Starsilver -94
BMW E92 335i Alpine White III -07
sigpic
EDIT: Taitaa Saksan pojilla olla vähän suuret myyntipuheet...en usko että tolla kopalla mennään 367hp tehoilla 300km/h... Kyllä siihen tarvitaan reilusti toista sataa pollea lisää! Nimimerkillä: kokemusta on...
Z4 M Coupe / E92 335i / E46 M3 Coupe
Cd 0.35 / 0.30 / 0.33
A 1.91m2 / 2.08m2 / 2.09m2
CdA 0.6685m2 / 0.624m2 / 0.6897m2
Eli E92 on selvästi aerodynaamisempi kuin Z4 M Coupe tahi E46 M3 Coupe. Äkkiseltään laskettuna 300km/h nopeuteen vaaditaan E46 M3 Coupelta reilut 40hv enemmän kuin E92:lta.
335i:stähän on tosiaan todistettavasti otettu 330hv takapyöriltä pelkällä uudella boksilla default-kartoilla (sama auto samassa penkissä vakiona 269rwhp). Tällä päästään jo melko lähelle sitä 300 km/h rajaa E92 kopassa.
opel4ever: 335i Alpin WeiB ja kytkinpolkimella kuulostaa todella herkulliselta yhdistelmältä
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
OT: Onko tuo Cd arvo muuttunut aikojen saatossa vai siitä käytetty jotain eri yksikköä? Kun vuonna -89 0,32 kuulostaa aika huimalta
Aina se on ollut sama, yksikköähän siinä ei ole kun se on ilmanvastusKERROIN. Missä autossa oli vuonna -89 cd 0,32? Siis keksin kyllä muutamankin mutta en tästä keskustelusta löytänyt viittausta.
Aina se on ollut sama, yksikköähän siinä ei ole kun se on ilmanvastusKERROIN. Missä autossa oli vuonna -89 cd 0,32? Siis keksin kyllä muutamankin mutta en tästä keskustelusta löytänyt viittausta.
Bi-Turbon esitteissä/testeissä on tuo 0,32 tullut esiin. Ei liity millään tavalla tähän keskusteluun mutta kun tuli nuo ilmanvastukset puheeksi niin ajattelin varmistaa asian.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment